וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פורטסמות' עלתה לראשות הפרמיירליג

16.9.2006 / 18:12

ניצחה 0:1 את צ'רלטון ותנשום אוויר פסגות לפחות עד יום ראשון. טל בן חיים ועידן טל שותפו ב-0:0 של בולטון מול מידלסברו

פורטסמות', קבוצתו של סשה גאידמק, בה משמש אברהם גרנט כמנהל טכני, ממשיכה בפתיחת העונה המוצלחת שלה והיום (שבת) עלתה לראשות הטבלה, לפחות בצורה זמנית עד שמנצ'סטר יונייטד תשחק מחר מול ארסנל.

פומפי השיגה את ניצחונה הרביעי מתוך חמישה משחקים, 0:1 בחוץ על צ'רלטון, שנראית כאילו עוד לא הצליחה להתאושש מעזיבתו של מאמנה האגדי אלן קארבישלי בסוף העונה שעברה. לומאנה טרסור לואה לואה הקונגולזי, כבש את השער היחיד במשחק בדקה ה-75.

לא כל יום ליברפול

בולטון - מידלסברו 0:0

הקבוצה הישראלית ביותר באי הבריטי סיימה ב-0:0 ביתי מאכזב מול בורו, שתשמח עם התוצאה הזו. בולטון שלטה ברוב שלבי המשחק אבל לא הצליחה לאיים על השער של מארק שווארצר.טל בן חיים שיחק היטב, עידן טל נכנס בדקה ה-74 ולא השפיע על המשחק.


אברטון - וויגאן 2:2

שבוע אחרי ה-0:3 על ליברפול, אברטון פיספסה הזדמנות להיצמד לפורטסמות' בצמרת, למרות משחק ביתי מול יריבה נוחה. אנדי ג'ונסון כבש שבוע שני ברציפות, בדקה ה-49, אבל פול שארנר הישווה בדקה ה-62. ג'יימס ביטי החזיר את היתרון לאברטון בפנדל בדקה ה-66, אבל שארנר הישווה שוב כעבור 2 דקות, והשלים בליץ של 3 שערים ב-6 דקות.


שפילד יונייטד - רדינג 2:1

שפילד פיספסה הזדמנות להשיג ניצחון ראשון העונה בקרב חזיתי בין שתי העולות החדשות, והיא משיכה לגרד את התחתית עם שתי נקודות בלבד. רדינג לא חלמה על 3 ניצחונות ב-5 המחזורים הראשונים, אבל הנה זה קרה. לרדינג כבשו: קווין דויל (1), סאול קי-היון (25). רוב האלס רק צימק בדקה ה-60.

ווטפורד - אסטון וילה 0:0

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully