וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חיפה: חרזי ייעדר מול מכבי פ"ת

האלופה, שעדיין מחכה לניצחון המשכנע שיחזיר לה את הביטחון, תיאלץ להסתדר בלי המגן הוותיק. במלאבס משדרים שקט תעשייתי

מכבי חיפה, עדיין מאוכזבת מהתיקו מול ליטקס לובץ', קיימה הבוקר (שבת) את האימון הראשון והאחרון שלה לקראת משחק חוץ מול מכבי פתח תקוה , היום (ראשון) ב-19:00. בחיפה היו מעדיפים שהמשחק היה מתקיים ביום שני, כמו משחקה של הפועל תל אביב, ולא אהבו במיוחד את הצפיפות בין המשחקים, אך הבהירו כי לא יראו בזה תירוץ.

לפני האימון ראו השחקנים קטעים מהמשחק מול ליטקס לובץ' וקיבלו דגשים לגבי המצבים שלא נוצלו במשחק. המגן הימני אלון חרזי, שנפצע במהלך המשחק בהולנד ויצא במהלכו, פצוע בירך ולא יתלבש מחר. במקומו צפוי לשחק אייל משומר, לראשונה העונה בהרכב הפותח במסגרת הליגה. כמו כן שאבייר אנדרסון הפצוע בקרסולו ממשיך לקבל טיפולים ולא יהיה כשיר למחר, כמו עדן בן בסט, שגם הוא עדיין לא כשיר ב-100 אחוז.

ליאור רפאלוב, שביקש לפני כשבוע לעזוב את הקבוצה, עדיין מחכה לתשובה, שעשויה להתקבל בימים הקרובים. חיפה תחליט אם להשאירו או להשאילו לאחת הקבוצות המעוניינות בו. האלופה מקווה להשיג את הניצחון שיוציא את אותה לדרך חדשה, אחרי הפתיחה המגומגמת משהו בליגה ובאירופה.

הרכב משוער: ניר דוידוביץ'; אייל משומר, רפאל אולארה, דקל קינן, אדורם קייסי; רביד גזל, חאבייר דירסאו, גוסטבו בוקולי, אלן מסודי; יניב קטן, רוברטו קולאוטי.

גיא לוזון: "אנחנו מרוכזים רק בעצמנו"

ההכנות של מכבי פתח תקווה לקראת המשחק מול מכבי חיפה מתנהלות על מי מנוחות. המאמן גיא לוזון לא הרבה לשוחח עם השחקנים שלו לקראת המשחק. לאחר הניצחון במחזור הקודם על מכבי הרצליה, בקבוצה מקווים להשיג ניצחון נוסף במטרה "להידבק" לצמרת.

המאמן, גיא לוזון, אמר אתמול (שבת): "ההכנות שלנו הן שגרתיות לחלוטין. אנחנו מתכוננים למשחק הזה כמו לכל משחק אחר. מבחינתנו, לא ייערכו שינויים מיוחדים. לא משנה מי היא היריבה שמשחקת מולנו, אנחנו רוצים לנצח ומרוכזים רק בעצמנו. המטרה שלנו היא להגיע למשחק ברמת מוכנות וריכוז מקסימליים".

לגבי מעמדו של המגן הימני, איסמעיל עמר, שצוטט בוואלה! ספורט כמי שרוצה לעזוב את מכבי פתח תקווה הוסיף המאמן: "לא קורה שום דבר. הוא נשאר בקבוצה". שחקנים בקבוצה טוענים כי עמר נראה מאוכזב והוסיפו שהוא נחוש לעזוב. אחד מחבריו של השחקן לקבוצה אמר: "זה המועדון היחיד שבו הוא שיחק עד כה בליגת העל ולכן הוא מאוכזב. אפשר להבין אותו. הוא מרגיש שמעמדו התערער כששחקן צעיר (נאור פסר, א"י) תפס את מקומו בהרכב".

בהנהלת הקבוצה הבהירו שלמרות דבריו של עמר, הוא צפוי להישאר עד סוף העונה בקבוצה. הדברים, אגב, תקפים גם לגבי המגן השמאלי, קובי גנון.

חוג האוהדים ערך סקר באתר הקבוצה, השואל באילו צעדים צריך לנקוט עמר לאחר ההתפתחויות האחרונות. כמחצית מהנשאלים השיבו כי המגן צריך להישאר בקבוצה ולהילחם על מקומו בהרכב.

הרכב משוער פתח תקווה: אוהד כהן; נאור פסר, מוראד מגמאדוב, מרסיו ג'ובאניני, קובי גנון; סולי צמח, אנדרה קלדיירה, דניאל אונגר, בלסינג קאקו; רוביל סרסור (פטריק סופו), עומר גולן.

עדכון ראשון: 16.9.06, 23:55
עדכון אחרון: 17.9.06, 09:00

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully