וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שמו נקודה

16.9.2006 / 21:24

מכבי ת"א הצליחה לעצור את פתיחת העונה הגרועה שלה עם תיקו 1:1 מול מכבי נתניה. אופיר חיים כבש לזכות נתניה, משה מישאלוף השווה

מכבי ת"א מעולם לא פתחה את הליגה עם שלושה הפסדים והימנעות מהיסטוריה עגומה וחדשה עמדה בראש מעיניהם של אלי כהן וחניכיו, שהגיעו היום למפגש עם מכבי נתניה היומרנית.

המשימה של התל אביבים הצליחה והם ייצאו מעודדים אחרי שהציגו יכולת משופרת לעומת זו מהחודש האחרון. ההתחלה לא בישרה טובות עבורם. בדקה ה-12 שלח לירן שטראובר אגרוף לפניו של מיליאן מרדיקוביץ', אבל מנשה משיח בחר שלא להגיב. 3 דקות מאוחר יותר ניצל אופיר חיים, אחד מהאקסים של האורחת, בלאגן ברחבה, וכבש מקרוב. מכבי ת"א הייתה טובה יותר, ואיימה בעיקר בבעיטות מרחוק, כשלואיס מארין הנהדר סוגר את הרחבה הנתנייתית. בדקה ה-30 נשא הלחץ פרי ומשה מישאלוף הישווה בבעיטה חזקה מ-20 מטר.

במחצית השנייה השתנו הרוחות. מכבי נתניה, שלא נראתה על המגרש ב-45 הדקות הראשונות, החלה ללחוץ ושלטה בכדור, אבל התקשתה להתקרב לשער של טברטקו קאלה. לאורחים זה התאים, הם חיפשו נקודה ומצאו אותה. המחצית השנייה הייתה אחת החלשות שנראו העונה, ומלבד החמצה בלתי נתפשת של אוקוצ'ה, מטר מהשער, לא נרשמו בה הזדמנויות רציניות.

ממכבי ת"א הגדולה והמפוארת לא נשאר הרבה. היא הייתה עדיפה במחצית הראשונה אבל אחרי שירדה לחדר ההלבשה עם תיקו, היא עלתה למחצית השנייה במטרה אחת ברורה, לא להפסיד. החדשות הרעות עבור התל אביבים מגיעות מכיוונו של ג'ובאני רוסו, שממשיך להיראות כמו שחקן שבינו ובין ליגת העל הישראלית אין שום קשר.

לעומת רוסו המזדקן, קיבלו הצופים משב רוח מרענן מאיתי שכטר, שעשה על המגרש ככל העולה על רוחו, וחתך שוב ושוב את יובל שפונגין ואורי שטרית החיוורים. שכטר נתן 81 דקות מאלפות והוחלף אחרי מאמץ אדיר שהשקיע.

במהלך המשחק התעמתו מספר אוהדים של מכבי ת"א עם המשטרה. האוהדים טענו לאלימות פיזית ומוגזמת מצד לובשי המדים, ובתגובה למעצר של חלקם עזבו את המגרש והותירו אותו כמעט מיותם, כשרק מעטים מהם נשארים לצפות במשחק עד סופו.

מחצית ראשונה

דקה 9: איום ראשון של נתניה על השער של מכבי ת"א. פיטו בעט כדור חזק ושטוח מ-20 מטרים, קאלה קלט.

דקה 10: דדי בן דיין עבר את רוסו בקלילות, ובעט מחוץ לרחבה, קאלה שוב היה במקום.

דקה 12: שטראובר קלט הרמה של רוסו. מרדיקוביץ' עיכב אותו ושטראובר שלח אגרוף לפניו של החלוץ, ללא תגובתו של השופט מנשה משיח.

דקה 15: גול! איתי שכטר העביר רוחב שפגע באוקוצ'ה והגיע לאופיר חיים, שעמד 5 מטר מהשער. האחרון הקדים את קאלה ונגח פנימה. 0:1 לנתניה.

דקה 21: אורי שטרית השתלט על כדור חוזר מההגנה הנתנייתית והפציץ מ-17 מטר, קצת מעל המשקוף.

דקה 27: רועי דיין חלף על פני מגן ובעט חזק מחוץ לרחבה, שטראובר הדף לקרן.

דקה 30: גול! מרדיקוביץ' התקשה להשתלט על כדור ארוך, אבל מישאלוף הגיע ראשון ובעט מ-20 מטר חזק, לפינה הימנית התחתונה של שטראובר. 1:1.

דקה 38: יוסי שבחון קיבל כדור מיובל שפונגין, ובעט ממצב נוח מעל המשקוף.

דקה 42: פיטו הרים לרחבה, אופיר חיים הגיע ראשון ונגח, קאלה ירד וקלט.

מחצית שנייה

דקה 48: איתי שכטר גבר על אורי שטרית והעביר רוחב לאוקוצ'ה. הניגרי עמד מטר מהשער ואיכשהו הצליח לבעוט החוצה. החמצה מדהימה.

דקה 74: טוטואנה קיבל כדור מאיתי שכטר, הגיע לבדו מול קאלה, אבל השוער השתלט על הכדור.

מכבי נתניה: לירן שטראובר, אורי אוזן, לואיס מארין, אבי סטרול, דדי בן דיין, שי בירוק (אבישי ז'אנו 64), מזואה אנסומבו, אדריאן פיטו (ג'ף טוטואנה 63), אופיר חיים, איתי שכטר (ערן לוי 81), אובודו אוקוצ'ה.

מכבי ת"א: טברטקו קאלה, יובל שפונגין, מילאן מרטינוביץ', אבי יחיאל, אורי שטרית, משה מישאלוף, איבן רזיץ' (ליאור ז'אן 70), ג'אובאני רוסו (לירן כהן 68), יוסי שבחון, רועי דיין, מיליאן מרדיקוביץ' (עומר פרץ 85).

sheen-shitof

עוד בוואלה!

איך הופכים אריזת פלסטיק לעציץ?

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר

מעמדו של פיטו ממשיך להתערער (רומן רוזנבלט, מערכת וואלה!)

הקשר אדריאן פיטו, לא הרשים גם היום והוחלף שוב באזור הדקה ה-60, כשהפעם גם הוא עצמו לא היה מרוצה מצורת המשחק שלו. נראה שנתניה רוצה לשחררו אבל מה שעשוי להקשות על הרעיון היא העובדה כי לשחקן חוזה בסכום רציני לשנתיים הקרובות ובמידה ולא תהיינה קבוצות שיוכלו לעמוד בשכר הוא ימשיך לשחק בקבוצה לפחות עד חלון ההעברות הבא. במידה ותמצא קבוצה שתסכים לקלוט את הרומני, נתניה עשויה להשתתף בעלות חלק משכרו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully