וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

זמן לקרבות מבית

16.9.2006 / 16:39

הפטריוטס אצל הג'טס, דאלאס מארחת את הרדסקינס, דנבר מול קנזס סיטי, מיאמי - בפאלו וסינסינטי - קליבלנד במוקד משחקי שבוע 2

משחקי השבוע השני ב-NFL ייצאו בתחילת השבוע לדרך, כשכמאמר הקלישאה "הם טומנים בחובם הרבה מפגשים מסקרנים בין יריבות מרות". עוד מעט המשחקים, אבל תחילה - מה יש לנו בטלוויזיה?

פוקס:

20:00 - פילדלפיה - ניו יורק ג'איינטס

METV:

20:00 - מיאמי - בפאלו

23:15 - ג'טס - פטריוטס

ESPN:

דאלאס - וושינגטון (בין ראשון לשני, 3:15)

ג'קסונוויל - פיטסבורג (בין שני לשלישי, 3:30)

מאזן הימורי השבוע שעבר: 10 מ-15

במזרח יחפשו ניצחון (שעה ראשית - 20:00)

מיאמי - בפאלו

שתי המפסידות הגדולות של השבוע שעבר נפגשות בדרום פלורידה, כשהבילס, בנוסף להפסד לניו אינגלנד, איבדו למשך העונה גם את הסייפטי טרוי וינסנט, שהוכנס לרשימת הרזרבה של הקבוצה. גם הסייפטי השני, מאט בואן, והליינבקר המצוין טקיאו ספייקס בסימן שאלה בגלל פציעות. מיאמי תקווה להתאושש מההפסד בפיטסבורג, ובמיוחד אמורים הדברים לגבי דאנטה קולפפר, שהיה עלוב ביותר בהיינץ פילד. רוני בראון יחפש את משחק הריצה, שהיה חלש מאוד למרות שני טאצ'דאונים.

ההימור: מיאמי


מינסוטה - קרוליינה

שתי קבוצות עם מצבי רוח שונים בתכלית מגיעות למטרודום. הוייקינגס חזרו עם ניצחון ענק מוושינגטון על הרדסקינס, כשבראד ג'ונסון מנהיג היטב את התקפתם וצ'סטר טיילור נראה טוב במשחק הקרקע. הפנת'רס, לעומת זאת, דוכאו בשארלוט על ידי אטלנטה. ג'ייק דלהום חסר מאוד את סטיב סמית', התופס המצוין שמקומו בהרכב עדיין לא בטוח גם למשחק הזה. הפנת'רס, שהפציעות היו בעוכריהם בשנים האחרונות, איבדו שחקני מפתח אחרים למשחק הזה, בהם הליינבקר המצוין דן מורגן (זעזוע מוח), ואולי גם הפולבק ניק גוינגס והסנטר ג'סטין הארטוויג.

ההימור: קרוליינה לא תתן לעצמה להפסיד שניים ברציפות. ניצחון לפנת'רס


סינסינטי - קליבלנד

הבנגאלס חזרו מקנזס סיטי עם ניצחון, למרות יכולת לא טובה של קרסון פאלמר ושיתוף פעולה לוקה עם צ'אד ג'ונסון. התופס השני של פאלמר, טי ג'יי חושמנזאדה, בסימן שאלה למשחק, בגלל פציעה ברגל. בצד השני, קליבלנד, שבאה לדרבי של אוהיו עם הפסד בית לניו אורלינס, תחסר את התופס ג'ו ג'רבישוס ומגן הפינה דיילון מקאצ'ן.

ההימור: הבדלי הכוחות גדולים מדי. ניצחון לבנגאלס


שיקגו - דטרויט

הברס פתחו כפי שהיו צפויים לפתוח את העונה - האפלה מוחלטת של התקפת הפאקרס בגרין ביי וניצחון משפיל על האפס. אבל גרין ביי היא לא פונקציה, וביום ראשון תתייצב מולם קבוצה עם הגנה טובה בהרבה. מצד שני, ההתקפה של דטרויט לא הוכיחה שהיא ראויה בשבוע הראשון מול סיאטל, ולדובים, בבית, יש הגנה העולה בהרבה על זו של הסיהוקס. התופס ג'סטין גייג' (צלעות), הסייפטי כריס האריס (קרסול) והקיצוני הגנתי ישראל איידוניה (קיצוני הגנתי) כולם בסימן שאלה בברס.

ההימור: זה יהיה ניצחון לשיקגו, אבל ממש לא בקלות

פייטון מארח את יוסטון

אינדיאנפוליס - יוסטון

יש דברים שלא משתנים. אחד מהם הוא שאינדיאנפוליס מנצחת, השני הוא שיוסטון מפסידה. הטקסאנס מגיעים ל-RCA דום עם הרבה ספקות, בעיקר לאחר שוולי לאנדי לקח את המושכות בעמדת הרץ האחורי, עם העברתו של ורנארד מורנסי לגרין ביי. סאמקון גאדו ישתלב במשחק הריצה של יוסטון. על התקפת הקולטס ימשיך לנצח פייטון מאנינג, כשג'וזף אדאי ודומיניק רודס, שלא שכנעו בניו יורק מול הג'איינטס, יחלקו נשיאות. הטקסאנס יחסרו את מגני הפינה פיליפ ביוקאנן ודמארקוס פיגינס, כשלקולטס רשימת פצועים עתירה. בראש הרשימה - התאקל קורי סיימון והקיצוני הגנתי ג'וש תומאס, שיחמיצו את המשחק.

ההימור: לא קשה מדי, או לפחות לא צריך להיות. אינדיאנפוליס


גרין ביי - ניו אורלינס

בשנה שעברה הביקור של הסיינטס בלמבו פילד היה אחד ממעט רגעי הנחת שהיו לברט פארב והפאקרס. הם ניצחו 3:52 במשחק עצום. אבל לפחות כרגע נראה שיחסי הכוחות נוטים לטובת הסיינטס. רג'י בוש היה מצוין במשחק הראשון באוויר ובקרקע, ויחד עם דרו בריס, שינסה להמשיך להסתגל להתקפה החדשה שלו, ינסו להצעיד את הקדושים למאזן 0:2 לראשונה מ-2002. התאקל ג'וניוס קוסטון ייעדר בגרין ביי בגלל פציעת ברך, הפולבק מייק קארני והסייפטי בראיין סקוט לא יראו מגרש בניו אורלינס.

ההימור: גרין ביי נראתה כל כך חלשה במשחק הקודם, שפשוט אין ברירה. ניצחון לסיינטס


איגלס - ג'איינטס

משחק מסקרן בטירוף. הנשרים באים אחרי ניצחון ביוסטון ואחרי עונה שבה איבדו לראשונה מזה ארבע שנים את הבכורה בבית המזרח, לאותם ג'איינטס נגדם הם משחקים. פילדלפיה, שנהנתה משירותיו של דאנטה סטולוורת' במשחק הקודם, תנסה להמשיך במשחק ההתקפי, אבל בהגנה תחסר את מגן הפינה ליטו שפארד. איליי מאנינג יודע שפשוט אסור לג'איינטס להפסיד ולצלול לחור של 2:0.

ההימור: ואיליי לא יפסיד. הג'איינטס ייצאו מזה עם ניצחון


בולטימור - ריידרס

משחק שעל הנייר עומד להיות נורא, ואימון טוב לסטיב מקנייר והחבר'ה של הרייבנס. העורבים חזרו מטמפה ביי עם ניצחון ענק במחזור שעבר, וראו כיצד אוקלנד מרוטשת על ידי הצ'ארג'רס. הריידרס הם קבוצה חולה, חולה מאוד, ומעטים הסיכויים שארון ברוקס, שהופל שבע פעמים על ידי הגנת סן דייגו, יצליח לעשות משהו מול בולטימור.

ההימור: רייבנס, די מתבקש


אטלנטה - טמפה ביי

גם במשחק הזה נפגשות שתי קבוצות שבמחזור הקודם הראו קטבים שונים של המטבע. כריס סימס לא נראה כמי שמסתדר טוב עם המושכות, וחטף השפלה מבולטימור. טמפה ביי תעלה בלי הגארד דאווין ג'וזף והטייט אנד דייב מור. אטלנטה, לעומת זאת, הראתה יכולת הגנתית מפלצתית מול קרוליינה, אבל הנעלם הגדול הוא הקיצוני הגנתי התותח ג'ון אייברהם, שעלול להיעדר.

ההימור: כמו במשחק בין הרייבנס לאוקלנד, אין ברירה אלא ללכת על אטלנטה

עוד מסמר לארון הצ'יפס? (שעה ראשית - 23:05-23:15)

דנבר - קנזס סיטי

קנזס סיטי היא קבוצה נחותה בהרבה מדנבר, החל מההגנה וכלה במשחק ההתקפה. ואם זה לא מספיק, הרי שזעזוע המוח החמור ממנו סובל טרנט גרין הוציא אותו מהמשחק, והקוורטרבק שיפתח בשורות הצ'יפס יהיה דיימון היוארד. דנבר תעלה בלי הקיצוני הגנתי קורטני בראון, אבל מלבדו עם הרכב מלא, כולל מייק בל, הרץ האחורי ששבר את אצבעו במשחק עם סט. לואיס. טאטום בל יהיה הרץ שיפתח בהרכב. ואם הפעם ג'ייק פלאמר לא מנצח את זה...

ההימור: אם הוא לא מנצח את זה - כולם על דודי כפרי


סיאטל - אריזונה

הסיהוקס לא יכולים להיראות מעודדים מדי מהניצחון בפורד פילד על דטרויט, שהושג בעיקר בגלל התקפה נוראית של הליונס. הקרדינלס לא יכולים להיראות מעודדים מדי אחרי הניצחון על הניינרס, כי אחרי הכל - מדובר בניינרס. ההתקפה של סיאטל תצעד על אוקטנים גבוהים יותר, כשהקרדינלס, עם הצמד המופלא בולדין ופיצג'רלד באוויר ועם אדג'רין ג'יימס על הקרקע, לא ייצאו פראיירים. הטייט אנד של סיאטל, ג'ראמי סטיבנס, לא יראה מגרש. דיון בראנץ', הרכש החדש של הסיהוקס, לא יפתח.

ההימור: יהיה קרב אווירי מעניין שם. סיאטל, בקושי


סן פרנסיסקו - סט. לואיס

הראמס הראו הרבה ניצוצות של קבוצה מתחדשת בשבוע שעבר, כשהחזיקו את הברונקוס עם הגנת ברזל וניצחו בזכות שערי שדה. וזו בדיוק הבעיה, שההתקפה שלהם די נעלמה בכל הסיפור הזה. הניינרס עדיין מנסים לפלס דרכם למציאות חדשה, אבל הם תמיד בעניין ה"כמעט". אולי השיפור של אלכס סמית' יביא להם תוצאות.

ההימור: זה משחק בית של הניינרס, והראמס לא נראו מספיק עוצמתיים במחזור שעבר. ובכל זאת - ראמס, בקושי


ג'טס - ניו אינגלנד

אחד המשחקים המסקרנים של המחזור. לא רק בגלל היריבות שממילא הייתה שם, מתחילת המילניום הג'טס והפטריוטס מתאמצים לסגור חשבון אחד עם השני, מאז עזב ביל בליצ'יק את ניו יורק לניו אינגלנד. באקט של אולי נקמה, החתימו הסילונים בתחילת העונה את אריק מאנג'יני, שהיה המתאם ההגנתי בניו אינגלנד אשתקד, כמאמן ראשי. בנוסף, שתי הקבוצות חוזרות אחרי ניצחון, מה שמבטיח הרבה ניצוצות. צ'אד פנינגטון בריא בניו יורק, אבל עלול להחסיר את הסנטר טריי טיג. טדי ברוסקי בסימן שאלה בניו אינגלנד.

ההימור: אוף, משחק שקשה מאוד להמר עליו. יודעים מה? ג'טס


סן דייגו - טנסי

עוד אחד מאותם המשחקים של "לא כוחות" על הנייר. פיליפ ריברס יעמוד בראש חבורת הצ'ארג'רס, שיבקשו לעלות ל-0:2. בטנסי עדיין לא ברורה הסיטואציה בעמדות הקוורטרבק והרץ האחורי. קרי קולינס צפוי לפתוח, אבל אם ייכשל, וינס יאנג עשוי לראות מגרש. הרץ הפותח הרשמי הוא כריס בראון, אלא שטראוויס הנרי, שחזר מהאוב עם שני טאצ'דאונים במשחק ההפסד לג'טס, אורב מאחור.

ההימור: לא יהיה קשה מדי לצ'ארג'רס

sheen-shitof

פתרון טבעי

גבר, הגיע הזמן לשפר את התפקוד המיני ואת הזוגיות שלך

בשיתוף גברא

המשחקים המאוחרים: מפגן הגנות

דאלאס - וושינגטון (שני, 3:15)

בתוך תוכם לא חשבו ראשי שתי הקבוצות שאחרי מחזור אחד הן יבואו עם הפסד. אם אצל דאלאס זה עוד מובן, הרי שהרדסקינס שואלים את עצמם היכן טעו בהפסד למינסוטה. בעונה שעברה ניצחה וושינגטון את שני המשחקים, ואם ההגנה שלהם תצליח להשתיק את דרו בלדסו, צפוי הרבה בלגאן בדאלאס. אבל גם הרדסקינס הם לא גן של שושנים, כשהפסד יקיץ את הבעלים הקפריזי, דניאל סניידר. מגן הפינה שון ספרינגס ייעדר בוושינגטון. צפו למשחק לוהט, עם גרורות לוהטות עוד יותר אחריו.

ההימור: וואו! רדסקינס


פיטסבורג - ג'קסונוויל

ניצחון ב"היינץ פילד" אינו מושג זר לג'אגוארס, שעשו זאת בשנה שעברה. ביירון לפטוויץ' והחבר'ה מצפון פלורידה מגיעים לפיטסבורג במצב רוח מרומם אחרי שעברו את דאלאס, אבל עם רשימת פצועים לא קצרה. בן רות'לסברגר מרגיש שהוא כשיר לשחק, ועם זאת ביל קווהר טרם אמר מי יפתח בעמדת הקוורטרבק אצל האלופים. פיטסבורג תמשיך להסתמך על ווילי פארקר, שרץ ל-115 יארד ב-29 נשיאות מול מיאמי, ועל התופס האמין היינס וורד.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully