וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מ.ס. אשדוד - הפועל פ"ת: יש כבר יורדת?

17.9.2006 / 7:53

הפועל פ"ת כבר הוליכה באשדוד, אבל סיימה עוד משחק בהפסד, 2:1, לאחר מהפך תוך שלוש דקות. הקבוצה של לחמן בצרות

מ.ס אשדוד השלימה היום (שבת) את הפתיחה החיובית של העונה, והצליחה להשיג את ניצחונה השני, 1:2 על הפועל פ"ת. זאב חיימוביץ' העלה את פתח תקוה ליתרון מפתיע בדקה ה-26, אבל במחצית השנייה האשדודים השלימו מהפך תוך שלוש דקות, כשעידן שריקי השווה (70), והולצמן כבש את שער הניצחון מהנקודה הלבנה (73).

הפועל פתח תקוה כבר הרגישה את הניצחון הראשון העונה. אייל לחמן החל לדמיין איך ההישגים של החבורה הצעירה שלו יסיטו את האש מהכסחנות הקבוצתית, אבל אז הגיעה אשדוד. הפתח תקוואים הנחושים הציגו הרבה שאפתנות ב-45 הדקות הראשונות, אבל במחצית השנייה אזל להם הכוח.

כשלחמן מסתכל על הטבלה, הוא מגלה שהוא הצליח להוציא רק נקודה אחת מ-9 אפשריות, וכבר מסתמן שהמצב בכלל לא קל. ההבדל היום בין הקבוצות היה בסך הכל הניסיון העדיף של האשדודים, כשחוסר הניסיון של הקבוצה של לחמן בלט לעין. בקצב הזה, במידה שהבלגן בהנהלת פתח תקוה יימשך והסגל של הקבוצה לא יתחזק, הכרישים של לחמן ייאלצו להיפרד מהליגה הראשונה.

מהלך המשחק

דקה 5 - עידן שריקי נפל ברחבה וציפה לקבל פנדל, השופט פסק כי מדובר בהתחזות ושלף לו צהוב.

דקה 26 - שער! זאב חיימוביץ' הגיע בתזמון מצוין להגבהה מהאגף, ובנגיחה קשתית ומדויקת הכניע את אג'יי. 0:1 להפועל פ"ת.

דקה 70 - שער! הולצמן בעט כדור שפגע במשקוף, שריקי השתלט על הריבאונד פנימה. 1:1.

דקה 73 - שער! הולצמן הוכשל ברחבה, השופט סימן על הנקודה הלבנה, והחלוץ האשדודי גלגל פנימה. 1:2 לאשדוד.

הרכבי הקבוצות:

מ.ס אשדוד: סמי אג'יי, אמיר אלקריף, אדיר טובול, כריסטיאן גונזאלס, גורה טל, יוסי אופיר, מנור חסן, עידן מליחי, אושרי אלפסי (שי רביבו, 46), עידן שריקי, שי הולצמן.

הרכב הפועל פ"ת: רפי כהן, מעוז סמיה, זאב חיימוביץ', עמרי קנדה, מארהאן אבו ריה, צ'ק גדיאדה, יפתח הררי, עידן סרור, שמעון אבו חצירא, מוטי קקון (ברנרד צ'וטאנג, 46), אחמד קסום.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully