וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כפ"ס-בית"ר: אפק בחוץ, בנאדו בפנים

זיו יחליף את אפק, בנאדו יתפוס את בואטנג, יצחקי ופינטו יקבלו עוד הזדמנות. שחקנים בכפ"ס: "ננצח את בית"ר ואת המשטרה"

בית"ר ירושלים קיימה אתמול (שישי) אימון הכנה נוסף לקראת המשחק המסקרן ביום ראשון מול המוליכה הפועל כפ"ס. הבשורה הלא נעימה של האימון הייתה המתיחה ממנה סובל המגן עומרי אפק. אחרי שעבר בחדר הטיפולים הוא עבר אימון אישי קל עם מאמן הכושר דרור שמשון, אבל צפוי לפתוח על הספסל. יואב זיו צפוי להחליפו בעמדת המגן הימני ולראות דקות ראשונות העונה.

אוסי ארדילס אמור היה להעניק לקשר הצ'יליאני מילובאן מירוסביץ' את המקום שהשאיר אחריו דרק בואנטג המורחק, אבל בסופו של דבר יפתח בהרכב אריק בנאדו בקישור האחורי. מיכאל זנדברג יהיה הקשר הימני, ופבריס פרננדס יפתח כקשר מרכזי.

בחוד החליט ארדילס להמשיך ולתת קרדיט לצמד ברק יצחקי וז'ואנו פינטו. לאור הגעתו של החלוץ הארגנטינאי כריסטיאן פביאני והשיפור ביכולת של עמית בן שושן (שירצה עונש הרחקה), זו עשויה להיות ההזדמנות האחרונה של השניים בהרכב הראשון.

פביאני אמור להגיע ארצה ביום ראשון, ואף להיות נוכח במשחק בין בית"ר להפועל כפ"ס. הסכם ההשאלה של השחקן סוכם עם קבוצתו לשעבר לאנוס, וההערכה היא כי כבר בשבוע הקרוב הוא יחל את אימוניו בירושלים.

"יהיה מסקרן לפגוש את אלי אוחנה מחדש, ואני בטוח שלפני ואחרי המשחק ייצא לנו להתחבק ולדבר, אבל במשך 90 דקות אנחנו לא נכיר אותו ונעשה הכל בשביל לנצח", אמר ברק יצחקי. "זה המבחן הראשון שלנו העונה, ואנחנו רוצים לראות אם אנחנו קבוצה יציבה".

מיכאל זנדברג נשמע ביקורתי כלפי ההעברה של המשחק לאצטדיון ר"ג. "אני שחקן שדוגל במשחק הוגן, ולכן העברת המשחק לר"ג תיתן לנו יתרון, ותיקח מכפ"ס את הביתיות. בכל מקרה גם באצטדיון ר"ג לא הולך להיות לנו משחק קל, המשחק מול כפ"ס הוא צומת חשובה עבורנו, ואני מאמין שעם הדחיפה של הקהל שלנו, נדע לצאת עם שלוש נקודות".

הרכב משוער: איציק קורנפיין, יואב זיו, תומר בן יוסף, שמעון גרשון, רוני גפני, פבריס פרננדס, אריק בנאדו, מיכאל זנדברג, גל אלברמן, ברק יצחקי, ז'ואנו פינטו.

המשחק ייערך באיצטדיון רמת גן

לאחר שלושה ימים של משא ומתן מייגע, החליטה הנהלת קבוצת הכדורגל של הפועל כפר סבא לארח את משחקה הביתי מול בית"ר ירושלים באצטדיון רמת גן. לאור ההחלטה, תוכל הנהלת הקבוצה להוציא למכירה כרטיסים נוספים. עוד הוחלט, כי אוהדי כפר סבא יאיישו את היציע המערבי ואילו אוהדי בית"ר יאכלסו את היציע המזרחי.

עד כה נמכרו למשחק כ-3,000 כרטיסים. מבחינת אוהדי בית"ר, שהביעו בימים האחרונים אכזבה לנוכח מספר הכרטיסים המועט יחסית שהוצאו למכירה, מדובר בהודעה משמחת.

כזכור, לפני שהתקבלה החלטה סופית בעניין, פנה מנכ"ל הקבוצה, גבי קצרה, להתאחדות לכדורגל ולראש העירייה, על מנת שינסו לשכנע את המשטרה לחזור בה מהחלטתה.

מנכ"ל הקבוצה, גבי קצרה: "תמיד טוב לשחק בבית שלנו אבל עקב שנוצר, כלומר הדרישה הבלתי ניתנת לביצוע של המשטרה, לא יכולנו אלא להחליט כי המשחק יתקיים במגרש אחר. כרגע מדובר ברע במיעוטו. אני מקווה שיבואו כמה שיותר אוהדים למשחק ויחד עם זאת שהטוטו והעירייה ירתמו לבניית יציע נוסף באצטדיון".

לנוכח ההחלטה, ההנהלה הודיעה שהאוהדים יזכו להסעות בחינם, אך עדיין לא נקבעה שעה מדויקת. האוהדים יוכלו להירשם להסעה דרך אתר האוהדים "הלב הירוק" ודרך מספר הטלמסר הבא: 054-5650511.

עוד לפני שנקבע על האירוח ר"ג, בכפר סבא העריכו כי ההכנסה מכמות הכרטיסים היא כ-300 אלף שקלים, ואילו גובה ההוצאות לטובת כוח שיטור הינו כחצי מיליון שקלים.

לאחר סיור שערכה אתמול משטרת כפר סבא באיצטדיון לויטה, דרשו נציגי המשטרה כמות של כ-400 אנשי אבטחה. בקבוצה העריכו תחילה כי המשטרה תדרוש כמות של כ-100 אנשי אבטחה בלבד. כמו כן, המשטרה דורשת שהקבוצה תבנה גדר סביב האצטדיון, על מנת לשמור על הסדר במקום.

חלפון: "נעשה הכל כדי שאוחנה ינצח את בית"ר"

כמה משחקני הפועל כפר סבא כועסים מאוד על החלטת המשטרה להעביר את המשחק למגרש אחר. לטענתם, מדובר בהחלטה לא הגיונית שפוגעת בקבוצה. לקראת המשחק, שחקנים בקבוצה אמרו שלא לייחוס: "ניצחון במשחק הזה הוא לא סתם ניצחון, אלא משהו שיאותת לכל הקבוצות בארץ שאנחנו מסוגלים להתמודד עם החלטות שלא קשורות בכדורגל. אנחנו מתכוונים לעלות על המגרש ולנצח. לא רק את בית"ר, אלא גם את המשטרה", אמרו בקבוצה. שחקן אחר אמר בהקשר הזה: "מדובר בשערורייה. שלושה ימים לפני משחק ליגה לא ידענו היכן נשחק".

לאור היכולת הטובה שגילה במשחק הניצחון על מכבי תל אביב, אביחי ידין ימשיך לקבל את הקרדיט מהמאמן אלי אוחנה. סמואל יבואה וז'וז'ה דוארטה ימשיכו לנסות ולהוכיח שמדובר בצמד מסוכן.

על הדשא, השחקנים של כפר סבא באמת מאמינים שהם מסוגלים לשמור על המקום הראשון גם לאחר המשחק הזה. לאחר האימון היום, שהיה סגור לכלי התקשורת והאוהדים, אמר הבלם אלון חלפון, עוד לפני שנודע לו על ההחלטה לארח בר"ג: "חשוב לקהל האוהדים ולשחקנים שהמשחק ייערך בכפר סבא. זה המגרש הביתי שלנו, אותו אנו מכירים ועליו אנו מתאמנים. חבל מאוד שיש חשיבה להעתיק את המשחק למגרש נייטרלי".

על ההתמודדות של אוחנה מול המועדון איתו הוא מזוהה אמר חלפון: "אין ספק שהמשחק חשוב לו. בית"ר זה מועדון שבו הוא גדל ואימן. זה לא עוד משחק בשבילו. נעשה את כל המאמצים כדי שהוא ינצח את בית"ר ויחייך בסוף המשחק. אני מקווה שנישאר במקום הראשון גם אחרי המחזור הזה".

אוחנה עצמו אמר: "חבל שעד שיש לנו סוף סוף משחק שצפוי להניב הכנסות, הרשויות דורשות שנסיים אותו עם הפסדים. לגבי המשחק עצמו, בית"ר מגיעה כפייבוריטית. אומרים שהם עדיין לא התחברו, אז מעניין מה יהיה שהם כן יתחברו. לשחק מול בית"ר תמיד יהיה דבר מיוחד".

המגן עופר טלקר הוסיף: "אני חושב שצריך לעסוק פחות בזהות היריבה שתשחק מולנו. מדובר במשחק על שלוש נקודות כמו כל משחק אחר ואם ננצח לא נקבל בונוס מיוחד מעבר לזה. זהו לא משחק שאותו יכריע התקציב אלא מה שיקרה על המגרש". על המוכנות של הקבוצה שלו לקראת המשחק הוסיף המגן: "הפועל כפר סבא מגיעה לאחר שני ניצחונות רצופים ואנחנו מאוד מרוצים. מחר יש לנו משחק בית והמטרה לנצח אותו. לא נתאכזב מתיקו".

מגן נבחרת גאנה עד גיל 20, ג'ונתן קווארתי, יעבור בשבוע הבא לקבוצת הנוער של הפועל כפ"ס. קווארתי, ששיחק באליפות העולם עד גיל 17, נבחן בעבר באודינזה האיטלקית. בכפר סבא טוענים שאם המגן עמנואל פאפו יימכר בחודש ינואר לקבוצה באירופה, קווארתי יקבל את ההזדמנות בקבוצת הבוגרים, ואם יוכיח את עצמו צפוי לו עתיד גדול.

הרכב משוער כפר סבא: אושרי לוי; עופר טלקר, דגלאס דה סילבה, אלון חלפון, עמנואל פאפו; אביחי ידין, יעוזה אבובקרי, בן לוז, גיז'רמו ישראלביץ'; סמואל יבואה, ז'וז'ה דוארטה.

sheen-shitof

פתרון עוצמתי לכאב

טכנולוגיה מהפכנית לטיפול בכאבים אושרה ע"י ה-FDA לשימוש ביתי

בשיתוף Solio

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully