וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גאסול: "אם לא יהיה שיפור משמעותי, אבקש טרייד"

גיל קדרון

15.9.2006 / 17:30

הקטלוני שולח מסר חד וברור לראשי ממפיס. דנבר, מיאמי ויוסטון מעוניינות בבונזי. ההאשמות נגד ארינס בוטלו, בארון פוצח בדיאטה

אלוף העולם הטרי פאו גאסול שוהה בימים אלו בעיר מולדתו ברצלונה, לפני שיחזור לארה"ב כדי להמשיך ולטפל בפציעה שספג בדקה האחרונה של חצי גמר המונדובאסקט מול ארגנטינה. הוא צפוי לחזור למגרשים רק בחודש ינואר, מה שאומר שיחמיץ את החודשיים הראשונים של עונת ה-NBA.

המנוחה נתנה ל-MVP של הטורניר זמן לחשוב על עתידו בממפיס גרליזליס. סביר להניח שהג'נרל מנג'ר ג'רי ווסט שומע את הדברים, ויפעל בהתאם.

"אין שום ספק שחשבתי כמה פעמים על לעבור לקבוצה אחרת, כי המועדון ממשיך לדרוך במקום, והייתי רוצה להתקדם", אמר פאו. "אני אסיר תודה לממפיס, כי הם נתנו לי את ההזדמנות מהרגע הראשון, ועשו הכל כדי שאצליח. אני מעריך את זה מאוד, אבל בו בזמן הייתי רוצה להיות בקבוצה יותר תחרותית".

כזכור, הגריזליס הגיעו שלוש עונות ברציפות לפלייאוף, אבל העמידו בזמן הזה מאזן עלוב של 12:0, כולל סוויפ מול דאלאס בפלייאוף האחרון. הקיץ הם העבירו את שיין באטייה ליוסטון בתמורה לרוקי רודי גיי ולפורוורד-סנטר האתלטי סטרומייל סוויפט, שנבחר על ידי הקבוצה במקום השני בדראפט של שנת 2000, אבל איכזב קשות. בקיץ שעבר הוא ברח ליוסטון לאחר שממפיס הבהירה לו שאינה מעוניינת בשירותיו, אולם כעת בחרה להחזירו אליה.

"הייתי מאוד רוצה להישאר בממפיס, אבל אנחנו מתקרבים לנקודה בה זה יהיה קשה", המשיך הפורוורד-סנטר. "אני מניח שאם לא יהיה שיפור משמעותי, אבקש לעבור למקום אחר בהקדם.

הפציעה, אגב, לא תעלה או תוריד מבחינתו של גאסול בכל הקשור להופעה במדים הלאומיים באליפות אירופה בקיץ הבא. "אם לא יקרה משהו רציני, אשחק באליפות", אמר הקטלוני. "בממפיס יודעים כמה שזה חשוב לי. התשוקה שיש לי לנבחרת והתחושה שיש לי כשאני משחקים עם שאר שחקני הנבחרת היא משהו שלא ניתן להסביר. את ההרגשה הזו אין לי בשום מקום אחר".

לבונזי יש מחזרות

אחרי שהסתיימה לה סאגת אל הרינגטון לפני כמה שבועות, אנחנו נמצאים בעיצומה של סאגה חדשה, זו שבמרכזה עומד בונזי וולס.

כזכור, וולס קיבל הצעה של 36 מיליון לחמש שנים מסקרמנטו, אחרי שהעמיד ממוצעים של 13.6 נקודות ו-7.7 ריבאונדים במהלך העונה ו-23.2 ו-12 ריבאונדים בהפסד 4:2 לסן אנטוניו בסיבוב הראשון של הפלייאוף האחרון. אבל הסווינגמן החליט שהוא שווה 8 מיליון לעונה, ואחרי שהקינגס החתימו את ג'ון סלמונס הוא נשאר ללא קבוצה, מה שהוריד את הדרישות הכספיות שלו.

שלוש קבוצות כעת מועמדות לזכות בשירותיו - דנבר, מיאמי ויוסטון. הנאגטס מחפשים שוטינג גארד בעל ניסיון שיוכל להוריד את עומס צבירת הנקודות מכרמלו אנתוני, אולם ייתכן כי ייאלצו לרקוח סיין אנד טרייד כדי לסגור את העסקה, מה שיסייע להם להיפטר מאחד מהביגמנים הרבים מספור שלהם. אם יצטרף להיט, יכניס בונזי זריקת מרץ לאלופה, ויסדר לה אופציה שלישית חדשה בהתקפה לצדם של דווין וויד ושאקיל אוניל. הרוקטס, לעומת זאת, תלויים כמעט לחלוטין בטרייסי מקגריידי ויאו מינג, וישמחו לראות את וולס חולק איתם את הפרקט.

חדשות נוספות

* זוכרים שגילברט ארינס נעצר באשמת הפרעה לשוטרים בעבודתם, וזאת לאחר שהתערב לטענתם במעצרו של חברו מוושינגטון אוובי סוטרי? המשטרה טענה אז כי גילברט פצח בנאום מגוחך בו טען: אתם לא יכולים לעצור אות, אני משחק בוויזארדס מה-NBA". מיד לאחר מכן הכחיש ארינס מכל וכל את ההאשמות, ונשמע בעיקר משועשע מההמולה שנוצרה סביבו. כעת נראה שהשוטרים אכן המציאו את הטענות, וזאת לאחר שמשטרת פלורידה הודיעה שכל ההאשמות נגד כוכב וושינגטון בטלות ומבוטלות, בתמורה לתרומה תנועה בסך 250 דולר לקרן שקשורה למשטרה. להד"ם?

* בארון דייויס נרגש לפתוח את העונה תחת מאמן חדש בגולדן סטייט, לאחר שהווריורס נפטרו מהמאמן איתו לא הסתדר הפוינט גארד, מייק מונטגומרי, והביאו במקומו את דון נלסון הוותיק. "בעונה שעברה רציתי להוכיח כל כך הרבה לכולם, אבל העונה לא איכפת לי מזה ואשתדל להוכיח דברים רק לעצמי", אמר. "יש לי גישה אנוכית יותר בכל הקשור לציפיות ממני". לא בטוח שהמשפט האחרון יעורר אופטימיות יתרה במפרץ של אוקלנד, אז הם יוכלו להתנחם בעובדה כי דייויס העניק מנוחה חשובה לקרסולו הפגוע ופצח בדיאטה מחמירה שכוללת הרבה סושי ומונעת ממנו לאכול בשעות המאוחרות של הלילה. כזכור, בארון הוא שחקן שסובל מאינספור פציעות בגבו ובקרסוליו, ורק בעונה שעברה החמיץ 28 משחקים.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פריצות הדרך, הטיפולים ומה צופן העתיד? כל מה שצריך לדעת על סוכרת

בשיתוף סאנופי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully