וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בני יהודה-מכבי הרצליה: שירזי מחפש ניצחון ראשון, גם עטר

רומן רוזנבלט

15.9.2006 / 15:55

לשורות העולה החדשה, שפתחה רע את העונה, ישובו קרופניק ואיסיאקו. בשכונה, יאיר אזולאי יחזור להרכב על חשבון יניב אלול

מכבי הרצליה, שנמצאת במקום האחרון בטבלה ללא נקודות, מסיימת את ההכנות לקראת משחק החוץ מול בני יהודה בשבת הקרובה. ליאוניד קרופניק, שהחלים מהניתוח, עבר היום (חמישי) בבקרה, ויהיה בסגל למשחק.

גם אליאסו איסיאקו, ששותף במשחק ההפסד מול מכבי פתח תקןוה, יהיה כשיר וצפוי לפתוח בהרכב. הבלם הקונגולזי, פטי (יא יא) יאבלנקה, שהועבר בבקרה, לא הספיק לקבל את השחרור הבינ"ל, ועל כן לא יוכל ליטול חלק במשחק. בעקבות העיכוב, בהרצליה הביעו היום כעס גדול על סוכניו של השחקן.

עומר בוקסנבוים, שנפצע לפני המחזור הוקדם, כשיר ויעמוד לרשותו של עטר. בגלל הפגרה בשבוע הבא, והעובדה כי המשחק מול הפועל תל אביב במחזור הבא יידחה ככל הנראה ועשוי ליפול על יום הכיפורים, ייתכן שהמשחק הבא של הרצליה יתקיים רק בעוד כ-3 שבועות.

מנכ"ל הקבוצה, שמעון מסיקה, שהה בימים האחרונים בסרביה עם בנו, גל, שוער נבחרת הנוער, שאף זכה עם הנבחרת בטורניר היוקרתי ונבחר לשוער המצטיין של הטורניר. שאול סמדג'ה צפוי ככל הנראה להמשיך לעמוד בשער הקבוצה, למרות היכולת החלשה בשבועות האחרונים, אם כי לא ניתן לפסול על הסף כי יוסי שקל יקבל את הזדמנות. הפסד שלישי ברציפות (מצב שבו עמד עטר בעונה שעברה במכבי נתניה), עשוי שוב לערער את מעמדו של המאמן.

קשר הקבוצה, עומר בוקסנבוים, אמר לקראת המשחק: "אנחנו מתכוננים למשחק הקרוב כרגיל. צריך לזכור שזו קבוצה שרק עלתה מהליגה הלאומית. אנחנו מרגישים כמו חלוץ שלא מבקיע הרבה זמן, ואחרי הגול הראשון הכל מתפרץ. אני מאמין שאם נוציא תיקו או ננצח, הפקק ישתחרר. יש לנו משחק חוץ מאוד קשה מול בני יהודה, שהיא קבוצה טובה מאוד למרות הפתיחה, שתלך ותשתפר. למרות ההפסדים המוקדמים, במועדון אין לחץ והשחקנים רגועים כי יש קבוצה טובה, ואנחנו אופטימיים להמשך הליגה".

הרכב משוער: שאול סמדג'ה (יוסי שקל); איתן עזריה, שי מימון, חיים מלכה, איייל טרטצקי; אליאסו איסיאקו, דהייו דיויס, עומר בוקסנבוים (מהראן ראדי), כפיר אדרי; פפי קימוטו, שלומי טולדו.

בני יהודה מחפשת ניצחון ראשון (יואב ויכסלפיש, מערכת וואלה!)

בשבוע שעבר חזרה בני יהודה לשכונה, הפעם למשחק חוץ נגד הכח עמידר ר"ג. יוצאי בני יהודה, מור גולן, דודי ליברמן ואבי תקוה הבקיעו בניצחון הסגולים 2:3 והוכיחו שמרכז ההגנה של הזהובים ידידותי מאוד לאורחות. ניצן שירזי דיבר בסיום על הצורך בבלם ומגן שמאלי.

השבוע נחתו במתקן האימונים בלמים דרום אמריקאיים מקולומביה וברזיל, שלא ישחקו מחר בבלומפילד. להגנה יחזור יאיר אזולאי, שיחליף את יניב אלול. מטה בטורינה ייעדר חודשיים בגלל פציעה בשריר הירך.

הרכב משוער: וינסנט אניימה: איציק עזוז, יאיר אזולאי, אלירן אלקיים, אלי אברבאנל: אימורו לוקמן, הרוויה קובאצ'ביץ', ראובן עובד, אסי בלדוט, ברק בדש, וליאור אסולין.

עדכון ראשון: 14.9.06, 20:55
עדכון אחרון: 15.9.06, 15:55

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully