וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אבי נמני לא ישחק מול נתניה

15.9.2006 / 14:38

אלי כהן תיכנן שינויים אחרים בהרכב לקראת המשחק בקופסא, אבל כמה שעות לפני הוא קיבל את הבשורה על פציעתו של הקפטן

במכבי ת"א קיוו לפתוח היום (שבת) דף חדש בצורת ניצחון על מכבי נתניה בחוץ, אבל כמה שעות לפני פתיחת המשחק התבשר המאמן אלי כהן שהקפטן שלו, אבי נמני, ייעדר מהמשחק בגלל פציעה במפשעה. הצוות הרפואי של מכבי ת"א ניסה להכשיר את נמני עד לקביעת הסגל, אך ללא הצלחה. מי שיחליף את נמני ככל הנראה יהיה לירן כהן, כאשר תמיר כהן אמור לפתוח בהרכב במקומו של יוסי שבחון.

במכבי ת"א, כך נדמה, כבר לא מתרגשים משני הפסדים ושער זכות אחד בלבד בשני מחזורי הפתיחה. בעבר הייתה זו עילה מצויינת לעריפת ראשים, לכל הפחות להקמת וועדת חקירת. "התרגלנו", אומר בציניות מרירה אחד משחקני הקבוצה. "החלטנו לשמור על קור רוח, כי לחץ לא יעשה טוב לאף אחד מאיתנו".

המאמן אלי כהן, שממשיך לקבל מנדט רחב מלוני הרציקוביץ', נשמע השבוע מדוכדך. "קבוצה כמו מכבי ת"א יכולה לנצח בכל מקום, כפי שהיא יכולה להפסיד בכל מקום", הודה כהן. "אני רוצה מאוד את הניצחון הראשון. לא יהיה משחק קל מול נתניה, כמו שלא היה נגד כפר סבא", הוסיף.

באימון שנערך ביום שישי והיה סגור לתקשורת, תרגל כהן הרכב שחקנים שונה ושיטת משחק שונה (4-5-1): מרדיקוביץ' תורגל כחלוץ חוד. רוסו המאכזב המשיך לקבל קרדיט באגף הימני, כשדווקא תמיר כהן, שזכה השבוע למקלחת צוננים מהמאמן, תורגל באגף שמאל. ראזיץ' ומישאלוף תורגלו כקשרים אחוריים. חוליית ההגנה כללה את שפונגין כמגן ימני, אורי שטרית הצעיר כמגן שמאלי, ואת ליאור ג'אן ומרטינוביץ' כבלמים.

בהמשך הקרין המאמן בפני שחקניו חלקים ממשחקה של מכבי נתניה נגד הפועל פ"ת, וכן הצביע על ליקויים, בעיקר הגנתיים, במשחק מול כפ"ס בשבוע שעבר. כהן ביקש משחקני ההגנה לשמור על ערנות גבוהה ולהיזהר מאוד מאדריאן פיטו ומאיתי שכטר, חלוצי היריבה. לרשותו של כהן יעמדו כל שחקני הסגל, לאחר שמשה ביטון, שהחמיץ את המשחק האחרון עקב פציעה, שב לכשירות.

הרכב משוער: טברטקו קאלה; מילאן מרטינוביץ', ליאור ג'אן (אבי יחיאל), אורי שטרית, יובל שפונגין (קובי מוסא); איבאן ראזיץ', מושיקו מישאלוף, ג'ובאני רוסו, תמיר כהן (יוסי שבחון), לירן כהן; מילאן מרדיקוביץ'.

בירוק עשוי לפתוח מול מכבי ת"א (רומן רוזנבלט, מערכת וואלה!)

מכבי נתניה מסיימת את ההכנות לקראת המשחק מסקרן מול מכבי תל אביב, והיום (חמישי) ערכה אימון ארוך מהרגיל שככלל אסיפת וידאו והכנה טקטית של אלי גוטמן. השחקנים נראו חדים באימון, כאשר בסיומו עבד גוטמן דקות ארוכות עם שחקני ההתקפה, כנראה כמסקנה ממה שראה מול הפועל פתח תקווה.

באסיפת הווידאו הראה גוטמן לשחקניו קטעים מהמשחק בשבת מול פתח תקווה וכן את קטעים ממשחק הניצחון של צרפת על איטליה 1:3, כדי להדגים כיצד חלוצים עוזרים למשחק ההגנה. על פי האימון היום, נראה כי מי שיחליף את אמיר טגה בקישור הקבוצה הוא שי בירוק, שתופקד גם היום בהרכב. במידה שגוטמן יחליט שלא לפתוח עם בירוק, המועמדים הנוספים למשבצת הפנויה הם ישראל זביטי ואבישי ז'אנו.

ביום ראשון יעבור מגרש הקופסא שזרוע חורף, ועד אשר יסתיים התהליך תתאמן הקבוצה הבוגרת בקיסריה. מסגל הקבוצה למשחק מול מכבי תל אביב ייעדרו אמיר טגה ואורן זיתוני הפצעים. אדיראן פיטו, שימשיך לקבל קרדיט בהרכב הפותח, הציג יכולת טובה במהלך האימונים האחרונים, ככל הנראה בעקבות השיחה שקיים בתחילת השבוע עם המאמן אלי גוטמן, כפי שפורסם בוואלה! ספורט. אובודה אוקוצ'ה יחגוג את יום הולדתו במשחק הזה וינסה לעשות זאת בצורה היפה ביותר.

לפני מספר חודשים נעשתה פניה מכיוונו של בעלי מכבי נתניה, דניאל יאמר לתחנת הרדיו "קול נתניה" לגבי שיתוף פעולה בין הקבוצה לתחנה, בתוכניות מיוחדות לקראת משחקים וכו'. במסגרת הקמת אתר רשמי לקבוצה, נבדקות האופציות של שידורי רדיו והפניה נעשתה גם על הרקע הזה, שכן בשל היותה של התחנה חינוכית, לא ניתן לרכוש אותה. נכון להיום העניין ירד מהפרק בשל סיבות טכניות, אך עשוי לעלות שוב בעתיד.

הרכב משוער: לירן שטראובר; אורי אוזן, אבי סטרול, לואיס מרין, דדי בן דיין; מזואה אנסומבו, שי בירוק (ישראל זביטי), אדריאן פיטו, אופיר חיים; איתי שכטר, עבדול סאמד אוקוצ'ה.

עדכון ראשון: 14.9.06, 22:31
עדכון אחרון: 15.9.06, 14:38

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully