וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

טורונטו ראפטורס בדרך לתל אביב

15.9.2006 / 13:17

הקבוצה הקנדית מנהלת מו"מ ראשוני עם מכבי ת"א באשר לקיום משחק ידידות בין הקבוצות בקיץ הבא בתל אביב. מזרחי: "זו אפשרות שעלתה"

מכבי ת"א מנהלת מגעים עם טורונטו ראפטורס באשר לקיום משחק ראווה בין הקבוצות בקיץ הבא בתל אביב, כך נודע אתמול (חמישי) לוואלה! ספורט. בין אנשי מכבי לאנשי הראפטורס שוררים יחסי ידידות חמים, שבאים לידי ביטוי במשחק הראווה שנערך ב"אייר קנדה סנטר" בקיץ אשתקד (שהסתיים, כזכור, בניצחון היסטורי של הצהובים מסל עם הבאזר של אנתוני פארקר), וכן במשחק הראווה הנוסף שעתיד להתקיים בעוד כחודש, ב-19 באוקטובר ליתר דיוק, באותו האולם.

שמעון מזרחי, יו"ר מכבי ת"א, אישר את הידיעה ואמר לוואלה! ספורט כי "מדובר באפשרות שעלתה. כרגע מתנהלים מגעים ראשוניים, אבל זה עדיין לא ברמה של משא ומתן. בשלב הזה זה עדיין בגדר משאלה. בכל מקרה עד הקיץ הבא יש עוד מספיק זמן, ונראה מה יוליד יום".

הג'נרל מנג'ר החדש של הראפטורס, בריאן קולאנג'לו, התחיל לממש את החזון שלו למועדון, בחושבו כי בעיר בינלאומית כמו טורונטו שחקנים אירופאיים ישתלבו טוב יותר מאמריקאים צעירים, שמעדיפים לשחק בארה"ב, בין היתר בגלל מיסים נמוכים יותר. קולאנג'לו ועוזרו החדש, אקס בנטון טרביזו, ג'ילארדיני, צירף הקיץ את פארקר (בעל ותר של שש עונות באירופה), אנדראה בארניאני (הבחירה הראשונה בדראפט), חורחה גארבחוסה, ראשו נסטרוביץ' (הגיע בטרייד מהספרס), אורוש שלוקר (נבחר בסיבוב השני של 2005), בנוסף לפוינט גארד הזריז טי ג'יי פורד (הגיע בטרייד ממילווקי). בקבוצה כבר משחק חוזה מנואל קלדרון הספרדי.

אינדיאנה לא ממהרת לשחרר את פאוול

אינדיאנה פייסרס צפויה לקבל החלטה סופית באשר לפורוורד ג'וש פאוול, המועמד למכבי ת"א, רק בתחילת חודש אוקטובר. לפי חוזהו של פאוול בפייסרס, רשאית הקבוצה לשחררו לא יאוחר מה-2 באוקטובר, תמורת פיצוי סמלי. אם לא תעשה כן עד לתאריך האמור, תימשך אוטומטית ההתקשרות בין הצדדים עד לסיום העונה.

בתחילה סברו בקבוצה כי ייפרדו מפאוול בוודאות, אלא שהצטיינותו היתרה של השחקן באימונים הביאה את אנשי הצוות המקצועי בפייסרס לשקול את העניין בשנית. בארה"ב סבורים כי הפייסרס ינצלו את סעיף השחרור המיוחד בחוזהו של פאוול עד תום, ויודיעו לפורוורד על כוונותיהם לא לפני תחילת החודש.

עדכון ראשון: 14.9 שעה 22:03
עדכון אחרון: 15.9, שעה 13:17

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully