וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אופ"א: ווסטהאם הסתבכה, ניצחונות לאייאקס ולניוקאסל

14.9.2006 / 23:50

הפטישים הפסידו 1:0 בבית לפאלרמו. 0:1 לניוקאסל באסטוניה מול טאלין, אודנסה הדנית סחטה 2:2 בברלין מול הרטה, 2:5 לאייאקס

הקבוצות הגדולות באירופה, שמשתתפות בגביע אופ"א, קיוו להבטיח כמעט סופית את השתתפותן בשלב הבתים כבר אחרי המשחק הראשון, אלא שהיריבות הקטנות יותר ביבשת, נהיות עקשניות משנה לשנה.

ניוקאסל האנגלית יצאה למשחק חוץ מול הנציגה האסטונית המפתיעה לבאדיה טאלין והסתפקה בניצחון 0:1 כדי להעביר את ההכרעה אליה הביתה. אנטואן סיביירסקי הצרפתי כבש את שער הניצחון לג'ורדיז בדקה העשירית.

פארמה האיטלקית יצאה למשחק חוץ קשה מול רובין קאזאן הרוסית וחזרה גם היא עם ניצחון 0:1. דנילה דסנה כבש את שער הניצחון לאיטלקים, 11 דקות לסיום.

הקבוצה מפתיעה של הערב היא אודנסה הדנית, שהוציאה תיקו 2:2 בחוץ מול אחת מנציגות הבונדסליגה, הרטה ברלין. לדנים יספיק תיקו נמוך בבית כדי לעלות לשלב הבתים על חשבון הגרמנים. שער עצמי של סימוניץ' העלה את הדנים ליתרון כבר בדקה השמינית. חימנז (38) ובואטנג (50) הצליחו לבצע מהפך לטובת הרטה, אלא שאוליביירה כבש את שער השיוויון בדקה ה-53 וקבע את תוצאת המשחק. קבוצה מפתיעה נוספת היא אתניקוס הקפריסאית, שניצלה יתרון מספרי מול לאנס הצרפתית כדי לסיים מולה בתיקו 0:0 בבית.

הפעם אייאקס הפציצה, ווסטהאם בדרך החוצה

אחרי שהובכה בבית על ידי קופנהאגן ואיבדה את המקום בליגת האלופות, אייאקס אמסטרדם חששה מהדחה נוספת גם מגביע אופ"א. חלוץ נבחרת הולנד הונטלאר כבש צמד (17 ו-87), רוזנברג (43), סניידר (63) וגרסיה (67) השלימו חמישייה לאייאקס, שניצחה 2:5 את סטארט הנורבגית, שהשוותה פעמיים והלחיצה את ההולנדים.

ווסטהאם של יוסי בניון נמצאת על סף הדחה מגביע אופ"א, לאחר שהפסידה בבית לפאלרמו 1:0. הפעם פארדיו שיתף גם את טבס וגם את מסצ'ראנו, אבל גם הם לא עזרו מול ההגנה של הקשוחה של האיטלקים. את שער הניצחון של האיטלקים כבש קראסיליו בדקה ה-45, דווקא אחרי איבוד של בניון. ווסטהאם נמצאת במצב קשה לקראת הגומלין, ותצטרך להשיג יכולת שיא כדי להשיג ניצחון באיטליה.

יריבתה העירונית, טוטנהאם הלונדונית, השיגה ניצחון חוץ יפה בפראג מול סלביה, משער של ג'נאס בדקה ה-37.

תוצאות נוספות:
זלצבורג (אוסטריה) - בלקבורן (אנגליה) 2:2
סטנדרד ליאז' (בלגיה) - סלטה ויגו (ספרד) 1:0
לוקומוטיב סופיה (בולגריה) - פיינורד (הולנד) 2:2
לגיה ורשה (פולין) - אוסטריה וינה (אוסטריה) 1:1
סלובן ליברץ (צ'כיה) - הכוכב האדום בלגרד (סרביה) 0:2
קסאנטי (יוון) - דינמו בוקרשט (רומניה) 4:3
פרטיזן בלגרד (סרביה) - כרונינגן (הולנד) 2:4
פ.צ.באזל (שוויץ) - רבוטניצקי (מקדוניה) 2:6

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully