וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בהלה בכפר סבא: אוהדי בית"ר מנסים להשתלט על היציע המרכזי

14.9.2006 / 1:43

עדיין לא ידוע היכן ייערך המשחק, אבל במשרדי הכרטיסים מדווחים על ביקוש גדול של הירושלמים. בחוג האוהדים נבהלו

חוג האוהדים של הפועל כפר סבא עוקב בדאגה אחר קצב מכירת הכרטיסים לקראת המשחק מול בית"ר ירושלים ביום ראשון הקרוב. מאות אוהדי בית"ר הגיעו החל משעות הבוקר למשרדי הכרטיסים בירושלים ובכפר סבא, על מנת לרכוש כרטיסים ליציע המרכזי שיועד תחילה לאוהדי כפר סבא. נכון לשעה זו, עדיין לא ידוע היכן ייערך המשחק, אבל בחוג האוהדים קוראים לאוהדי הקבוצה למהר ולרכוש כרטיסים במטרה שלא לאפשר לאוהדי בית"ר לשבת ביציע המרכזי, יציע מספר שלוש. אחד מראשי חוג האוהדים, אלון קירו: "אוהדי כפר סבא לא ממהרים לרכוש כרטיסים ואנו מודאגים. אוהדי בית"ר מנסים להשתלט על היציע המרכזי, ואנחנו ממש לא רוצים להיות מוקפים באוהדים צהובים ביציע הזה. אני קורא לאוהדים לרוץ לקופות או למשרד הכרטיסים 'פרסום ניסן' בעיר".

בקבוצה מעריכים כי כל הכרטיסים שהוצאו, 4,500 במספר (מתוכם 900 לאוהדי כפר סבא), יאזלו עד שעות הבוקר. למשחק צפויים להגיע גם כ-1,000 מנויים ומוזמנים, כך שהאצטדיון צפוי להיות מלא עד אפס מקום.

לוואלה! ספורט נודע כי במהלך היום נמכרו כ-2,000 כרטיסים בתוך שעה אחת. במשרד הכרטיסים המקומי, נמכרו 600 כרטיסי מבוגר, מתוכם מחצית לאוהדי בית"ר. אגב, כל כרטיסי הנוער שנמכרו במשרד הכרטיסים אזלו תוך פחות מחמש דקות.


חוג האוהדים דיווח כי למגרש הגיעו היום מספר ספסרים שניסו לרכוש כרטיסי נוער ליציעי שתי הקבוצות, אך בקופות לא אפשרו מכירה של יותר משני כרטיסים לאדם.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully