וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

החילוף הקסום של שום

14.9.2006 / 20:52

הפועל ת"א החמיצה שוב ושוב מול צ'רנומורץ אודסה החלשה, אבל אז המחליף דה ברונו כבש את ה-0:1 שמקרב את האדומים לשלב הבתים

הפועל ת"א עשתה היום (חמישי) צעד חשוב לקראת העפלה לשלב הבתים בגביע אופ"א, לאחר שניצחה 0:1 את צ'רנומורץ אודסה באוקראינה משער של לוסיאנו דה ברונו במחצית השנייה (73). הפועל תקווה שאופ"א תכריז שהמשחקים יחזרו לישראל ושבגומלין היא תוכל לארח את אודסה בבלומפילד, אבל האמת היא שגם אם תארח את המשחק במגרש ניטרלי, היא לא אמורה להיתקל בבעיות מול הקבוצה האוקראינית החלשה.

האדומים של שום שלטו במשחק כבר מהדקות הראשונות. במחצית הראשונה דגו וברדה הגיעו לשלוש הזדמנויות נוחות מול השער של האוקראינים, אבל התעקשו לשחזר את הבעיה שאפיינה אותם בטדי, שם החמיצו ממצבים קורצים. למזלם, בדקות הטובות של אודסה, בפתיחת המחצית השנייה, הקוון פסל לאוקראינים שער מחמת נבדל, והפועל נמנעה מפיגור מביך.

אם בעבר כשדובר על הפועל התייחסו לחמסה של קשטן, עכשיו ניתן להכריז בפה מלא על הקסם של שומי. גם היום המאמן ערך את החילוף שהכריע את המשחק, כשהכניס את דה ברונו בדקה ה-64 במקומו של יוליץ'. 9 דקות מאוחר יותר הארגנטינאי גמל למאמן, שבבעיטה מדויקת אחת גמר את המשחק, וכנראה שלח את שום לשלב הבתים של גביע אופ"א.

מחצית ראשונה

דקה 11 - סלים טועמה מצא את עצמו לבד מול השוער, אבל בעט ברשלנות החוצה. החמצה גדולה.

דקה 22 - מבצע יפה של אליניב ברדה השאיר את ברוך דגו באחד על אחד מול השוער, אבל דגו בעט לגוף של השוער, ושוב החמיץ ממצב קורץ.

דקה 28 - הפועל המשיכה לשלוט במשחק, מול האוקראינים החלשים. הגבהה של אנטבי מצד שמאל מצאה את הראש של ברדה, אבל הנגיחה שלו עלתה מעל לשער.

דקה 40 - עוד החמצה מדהימה של הפועל, בפעם השלישית במשחק. ברדה עבר שני שחקנים בקצה הרחבה ושלח כדור רוחב מצוין, אבל דגו החמיץ בצורה שלומיאלית מארבעה מטרים.

מחצית שנייה

דקה 47 - שישצ'נקו האוקראיני קיבל כדור ברחבה, הבלם פאאס דחף אותו בצורה לא חוקית, הפועל ניצלה משריקת פנדל.

דקה 54 - הלחץ של האוקראינים נמשך. אולג זגלינסקי קיבל כדור מצוין בתוך הרחבה ושלח בעיטת יעף יפה לרשת של אלימלך. למזלם של האדומים, הקוון הניף את הדגל, השער נפסל.

דקה 65 - כדור רוחב מדויק של ברוך דגו מצא את אליניב ברדה מול השוער, אבל ברדה החליט להמשיך את הרצף של ההחמצות הטיפשיות, ומשבעה מטרים בעט מחוץ למסגרת.

דקה 73 - גול! המחליף דה ברונו קיבל כדור מצוין מסלים טועמה בתוך הרחבה, והארגנטינאי הפעם לא התבלבל ובעט לרשת. 0:1 להפועל. עוד חילוף גדול של שום.

הרכב הפועל ת"א: שביט אלימלך, תומר חליבה, חבייר פאאס, וואליד באדיר, יגאל אנטבי, שי אבוטבול, יוסי אבוקסיס, ברוך דגו, סלים טועמה (טל חן, 81), אליניב ברדה, איבן יוליץ' (דה ברונו, 64).

sheen-shitof

עוד בוואלה!

זה כל כך טעים ופשוט: מתכון לבננות מקורמלות

בשיתוף חברת גליל

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully