וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אריקסון רוצה לחזור לאמן באנגליה

14.9.2006 / 15:24

המאמן השבדי לא נבהל מהביקורת כלפיו בתקשורת הבריטית, טוטנהאם רוצה לרכוש את וומבלי וג'ואי בארטון שוב מסתבך

סוון יוראן אריקסון להוט לחזור ולאמן קבוצה בכירה בליגה האנגלית. הקדנציה של אריקסון כמאמן נבחרת אנגליה נחשבת בעיני הבריטית לכושלת, אך הדבר אינו מרתיע את המאמן השבדי בן ה-58 לחדש ימיו כמנג'ר בליגה האנגלית. "אני חייב לחזור ולאמן", אמר, "ארסנל? ליברפול? מנצ'סטר? כולם מועדונים גדולים אבל אין לי העדפה מסוימת, כולם יתקבלו בברכה".

המאמן, שנקטל במהלך כהונתו על-ידי התקשורת הבריטית,הוסיף: "בתקופתי כמאמן אנגליה, הנבחרת לא בורכה במזל אבל היו אלו חמש וחצי שנים נהדרות. חבל שלא השגנו תוצאות טובות יותר אך אני גאה להיות המאמן הזר הראשון של הנבחרת". עד כה, לא קיבל אריקסון פנייה מאף קבוצה אנגלית.

טוטנהאם מעוניינת ברכישת וומבלי

בגרדיאן הבריטי התפרסם כי המועדון הלונדוני מציע עצמו למכרז הצפוי לגבי האיצטדיון הלאומי של נבחרת אנגליה. הספרס מודעים למצב הפיננסי הקשה של הההתאחדות האנגלית וחברת מולטיפלקס, אשר בונה את האיטצדיון המפואר בבריטניה, ומציעים לקנות את האיצטדיון.

גורמים בקבוצה מסרו כי המועדון רואה בצעד זה השקעה לטווח ארוך ובכוונתו להחכיר את האצטדיון להתאחדות הבריטית עבור משחקי הנבחרת והשלבים הסופיים בגביע האנגלי. צעד שכזה ידרוש מטוטנהאם תקציב עצום והשקעה גדולה, אך הוא מבטא את שאיפתו של המועדון לעבור לאצטדיון גדול יותר מוויט הארט ליין, ביתה הנוכחי של הקבוצה.

בארטון מואשם בהעלבה

המוניטין של ג'ואי בארטון, שחקנה של מנצ'סטר סיטי, נמצאים בשפל המדרגה עקב עבר סוער. כעת מכתימה את תדמיתו גם תלונה שהופנתה נגדו על ידי אוהדת אסטון וילה בגין העלבה במהלך משחק גביע בפברואר 2006. בדו"ח שהגישה אסטון וילה להתאחדות האנגלית נמסר כי בארטון קילל נמרצות את האוהדת והקבוצה מבירמינגהם החליטה להתלונן בהתאחדות האנגלית על השחקן.

לקשר בעל האופי הסוער גיליון ארוך של האשמות הכולל השלכת סיגר בוער לעינו של שחקן נוער בקבוצה במהלך מסיבת חג המולד והכאת אוהד צעיר של אברטון.

  • עוד באותו נושא:
  • טוטנהאם

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully