וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קניון מרטין רוצה לפתוח דף חדש בדנבר

14.9.2006 / 14:12

אחרי קיץ שלם של נסיונות נואשים להיפטר ממנו, מרטין מבטיח שהפעם הדברים יראו אחרת. דון נלסון מבטיח לשחק מהר, איליץ' חתם בנטס

בסיום העונה שעברה היה נדמה שקניון מרטין סיים את דרכו בנאגטס. הפורוורד הבעייתי סבל מפציעה בברכו השמאלית ושיחק רק בכ-56 משחקים בעונה הרגילה. בעקבות חזרתו האיטית מהפציעה העדיף מאמנו ג'ורג' קארל להעלות את האול-סטאר לשעבר מהספסל, עובדה שהביאה למתיחות בין הכוכב למאמן. במחצית המשחק השני של דנבר בסיבוב הראשון של הפלייאוף נגד הקליפרס מרטין התפרץ לעברו של קארל במטר של צעקות וקללות, וכתוצאה מכך הושעה מהמשך הפלייאוף.

מאז תום העונה ניסו הנאגטס לשלוח את מרטין בטרייד, אבל מסתבר שהשילוב של בעיות הבריאות עם החוזה הענק שלו (הוא סיים רק שנתיים מתוך שבע בחוזה ששווה 92.5 מיליון דולר) לא גרם להרבה מנהלי קבוצות לקפוץ על המציאה. אחרי שאפילו אייזיה תומאס סירב לקלוט את K-מארט הנאגטס הבינו שהם באמת תקועים איתו.

מרטין עצמו, שהיה רק לפני שש שנים הבחירה הראשונה בדראפט, החליט לנצל את המירב מהמצב שנוצר. בביקור שערך אתמול בבית ספר תיכון בדנבר שבו הרצה בפני התלמידים בנושא מניעת האלימות והשימוש בסמים בקרב בני נוער, הכריז מרטין שהשנה האוהדים בפפסי סנטר יקבלו תמורה מלאה לכספם. "אני לא רוצה לפזר הבטחות לגבי מספר הנצחונות של הקבוצה או המספרים האישיים שלי, אבל אני בהחלט הולך להיות השנה שחקן טוב ממה שאנשים ראו כאן בשנתיים האחרונות".

קארל ומרטין נפגשו הקיץ בליגת הקיץ של לאס וגאס ולטענתם ליבנו ביניהם את העניינים. "אין לי שום טינה כלפי ג'ורג'", אמר מרטין. "הוא המאמן וזו הקבוצה שלו. התפקיד שלי כשחקן הוא לבצע את המוטל עליי". קארל מצידו מקבל בברכה את חזרתו למוטב של הכוכב הסורר שלו. "העבודה שלו הקיץ היתה מעל ומעבר לציפיות שלי", הוא אמר. "היחסים בינינו תקינים. כל מה שקרה בשנה שעברה נמצא מאחורינו".

אז מה מתכנן לו נלי?


* "אני מחפש שחקנים שיכולים לרוץ", אמר דון נלסון על עבודתו החדשה כמאמן הגולדן סטייט ווריורס. "אם טרוי מרפי יצליח לעשות את ההתאמות ולשחק כסנטר, תהיה לו את העונה הטובה ביותר. זה יאפשר לי לשים את מייק דאנליבי כפאוור פורוורד, כי בתור סמול פורוורד הוא לא ממש הצליח עד כה. מול מספרי 4 יהיה לו קל יותר. מונטה אליס ומיקאל פייטרוס הם מבחינתי נעלם אחד גדול".

* הניו ג'רזי נטס החתימו אתמול את בחירת הסיבוב השני שלהם מדראפט 2005, מילה איליץ'. הסנטר הסרבי המתנשא לגובה של 2.17, מצטרף לשורה ארוכה של שחקנים אירופאים שנשלחו על ידי הקבוצה שבחרה אותם בדראפט לשנת התחשלות באירופה ולאחר מכן קיבלו את החוזה המיוחל בליגה הטובה בעולם.

* שחקן הפועל ירושלים בעונה החולפת רוג'ר מייסון ג'וניור יצטרף לוושינגטון וויזארס במחנה טרום העונה של הקבוצה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully