וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פושקאש בטיפול נמרץ

עוזי דן, הארץ בשיתוף

14.9.2006 / 6:19

האגדה ההונגרית, שזכה ב-3 גביעי אירופה עם ריאל, סובל ממחלת האלצהיימר ומצבו לא ברור. טריסטן במאיורקה, סקאלוני בסנטאנדר

פרנץ פושקאש, מגדולי הכדורגלנים בכל הזמנים, נמצא ביחידה לטיפול נמרץ בבית חולים בבודפשט, כך דיווחה אתמול סוכנות הידיעות ההונגרית. לא נמסר מה מצבו המדויק של פושקאש בן ה-79, הסובל ממחלת אלצהיימר.

כוכב ריאל מדריד בעבר נמצא תחת השגחה רצינית. פושקאש, אחד השחקנים המרכזיים בנבחרת הפלא ההונגרית ב-1954, זכה בשלושה גביעי אירופה עם ריאל מדריד וכבש רביעיה בלתי נשכחת נגד איינטרכט פרנקפורט בגמר של 1960. פושקאש צבר 84 הופעות בנבחרת הונגריה וכבש עבורה 83 שערים. בריאל לפושקאש יש 512 שערים ב-528 הופעות.

טריסטן חוזר למאיורקה

דייגו טריסטן, שנשאר ללא קבוצה לאחר שדפורטיבו לה קורוניה חתכה אותו, חוזר לריאל מאיורקה, בה שיחק בין 2000-1998 והיה מלך שעריה. "מאיורקה וטריסטן הגיעו להסכם לפיו טריסטן ישוב למאיורקה", נאמר באתר הקבוצה.

עוד בספרד: המגן הארגנטינאי, ליאונל סקאלוני, שנחתך מדפורטיבו לה קורוניה, מצא קבוצה והצטרף לסנטאנדר. סקלוני הושאל לווסטהאם במהלך העונה שעברה ובקיץ האחרון שוחרר סופית מהקבוצה הספרדית. סנטאנדר פתחה את העונה בליגה הספרדית עם שני הפסדים ומאמן הקבוצה, מיגל פרוטוגל, בטוח כי החתמתו של הארגנטינאי בסנטאנדר "מצויינת עבורנו ותוסיף לנו הרבה נסיון".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully