וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ריקלמה פורש מנבחרת ארגנטינה

14.9.2006 / 10:55

חואן ריקלמה תולה את פרישתו במצבה הבריאותי של אמו. הקשר התייחס לביקורת אותה ספג בארגנטינה: "זרם לאחרונה הרבה דם רע"

חואן ריקלמה, קשרה של נבחרת ארגנטינה, הודיע על פרישה מהנבחרת בעיקר עקב רצונו לסעוד את אימו הסובלת ממחלה קשה. הקשר העלה השערה כי מצבה הבריאותי של אמו הורע בעקבות הביקורת כלפיו, "מאז גביע העולם, אמי נלקחה פעמיים לביה"ח ומחובתי לטפל בה".

בטורניר גביע העולם ריקלמה קצר מחמאות אחרי המשחקים נגד חוף השנהב וסרביה בשלב הבתים. הביקורת כלפיו החלה לאחר שהוחלף במשחק ההפסד לגרמניה בשלב רבע הגמר והתעצמה בעקבות ההפסד במשחק הידידות נגד ברזיל (3:0) שנערך בלונדון בשבוע שעבר.

ריקלמה התייחס בהודעתו גם ליחסיו עם התקשורת בארגנטינה כשהוסיף: "אמא זאת אמא ואני לא יכול להשוותה לשום דבר. זרם הרבה דם רע בזמן האחרון ואני לא רוצה שהיא תמשיך לסבול. זו היתה החלטה קלה עבורי. המשפחה באה לפני הכדורגל, זה יהיה קשה לא ללבוש שוב את המדים הלאומיים אך בריאותה של אמי קודמת לכל. הודעתי למאמן באסילה על החלטתי והודיתי לו על שהעלה אותי בהרכב במשחק הראשון שלו בנבחרת".

לאחר ההפסד לברזיל (3:0), מאמן ארגנטינה אלפיו באסילה יצא להגנת השחקן, אך בעיני התקשורת הארגנטינאית היתה זו מעין ברית-חלשים של המאמן ושחקנו. כלי התקשורת בארגנטינה יצאו בביקורת חריפה נגד הקשר, שלטענתם לא הוכיח את עצמו בנבחרת הלאומית וכשל בהובלתה.

ריקלמה עלה לראשונה בהרכב הנבחרת הבוגרת בשנת 1997 אחרי שזכה באותה שנה באליפות העולם לנבחרות נוער עם נבחרת ארגנטינה עד גיל 20. הקשר שיחק בנבחרת 36 משחקים וכבש שמונה שערים במשך תשע שנותיו בנבחרת הבוגרת. במונדיאל האחרון הוא היה אחד מעמודי התווך של הנבחרת הארגנטינאית תחת הדרכתו של המאמן פקרמן.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully