וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בלאט ורוסיה עלו לאליפות אירופה

13.9.2006 / 20:32

"אני מאושר היום", אמר המאמן הישראלי. פולין וקרואטיה העפילו לאליפות אירופה. בבית ה"ישראלי" הכל עדיין פתוח

נבחרת פורטוגל הפסידה הערב (רביעי) בביתה לבוסניה-הרציגובינה 86:75 וסיבכה עוד יותר את המצב בבית הישראלי, בית ב'. מאמן פורטוגל ולנטין מלניצ'וק רשם הפסד שני רצוף אחרי התבוסה למקדוניה, והשכיח את שלוש נצחונות הפתיחה. בוסניה פתחה היטב והובילה כבר בתום הרבע הראשון 10:23, ולא הביטה יותר לאחור. פורטוגל נלחצה והבוסנים לא ריחמו וסיימו את המחצית הראשונה ביתרון 32:55.

המחצית השניה היתה המשך של הראשונה, כשחניכיו של מאמן בוסניה ננאד מרקוביץ' לא איפשרו ליריבה להתקרב. פורטוגל הצליחה לצמק לקראת הסיום והתוצאה הסופית עם הבאזר האחרון הייתה 86:75.לבוסניה הרציגובינה: באירמוביץ' 26 נק', דומרקאנט 16 נק'. לפורטוגל: קונאה 21 נק'.

ניצחון בוסני על מקדוניה בשילוב עם ניצחון פורטוגלי על ישראל יעלה את פורטוגל. ניצחון בוסני במקביל לניצחון ישראלי בהפרש גדול ב-32 נקודות מהניצחון הבוסני, יעלה את הבחורים בכחול-לבן. ניצחון מקדוני והפסד פורטוגלי, או ניצחון פורטוגלי בהפרש נמוך יותר, יעלה את מקדוניה.

בית א'

בולגריה - פולין 65:99

בולגריה פתחה בסערה את המשחק וסיימה את הרבע הראשון ביתרון 8:23. פולין חזרה למשחק והמחצית הראשונה הסתיימה ביתרון בולגרי 32:36. בפתיחת המחצית השניה הגדילו הבולגרים את ההפרש ובסיום הביסו את פולין 65:99. לבולגריה: וידנוב וסטויקוב 26 נק' כ"א. לפולין: נורדגארד 25 נק'. לפולנים הפסד זה אינו משנה שכן הם הבטיחו את עלייתם לאליפות אירופה כבר במחזור המשחקים הקודם.

שבדיה - אוקראינה 71:81

בית ג'

רוסיה - בלגיה 63:96

נבחרתו של דייויד בלאט רושמת ניצחון שלישי רצוף והפעם על נבחרת בלגיה. רוסיה נקמה בבלגיה על ההפסד המפתיע שהנחילה לה במחזור המקביל לפני עשרה ימים. רוסיה פתחה פער לקראת סוף המחצית הראשונה בניצוחם של סרגיי מוניה, סבראסנקו והולדן ולא הביטה לאחור. לרוסיה: הולדן 22 נק', מוניה 16 נק'. לבלגיה: כריסטופר בגין 9 נק'. "אני שמח מאוד", אמר בלאט לכתבינו אוהד גרינוולד. "בקיץ עברה רוסיה שינויים גדולים, זו נבחרת צעירה ושיחקנו ללא הכוכב שלנו אנדריי קירילנקו. אני מאושר מההישג".

בלאט ורוסיה הבטיחו את עלייתם לאליפות אירופה. המפגש הקרוב נגד צ'כיה הוא יוקרתי בלבד שכן שתי הנבחרות הבטיחו את עלייתן לאליפות אירופה. לפי השיטה, הקבוצה עם המאזן הטוב ביותר שבמקום השני עולה אף היא לאליפות אירופה ושתי הנבחרות בעלות מאזן זהה (1:4). בלאט שיחרר את הולדן מהמפגש נגד צ'כיה כדי שיוכל להתלוות לאשתו, הנמצאת בהריון מתקדם.

צ'כיה - הונגריה 64:83

ריצת 4:14 של צ'כיה ב-2 הדקות האחרונות של הרבע השני העניק יתרון לצ'כים 30:45 במחצית. ההונגרים לא הצליחו לחזור למשחק. לצ'כיה: ולש 23 נק'. להונגריה: גוליאש 19 נק'.

בית ד'

קרואטיה - דנמרק 79:91

האורחים מדנמרק החזיקו מעמד במחצית הראשונה שנסתיימה ביתרון נקודה בלבד לקראטיה 43:44. במחצית השנייה העבירו הקרואטים הילוך עד לניצחון 79:91. קרואטיה עולה מן המקום הראשון של בית זה. לקרואטיה: באניץ' 21 נק', פופוביץ' 17 נק'. לדנמרק: דריג'ר וקלרנס 16 נק' כ"א.

אסטוניה - לטביה 73:64

ללטביה: ולטרס 17 נק'. לאסטוניה: טיין 14 נק.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פריצות הדרך, הטיפולים ומה צופן העתיד? כל מה שצריך לדעת על סוכרת

בשיתוף סאנופי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully