וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

איסמעיל עמר: "נמאס לי, אני רוצה לעזוב"

13.9.2006 / 20:13

מגן מכבי פ"ת רוצה לעזוב למכבי ת"א. על אי שיתופו מול הרצליה: "לוזון אמר שאני לא פותח. אמרתי לו 'לא פותח? לא צריך'"

מגן מכבי פתח תקווה איסמעיל עמר מעוניין לעזוב את מכבי פתח תקווה, ויפה שעה אחת קודם. עמר, שלא פתח בהרכב בשבת מול מכבי הרצליה, שוחח היום (רביעי) עם חבריו בחדר ההלבשה בנוגע לפרסומים על מעברו האפשרי למכבי תל אביב: "נמאס לי, אם הם לא רוצים אותי, אני מוכן ללכת למכבי תל אביב. לא אכפת לי לעזוב".

עמר אמר לוואלה! ספורט: "אף אחד ממכבי פתח תקווה לא דיבר איתי, אבל שוחחתי על כך עם השחקנים היום. אם צריך, אני מוכן לעזוב את מכבי פתח תקווה. מכבי תל אביב זה מועדון גדול ואם נוכל להסתדר, אני אשמח". על אי שיתופו במשחק נגד מכבי תל אביב אמר: "ברור ששחקן שלא משחק מאוכזב ולא מרוצה. לא עשיתי לאף אחד כלום, התאמנתי בשיא המרץ בשבוע שעבר. לפני המשחק ניגש אלי המאמן גיא לוזון ואמר לי שאני לא פותח. אמרתי לו: 'לא פותח? לא צריך'".

יו"ר הקבוצה משה זוארץ מסר בתגובה: "איסמעיל עמר לא היה מועמד לשחרור ולא ישוחרר ממכבי פתח תקווה. במסגרת השיחות עם מכבי תל אביב דובר על העברתו של לירן כהן לקבוצה, אך לא במסגרת חילופי שחקנים".

הקשר סולי צמח, שלא התאמן ביומיים האחרונים באופן סדיר עקב מחלה, חזר להתאמן. הצוות המקצועי מרוצה מהיכולת שמפגין הקשר דניאל אונגר. במועדון עדיין שוקלים לשחרר את הקשר הניגרי עמנואל אוביידה שצפוי לפתוח על הספסל גם במשחק הקרוב מול מכבי חיפה (ראשון, 19:20).

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully