וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נתניה מתכוננת למכבי ת"א

רומן רוזנבלט

13.9.2006 / 19:43

שלושת האקסים, שטראובר, סטרול, וחיים לא מוכנים להתראיין, ולמרות זאת גוטמן טוען כי מבחינתם זה רק עוד משחק. טגה ייעדר

מכבי נתניה ערכה היום (רביעי) אימון נוסף בדרך למפגש המסקרן מול מכבי תל אביב בשבת. לשלושה שחקנים יהיה זה מפגש טעון: השוער והקפטן לירן שטראובר, הבלם אבי סטרול והחלוץ אופיר חיים. השלושה סירבו להתראיין.

גם לדדי בן דיין יש עבר צהוב" "אני מתרגש לקראת המשחק, לא רק בגלל שזאת מכבי ת"א אלא בגלל שזה משחק נגד אחת הקבוצות הגדולות בארץ, ויהיה כיף".

חלוץ הקבוצה ומלך השערים של הליגה בינתיים, עבדול סאמד אוקוצ'ה, מתכונן גם הוא לשבת: :"אין בי התרגשות מיוחדת לקראת המשחק, בבית שלנו אנחנו צריכים לשאוף להשיג את 3 הנקודות". כנשאל לגבי חבריו, יוצאי מכבי תל אביב, אמר: "אנחנו עוזרים להם להתכונן עם הרבה מורל וריכוז".

מאמן הקבוצה אלי גוטמן לא רוצה שיגדירו את קבוצתו כפייבוריטית: "אני חושב שבליגה שלנו המילה פייבוריטית יכולה להיות בלקסיקון של מכבי חיפה ובית"ר בלבד. נתניה צריכה לבוא מאוד מרוכזת ועם הרבה מוטיבציה. מכבי זה מועדון גדול, שני הפסדים בשבילם זה שום דבר".

לגבי שחקניו ששיחקו בתל אביב בעבר אמר גוטמן: "בכל מקום יש שחקנים שיחקו פעם במועדון מסוים ולאחר מכן שיחקו מולו. העניין הזה מעניין יותר את התקשורת. שטראובר מתכונן למשחק הזה כמו לכל משחק ליגה בצורה הרצינית ביותר".

אמיר טגה התבשר כי קרע חלקית את השריר הארבע ראשי, וייעדר כשלושה שבועות. מי שעשוי להחליפו בשבת הקרובה הוא שי בירוק, אם כי גם ישראל זביטי מתמודד על המקום הפנוי בהרכב. החלוץ המכסיקני, רודריגו פרייטרה המשיך להיבחן גם היום.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully