וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אלי כהן: "החיבור הוא המפתח"

13.9.2006 / 17:58

מכבי ת"א כבר מתכוננת למשחק מול מכבי נתניה ביום שבת ומאמנה יודע מה יביא לניצחון ליגה ראשון שלה. לירן ותמיר כהן התאמנו

מכבי ת"א ממשיכה להתכונן לקראת משחק הליגה החשוב מול מכבי נתניה בשבת (19:20), בצל פרשת תמיר ולירן כהן. השניים, שננזפו אתמול ע"י המאמן אלי כהן, ערכו אימון מלא, כמו גם החלוץ משה ביטון, שצפוי לעמוד לרשותו של כהן בשבת.

"חשוב לנו להשיג ניצחון ראשון כדי להוריד את הלחץ", אמר אלי כהן בתום האימון. "המשחק נגד נתניה לא יהיה קל אבל מועדון כמו מכבי ת"א מסוגל לנצח בכל מקום, כפי שהוא מסוגל להפסיד. חשוב להביא את הנקודות האלה".

"החיבור הוא המפתח", הוסיף כהן. "לבית"ר הגיעו שחקנים מצויינים אבל ראינו שאת המשחקים האחרונים הם ניצחו בעזרת הברקות אישיות. ברגע שנשיג נקודות וירד הלחץ, השחקנים ישחקו הרבה יותר טוב".

באשר לסוגיית שחקן החיזוק הנוסף שמנסה מכבי לצרף, סיפר כהן כי "אני מקווה שהחיזוק יגיע, אבל זה לא קל. בגלל המלחמה נתנו לישראל ארכה של חודש כדי להחתים שחקנים ובינתיים עברו שבועיים ואני עדיין מחפש. לא נביא מישהו שלא שיחק שנה. אני רואה איך קשה לי עם ראזיץ', שלא שיחק תקופה ארוכה. אם יהיה שחקן חם בנמצא, אני מקווה שנביא אותו".

"אנחנו באים לנתניה אחרי שני הפסדים ואנחנו צריכים לקחת את הנקודות", אמר משה מישאלוב. "אנחנו צריכים לעשות הכל כדי לצאת מהמשבר הזה, נהיה חייבים להתחבר. ההרגשה לא נעימה, אבל גם נגד בית"ר וגם נגד כפר סבא היו לנו לא מעט רגעים טובים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully