וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בייסבול: עוד שלושה - ופלייאוף

13.9.2006 / 14:49

המטס הפכו פיגור של 4:0 לניצחון 4:6 על פלורידה, ועם מספר קסם של 3 כבר נמצאים מעשית באוקטובר. מינסוטה בורחת לוייט סוקס

פלורידה - ניו יורק מטס 6:4

בעיות ההגשה של ניו יורק נמשכו גם בשלושת האינינגים הראשונים של המשחק הזה, כשאוליבר פרז נתן ארבע ריצות. אבל המטס צימקו ל-4:1 וקרלוס דלגאדו חבט להומר בן שלוש ריצות שהשווה את התוצאה באינינג השמיני. אחריו הכניס קליף פלויד בדאבל את ריצת היתרון, ובילי וגנר שמר על התוצאה ועל הניצחון. המטס צריכים כעת שלושה נצחונות או הפסדים של פלורידה ופילדלפיה כדי להבטיח את ראשות המזרח. המשמעות של התוצאה היא שבאופן רשמי, לאחר 14 שנות שליטה בבית, אטלנטה לא תזכה בו.


סינסינטי - סן דייגו 4:5

לאחר 11 אינינגים חבט ג'ייסון לה-רו להומר מנצח, בסדרה שהיא בבחינת להיות או לחדול עבור הרדס. סינסינטי צימקה את הפער מסן דייגו ל-2.5 משחקים במרוץ הויילד קארד. הפאדרס רק יכולים להצטער על ההפסד, עם זה של הדודג'רס. הומר ושלושה ריביז לריץ' אאוריליה, הומר גם למייק פיאצה מהפאדרס.


סן פרנסיסקו - קולורדו 6:10

ומי שחוככים ידיהם בהנאה מכל הסיפור הם הקבוצה הכי חמה היום במערב - הג'איינטס. סן פרנסיסקו כבר נוגעת בויילד קארד, עם חצי משחק בלבד מהפאדרס בקרב על הכרטיס, ורק שלושה מהדודג'רס במלחמה על הבית. קווין קורייה רשם את הניצחון ורנדי ווין חבט להומר, כשהענקים מבצעים רנסנס של ממש בתקופה האחרונה. ההפסד לדני באוטיסטה.


שיקגו קאבס - דודג'רס 8:9

והדודג'רס דאגו שיותר מדי קבוצות ימשיכו לפשפש להם בציציות. הקאביז כבר פיגרו 7:0 עם הגנה זוועתית שביצעה שש שגיאות, אבל חזרו לחבוט על דרק לואו, צימקו ל-7:5 ורשמו עוד שלוש ריצות באינינגים המאוחרים כדי להפוך ל-7:8. אלא שראיין דמפסטר כמובן שבר שמירה, ורק באינינג ה-11 חבט סזאר איסטוריס לסינגל מנצח מול קבוצתו לשעבר. לוס אנג'לס עדיין בראש, אבל לא ממש מרגישה בטוחה.


סט. לואיס - יוסטון 5:6

לבראד לידג' עדיין יש סיוטים מאלברט פוחולס, ממשחק 5 בסדרת גמר ה-NL בשנה שעברה. כל העונה של לידג' ירדה בנהר המיסיסיפי בעקבות השבירה ההיא. הפעם, בניגוד לאז, פוחולס לא רשם הומר, רק דאבל שהכניס שתי ריצות הביתה ושלח שוב את לידג' לעשות חושבים עם עצמו. הקרדינלס הפכו פיגור 5:4 לניצחון 5:6. הומרים של כריס ברק ומייק לאמב לא עזרו ליוסטון, ההומר של פרסטון ווילסון כן עזר לסט. לואיס.


תוצאות נוספות:

אריזונה - וושינגטון 5:4
פיטסבורג - מילווקי, אטלנטה - פילדלפיה - נדחה בגלל גשם

AL: צרות גדולות אצל הוייט סוקס

יאנקיז - טמפה ביי 4:12

מייק מוסינה זכה בניצחון ה-14 שלו העונה, והידקי מאטסוי חזר להרכב היאנקיז מפציעה ארוכה עם ארבע חבטות. אבל את הכותרות תפס בובי אבריו, שבאינינג ראשון בן תשע ריצות הכניס שש מהן לבדו. הוא חבט תחילה להומר בן שלוש ריצות ואחר כך לדאבל מנקה בסיסים בן שלוש נוספות. רק שליש אינינג לטים קורקוראן המסכן בצד המפסיד.


דטרויט - טקסס 2:3

הטייגרס מרגישים הרבה רשף מצד הטווינס, ולא רוצים לאבד את הפסגה. קרלוס גיין חבט לשני הומרים, השני שבהם באינינג התשיעי, ודטרויט יצאה ממשחק צמוד עם הניצחון הכל כך חשוב. פרננדו רודני היה הפיצ'ר המנצח עם שני אינינגים, לאחר שבעה סולידיים של קני רוג'רס. הומר גם למרקוס ת'יימס מדטרויט ולמייקל יאנג מטקסס.


מינסוטה - אוקלנד 5:7

הטווינס לא רואים אף אחד ממטר. הבשורה הגדולה למינסוטה הגיעה מספר שעות לאחר הניצחון מאנהיים, שם ניצחו האיינג'לס את הוייט סוקס וגרמו למינסוטה להעלות את הפרש המשחקים מהאלופה ל-2.5 משחקים. ג'סטין מורנו, בעונה לוהטת, חבט לדאבל בן שתי ריצות, שהיה החלק הנרחב באינינג שמיני שהפך פיגור של 5:3 לניצחון. דניס רייס ניצח וג'ו ניית'ן שמר. שימו לב למינסוטה, אם היא תגיע לפלייאוף.


איינג'לס - וייט סוקס 3:4

אחרי 11 אינינגים חבט שון פיגינס לסינגל מנצח, ומה שקורה עכשיו הוא שהפער מאוקלנד עומד על 4.5 משחקים. אסור לשכוח, בין השתיים יש עוד שתי סדרות, ואם מסתמכים על התוצאות מ-2004, כשבסדרה האחרונה והמכרעת נפגשו השתיים, יש מצב שקוף המהפכה יתעורר. הניצחון להקטור קראסקו, ההפסד לבובי ג'נקס, שמרוב סופגניות לא פוגע בענף לאחרונה.


קליבלנד - קנזס סיטי 5:3

בימים כתיקונם זהו משחק של "תוצאות נוספות", אלא שרונלוויס הרננדז בחר להעלות אותו לכותרות. המגיש של הרויאלס ירד בסיום האינינג הרביעי לספסל קבוצתו, כשהוא מסמן על חברו לקבוצה, התופס ג'ון באק. מהר מאוד התחילו אגרופים בין השניים לעוף, לפני שהופרדו. באדי בל, מאמן הרויאלס, בחר בתשובה בנוסח המאפיה: "זו הייתה בסך הכל אי הבנה קטנה".

הרננדז זכה בניצחון ואמר: "כלום לא קרה". ג'ו נלסון עם השמירה.

תוצאות נוספות:

בולטימור - בוסטון 6:5
סיאטל - טורונטו 2:4

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully