וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מאמן ליטקס לובץ' מוכן לרע מכל

רומן רוזנבלט

13.9.2006 / 14:19

פטרוביץ', שנחת עם ליטקס בהולנד, כבר לא מדבר על הרכב התקפי ויסתפק בהפסד מינימלי. אולי הוא חושש מגזל, שיפתח בהרכב?

יריבת מכבי חיפה בסיבוב השלישי בגביע אופ"א, ליטקס לובץ, הגיעה בשעות הבוקר (רביעי) לניימיכן, ותערוך את מסיבת העיתונאים שלה בשעה 20:15 שעון ישראל וב-21:00 תצא לאימון באצטדיון. על אף הפרסומים בתקשורת הבולגרית על ההרכב ההתקפי שמתכנן לופקו פטרוביץ', המאמן הסרבי נשמע זהיר יותר עם הנחיתה בהולנד.

"אני אשמח אם המשחק יסתיים בתוצאת תיקו דוגמת 0:0, 1:1, 2:2 או בהפסד מינימלי של 2:1", אמר המאמן. "כמובן שהיינו שמחים לנצח 3:0, אבל מדובר בקבוצה חזקה ולכן תיקו או הפסד מינימאלי יהיה טוב עבורנו. ההגרלה שלנו הייתה קשה, אך ברמות האלה כבר אין מדינות חלשות או חזקות. העובדה כי המשחק נערך בהולנד ולא בישראל פועלת לטובתנו, אך לא תספיק כדי לעבור את מכבי חיפה".

כשנשאל לגבי זהות השוער שיעמוד בין הקורות במשחק, כמחליפו של ויטומיר ויטוב המושעה, ענה הסרבי בבדיחות הדעת: "אלוהים יודע. אני בעצמי עוד לא יודע מי זה יהיה".

שחקני מכבי חיפה, שהגיעו אמש לניימיכן לקראת המשחק הראשון מול ליטקס בסיבוב השלישי בגביע אופ"א, קיבלו הבוקר (רביעי) כמה שעות חופשיות להסתובב ברחובות העיר ההולנדית. הערב תקיים הקבוצה את האימון המסכם באצטדיון "דה גופר".

לפני האימון יערוך רוני לוי מסיבת עיתונאים רשמית. למרות שמדובר במשחק בית, ההרגשה, על פי גורמים בקבוצה, לא דומה בשום דבר לבית, מה גם שלא צפויים להגיע יותר ממספר עשרות אוהדים למשחק, ביניהם ככל הנראה גם חברי הקהילות היהודיות בערים המרכזיות, כמו אמסטרדם ורוטרדם.

בלם הקבוצה, דקל קינן, יחגוג למחרת המשחק את יום הולדתו ה-22 ושחקנים בקבוצה הבטיחו כי ינסו להעניק לו מתנה בדמות ניצחון במשחק. מחר תקיים הקבוצה אימון קל בשעות הבוקר והשחקנים שצפו ויצפו בקלטות של ליטקס, יקבלו מנוחה עד המשחק שיחל ב-21:30, וישודר בערוץ 2. אדורם קייסי צפוי להמשיך בעמדת המגן השמאלי ורביד גזל אמור לפתוח על חשבונו של שאבייר אנדרסון בקישור האחורי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully