וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

המבוכה הגדולה של ברזיל

עוזי דן

13.9.2006 / 7:39

במשחק בליגה השלישית כבש נער מחזיר כדורים שער, שאושר על ידי השופטת. במדינה מודאגים: "עכשיו יגידו שאשה לא יכולה לשפוט"

בברזיל לא יודעים אם לצחוק או לבכות. בתוכנית הטלוויזיה "ספורט טי.ווי" הוקרנו צילומים שהראו בבירור כי כדור שבעט ילד מחזיר כדורים, ושנכנס בטעות לרשת, אושר כשער חוקי.

זה קרה במשחק הליגה השלישית בין סנטה-קרוזנשה לבין אתלטיקו סורוקבאנה באיצטדיון בעיר סנטה קרוז, שבמדינת סאו פאולו. בעיטה של חלוץ מקומי בדקה ה-89 החטיאה במעט את השער, אבל הילד מחזיר הכדורים, שעמד ליד הקורה, עצר את הכדור, נכנס שני צעדים לתוך המגרש וגילגל את הכדור לרשת של הקבוצה האורחת.

השופטת של המשחק, סילביה רג'ינה דה אוליביירה, דמות ידועה בברזיל לאחר שהפכה לשופטת הראשונה אי פעם ששפטה משחק בליגה הראשונה, אישרה את השער שקבע תוצאה של 1:1, זאת למרות מחאות של שחקני סורוקבאנה. דה אוליביירה אמרה כי היא היתה בגבה אל האירוע והודתה כי לא ראתה אותו, אבל הוסיפה כי התייעצה עם הקוון, שלא ראה שום בעיה עם השער.

התיקו הזה, במשחק העונה בין שתי הראשונות בליגה השלישית, שמר את סנטה-קרוזנשה במקום הראשון, שתי נקודות לפני היריבה. "אני בעטתי לשער, אם השופטת אישרה את הגול אין לי בעיה", אמר החלוץ סמואל, שהכדור שלו הגיע למחזיר הכדורים. סגן נשיא סורוקבאנה ראה את הדברים אחרת: "נשדדנו, כולם ראו".

התאחדות הכדורגל בסאו פאולו הודיעה כי היא לא יכולה לבטל בשום מקרה את תוצאות המשחק, אבל בברזיל כבר מודאגים מדבר אחר. "עכשיו כל המצ'ואים יגידו שאישה לא יכולה לשפוט", אמר פרשן טלוויזיה בכיר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully