וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי חיפה נחתה בהולנד

רומן רוזנבלט

12.9.2006 / 21:42

כל השחקנים שהמריאו לארץ השפלה כשירים וכבר התאמנו. ליטקס תפתח בהרכב התקפי. מאמנה: "אני מכיר את חיפה והם קבוצה חזקה מאוד"

מכבי חיפה נתחה היום אחר הצהריים (שלישי) בהולנד והעבירה את השעות הראשונת בארץ השפלה בסידורי הקליטה בבית המלון בארנהיים. לאחר מנוחה בצהריים, עלו השחקנים לאימון ראשון במתקן האימונים הסמוך לאצטדיון של ניימיכן.

כל השחקנים שהגיעו להולנד כשירים למשחק ביום חמישי וזו בשורה מרעננת אחרי הבעיות שהיו לרוני לוי במפגשים מול ליברפול. הסגל לא כולל את שאבייר אנדרסון ועדן בן בסט הפצועים, שנותרו בארץ, ואת ליאור רפאלוב שנשאר בארץ מסיבות מקצועיות ובימים הקרובים יוכרע עתידו בקבוצה. מחר צפויה הקבוצה להתאמן גם באצטדיון "דה גופרט" עצמו ולאחר מכן תיערך מסיבת העיתונאים המסורתית שלפני המשחק. ככל הנראה מספר מאות צופים יצפו במשחק ביום חמישי, כולל אלה שרכשו את הכרטיסים בישראל או ירצו לרכוש אותם בהולנד.


ליטקס תעלה בהרכב התקפי

בליטקס, למרות שמדובר במשחק חוץ, חושבים התקפה. על פי כלי תקשורת בולגרים, ההרכב המסתמן של מאמן הקבוצה, לופקו פטרוביץ, יכלול מערך התקפי של 3 חלוצים וקשר עושה ממשחק במרכז.

החלוצים שצפויים לעלות בהרכב מול חיפה הם בוריסלאב חאזרוב, שחקן הנבחרת הצעירה של בולגריה, פטר זלטינוב הותיק שמתפקד לרוב כקשר התקפי וסטניסלב מנולב, שאף כבש במשחק הליגה האחרון מול בוטב. סנדריניו הברזילאי יהיה זה שישחק מתחת לחלוצים. בקישור האחורי צפויים לשחק הקפטן, נבוישה ילנקוביץ' וסטניסלב גנצ'ב. חוליית ההגנה תורכב מהבלמים הבינ"ל, רוסן קירילוב (שחקן נבחרת בולגריה) ואלכסנדרו סיצ'רו (שחקן נבחרת ונצואלה) והמגנים ג'מאל ברברוביץ' ופטר זנב. העמדה הקריטית ביותר, היא עמדת השוער, ממנה ייעדר ויטומיר ווטוב שיעדר בשל צהובים. פטרוביץ' עדיין מתלבט, אך נוטה לכיוונו של טודור טודורוב הצעיר, בן ה-24, שכמעט ולא שיחק במסגרת הליגה הבולגרית.

פטרוביץ' אמר היום לקראת יצאת קבוצתו להולנד:"זה יהיה מצוין אם גם העונה הקבוצה תעלה לשלב הבתים". לדבריו העניין עשוי לסייע מבחינת הניקוד הבינ"ל ויגרום לכם שלבולגריה יהיו בעתיד שתי קבוצות במוקדמות ליגת האלופות.

פטרוביץ' התייחס גם למכבי חיפה כשאמר: "מדובר בקבוצה טובה מאוד. בקלטות שראיתי ממשחקיה האחרונים, כי מדובר בסגל מאוד חזק, כאשר בהרכב משחקים שישה זרים מצ'ילה, ברזיל, ארגנטינה וטוגו (הכונה לאלן מסודי לקונגולזי, שהצליח לבלבל כנראה את הידע הגיאוגרפי של המאמן הסרבי של ליטקס). הארגנטינאי (קולאוטי), משחק כחלוץ מרכזי ויהווה את האיום המרכזי עלינו. אצלנו לעומת זאת יש מספר פצועים, ואני מקווה שנעשה תוצאה טובה כדי ובמשחק הגומלין יצטרפו אלינו מספר שחקנים שיחזק את הסגל".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully