וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בניון יהפוך לשחקן היקר בווסטהאם

13.9.2006 / 11:19

קפטן הנבחרת יחתום בקרוב על חוזה ל-5 שנים נוספות במועדון, לפיו ישתכר 40 אלף ליש"ט בשבוע: "יכולים להגיע רחוק בגביע אופ"א"

יוסי בניון, קפטן נבחרת ישראל, יחתום בווסטהאם ל-5 נוספות ויתחיל עידן חדש באפטון פארק בו הוא בעל המשכורת הגבוהה בקבוצה עם 40 אלף ליש"ט בשבוע.

"מעולם לא רציתי לעזוב את ווסטהאם. ספקולציות זה דבר טבעי בתקשורת", אמר אתמול (שלישי) בניון בן ה-26 כשנשאל על השמועות שהיו סביבו הקיץ, לפיהן ליברפול וארסנל הביעו בו עניין. הקשר הישראלי הוסיף: "אני מאוד שמח בקבוצה. הגענו להסכמה ובקרוב אני אחתום על הארכת חוזה ב-5 שנים נוספות. ארסנל וליברפול הם שמות גדולים, אבל טוב לי בווסטהאם ואני יודע שמרוצים ממני".

בניון גם התייחס לעתיד המועדון, וכשנשאל אם הפטישים יכולים להפוך לקבוצה גדולה השיב: "אם יגיע רוכש מאוד עשיר כמובן שזה יוכל לעזור. בינתיים הגיעו שני שחקנים ברמה עולמית, קרלוס טבז וחבייר מסצ'ראנו, ואני חושב שהמועדון עשה כבר צעד אחד קדימה. אין לי בעיה לתרגם אותם מספרדית לאנגלית. אמרתי לבוס שלי, פארדיו, שילמד עברית".

הקשר הישראלי הוא גם אחד מכוכבי הקבוצה בעלי הניסיון במפעלים האירופאים, מה שיהיה חיוני במשחק הפטישים בגביע אופ"א מחר (חמישי) בלילה בבית נגד פאלרמו. "יש לנו המון ביטחון שנוכל לנצח, בטח בבית" אמר הקשר, והוסיף, "אם רק נשחק את המשחק הרגיל שלנו ונלחץ על כל המגרש, לא כמו בתיקו עם אסטון וילה. אני חושב שאנחנו יוכלים להגיע לשלב הבתים ואפילו יותר".

תאצ'ר הורחק ל-8 משחקים

מגן מנצ'סטר סיטי בן תאצ'ר ספג היום (שלישי) עונש השעיה כבד מההתאחדות האנגלית. תאצ'ר, שנכנס בברוטליות בקשר פורטסמות פדרו מנדס, הורחק לשמונה משחקים, ובנוסף ספג עונש על תנאי של 15 משחקים לשנתיים הקרובות. עוד בטרם הענישה אותו ההאתחדות, תאצ'ר כבר הורחק לשישה משחקים על ידי מנצ'סטר סיטי, בגלל הפאול שהשאיר את מנדס מחוסר הכרה (מצורף לינק בתחתית העמוד).

עדכון ראשון: 12.9.06, 21:01
עדכון אחרון: 13.9.06, 11:19

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully