וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צ'רנומורץ נרגשת לקראת הפועל ת"א

רומן רוזנבלט

12.9.2006 / 22:57

קצין העיתונות של הקבוצה האוקראינית סיפר לוואלה! ספורט לקראת משחקה של קבוצתו מול האדומים: "נשחק איפה שאופ"א תחליט"

הפועל תל אביב המריאה היום (שלישי) לקראת המשחק מול צ'רנומורץ אודסה ביום חמישי. היריבה האוקראינית, שביקרה באירופה בפעם האחרונה לפני כעשור, כבר מתכוננת למשחק מול האדומים הנחשבים עבורם קבוצה אטרקטיבית וחזקה ברמה האירופית. באתר הרשמי של הקבוצה מאודסה עוקבים אחרי המתרחש בהפועל מאז ההגרלה והיום הופיעה בו כתבה המפרטת את ההיסטוריה וההישגים של הקבוצה הישראלית. קצין העיתונות של צ'רנומורץ, סרגי מרטינוב, התפנה היום לראיון קצר לוואלה! ספורט לקראת המשחק.


ש: טרם נפגשתם מול קבוצה ישראלית במסגרת רשמית. מה יודעים בקבוצה אודות הפועל תל אביב?

ת: "אכן, זו הפעם הראשונה של צ'רנומורץ מול קבוצה ישראלית במסגרת רשמית באירופה, אולם זה לא המפגש הראשון עם קבוצה ישראלית ואני אפתיע אותך, גם לא המפגש הראשון מול הפועל תל אביב. בשנות ה-90, במשך 5 שנים רצופות, קיימה הקבוצה מחנות אימון בישראל שכללו משחקי אימון מול קבוצות מליגת העל הישראלית. בשנת 1996 אף שיחקה צ'רנומורץ בבלומפילד מול הפועל תל אביב במשחק אימון, בו ניצחה הפועל 1:2. כך שעבר מסוים יש בין הקבוצות"

ש: ביום המשחק אופ"א צפויה להכריז אם היא מחזירה את המשחקים לישראל. כיצד אתם מתכוונים לנהוג בעניין? תבקשו להתארח במגרש נייטרלי, כמו קבוצות אחרות שהוגרלו מול הישראליות (ליברפול, ליטקס לובץ' - ר.ר)?

ת: מובן שלשחק במגרש של היריבה הרבה יותר קשה מלשחק במגרש נייטרלי, אבל זו עובדה ברורה מאליה. כקבוצה, אנחנו בכל אופן, לא פנינו בעבר ולא נפנה גם כיום לאופ"א בעניין המיקום של משחק החוץ שלנו מול הפועל תל אביב. כל החלטה של אופ"א תהיה מקובלת עלינו ואנחנו נגיע לכל מקום שבו נצטרך לשחק".

ש: כיצד מתכונים בקבוצה למשחק, אחרי התבוסה 4:0 במסגרת הליגה?

ת: אני לא המאמן ולא חלק מהצוות המקצועי, אך בכל אופן ההכנה למשחק כזה או אחר לא משתנה בשל תוצאה במשחק אחד. השחקנים צריכים לשכוח מהר מהמשחק האחרון ולהיות עם הראש ביום חמישי בתקווה לנצח במשחק".

"האוהדים שלנו די איכזבו"

ש: הקבוצה לא השתתפה הרבה זמן בגביעים האירופאים, מה האווירה בקרב אוהדי הקבוצה?

ת: אכן, הפעם האחרונה ששיחקנו באירופה הייתה לפני 10 שנים ומאז הקבוצה הספיקה לרדת ליגה פעמיים ולעבור תקופות לא טובות. זאת עד לפני שלוש שנים, אז הגיע סמיון אלטמן, המאמן הנוכחי, שהפיח רוח חיים במועדון. במידה מסוימת האוהדים שלנו די אכזבו אותנו עם תחילת העונה. הם דרשו שנים ארוכות להגיע לאירופה וציפינו כי במשחק הראשון מול ויסלה קראקוב, שהאצטדיון יהיה מלא, אך זה לא קרה. אולי השעה המוקדמת והעובדה כי מדובר ביום חול השפיעה. הורדנו מחירים בצורה משמעותית לקראת המשחק מול הפועל ואני מאמין שהרעב לכדורגל בינלאומי, ביחד עם העובדה כי מדובר בקבוצה אירופית ברמה די גבוהה, ימשכו את הקהל. אנחנו אוהבים לארח באודסה קבוצות מכל מקום, כך שהאווירה תהיה טובה מאוד".

ש:עד כמה המפגש מול הפועל תל אביב מושך את הקהל של צ'רנומורץ?

ת: "אני יכול לומר שעד היום נמכרו כבר 5,000 כרטיסים, אך רובם של הצופים קונים את הכרטיס בקופות האצטדיון ביום המשחק עצמו. בסיבוב הקודם היו במשחק הבית מול ויסלה הפולנית כ-14 אלף צופים ואני מעריך כי מול קבוצה אירופית מוכרת יותר כמו הפועל תל אביב יגיע לאצטדיון בין 15-20 אלף צופים. האצטדיון עצמו מכיל 34,362 מקומות. מבחינת האוהדים הישראלים אין לי נתונים מדויקים. המידע שבידינו הוא שהיום יגיעו במשלחת של הפועל תל אביב כ-60 איש, הכוללים את שחקני הקבוצה ,הצוות המקצועי והאוהדים, אני מניח".

ש: העובדה כי מדובר בסוג של דרבי עבור המאמן היהודי של קבוצתכם, היא פרט פיקנטי באודסה?

ת: "זו בדיחה משעשעת שעולה אולי בקרב האוהדים ולא יותר מזה. גם אנחנו מתייחסים לעניין כאל בדיחה נחמדה ולא יותר מכך".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully