וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"אין לי ספק שנצליח"

12.9.2006 / 19:28

וויל ביינום ניסה לשדר ביטחון באימון הבכורה של מכבי ת"א, שפוצץ על ידי האוהדים. ביופורד: "אני לא דואג מהשוואות לפארקר"

הערב (שלישי) ערכה מכבי ת"א את אימונה הרשמי הראשון לעונת 2006-7, שמגיע בסיומה של אחת הפגרות הקשות שידע המועדון בשנים האחרונות. מכבי, שאיבדה בקיץ את צוות המאמנים גרשון את שמיר וכן את אנתוני פארקר, מייסיאו באסטון ו-וויל סולומון, יוצאת לדרך עם לא מעט סימני שאלה.

רודני ביופורד הוא אחד מהם. הזר החדש, שאמור להיכנס לנעליו של פארקר, מנסה על פניו לשדר הרבה ביטחון. "לא באתי כדי למלא תפקיד של אף אחד. גם בפילדלפיה הגעתי לקבוצה חדשה, וסיימנו בגמר. אני לא דואג מהשוואות, ואני גם לא מודאג ממה שפארקר עשה כאן", אמר ביופורד.

כשנשאל לגבי העבר הבעייתי שלו, שכולל מספר מקרים של שימוש בסמים: "אני לא מתייחס למה שקרה לפני 6-7 שנים. אני חי את העתיד".

גם וויל ביינום, הזר השני שנחת לקלחת הציפיות הצהובה, נשמע בטוח: "לא פחדתי מהמלחמה, אבל כשהגעתי לכאן ראיתי שהכל בסדר. ת"א מאוד דומה למיאמי, לשמחתי, ואין לי ספק שנצליח כאן".

למרות הספקות, אוהדי הקבוצה נראו נלהבים כמו תמיד. מספר דקות לאחר שהחל האימון עשרות האוהדים שהגיעו להדר יוסף החלו להשליך אבוקות ורימוני עשן, והעשן הסמיך שמילא את האולם הקטן לא איפשר לאימון להתנהל בצורה סדירה. ספאחיה ועוזריו החליטו להפסיק את האימון, והשחקנים נאלצו לרדת מהפארקט ולהמתין להתפתחויות בחדר ההלבשה.

ספאחיה: "איפה עוד אפשר לראות טירוף כזה?"

יו"ר הקבוצה שמעון מזרחי התייחס לפגרה: "היה קיץ לא קל לכל המדינה, אבל התעשתנו במהרה והשגנו את השחקנים שהיו על הכוונת שלנו מלכתחילה. יש לנו אפשרות להחתים זר נוסף בעמדות 4-5, יש לנו מאמן חדש שתפקידו יהיה ללכד את הצוות החדש, ואני בטוח שתהיה לנו קבוצה נהדרת".

נוון ספאחיה נראה המום מהתלהבותם של האוהדים בצהוב: "האמת, דבר כזה עדיין לא ראיץי. איפה עוד אפשר לראות דבר כזה? זה היום הראשון, האימון הראשון, ואנשים מתרגשים, אני מבין אותם. אני מבטיח שיהיה בסדר".

ניקולה וויצ'יץ' שב לטירוף ולציפיות הבלתי נגמרות של האלופה הנצחית: "מחר אנחנו מתחילים להתאמן ברצינות, כולם צריכים להיות סבלניים. זה בסך הכל אימון ראשון". באשר לאוהדים הנרגשים הוסיף הקרואטי: "למה שהקהל יהיה רעב? הבאנו לאוהדים חמישה פיינל-פורים בשש שנים, האוהדים שלנו יודעים שקשה להגיע לטופ בכל שנה, אבל אין לי ספק שהם יתמכו בנו בכל מקרה, בין אם נסיים ראשונים או לא".

לאחר מכן התייחס וויצ'יץ' להארכת החוזה בישראל. "מכבי לא הייתה האופציה היחידה שלי", סיפר. "נכון שהיה לי חלום ללכת ל-NBA, אבל לא קיבלתי הצעה רצינית. באירופה מכבי היא הקבוצה שלי".

ממתינים לפאוול או באסטון

במכבי ממתינים להתפתחויות בגזרת ג'וש פאוול, פורוורד האינדיאנה פייסרס. סעיף מיוחד שעוגן בחוזהו של פאוול מאפשר לפייסרס להעזיבו תמורת פיצוי סמלי עד ה-2 באוקטובר. אם לא ישוחרר פאוול עד התאריך הנקוב, יהפוך לשחקן הפייסרס מן המניין.

אפשרות נוספת, פחות ריאלית יש לציין, היא שמי שייגרע בסופו של דבר מסגל הפייסרס יהיה מייסיאו באסטון. במכבי כמובן יעדיפו לראות את באסטון שב לקבוצה,ואף יסכימו במקרה שכזה לשדרג במעט את ההצעה האחרונה שהוגשה לו (כ-1.1 מיליון דולר לעונה למשך 3 שנים). אפשרות אחרת, הפחות סבירה מבין כולן, היא שהשחקן שישוחרר מהפייסרס יהיה אחר מאשר באסטון או פאוול. גם במקרה שכזה, סבורים במכבי, השחקן המועזב ימיר את הצהוב של אינדיאנה בצהוב שלהם.

"אינדיאנה לקחו לנו שני שחקנים בשנתיים האחרונות ואין שום סיבה שהם לא יחזירו לנו טובה", אמר אמש גורם במערכת. "גם ככה יש להם עודף של פורוורדים וסנטרים. בכל מקרה, המטרה היא להשלים את הסגל עד לשבוע הבא, עוד לפני היציאה למחנה האימונים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully