וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חזרה לזירת הפשע

13.9.2006 / 23:39

ליון הביכה את ההגנה של ריאל עם 0:2 נפלא, ארסנל ניצחה בהמבורג 1:2 ללא הנרי, 1:4 גדול לקלמי סבן וסטיאווה בקייב על דינמו

גם היום השני של ליגת האלופות היה מרתק, ניפק לנו הרבה מאוד שערים והצגות, והתחיל לסמן את העתיד לבוא בעונה האירופאית הקרובה. בשחזור של מחזור הפתיחה אשתקד, שוב טיילה ליון בסטאד דה ז'רלאן מול ריאל, מנצ'סטר יונייטד זכתה בקרב על בריטניה מול סלטיק, מילאן לא התקשתה כשאירחה את א.א.ק, וארסנל לא נזדקקה לתיירי הנרי כדי להשיג ניצחון מרשים בהמבורג. אה כן, וקלמי סבן אחד פתח במדי סטיאווה בוקרשט, שהפתיעה עם 1:4 בקייב על דינמו.

בית ה': ריאל צריכה לדאוג מסטיאווה

ליון - ריאל מדריד 0:2

את העונה הקודמת בליגת האלופות התחילה ריאל מדריד עם תבוסה מחפירה 3:0 בליון, תוצאה שסימנה את תחילתה של עונה קטסטרופלית נוספת של הגלקטיקוס. שנה עברה, נשיא הלך ונשיא בא, מאמן הלך ומאמן בא, בלמים וקשרים הלכו ובאו, אבל המנגינה נשארה ועוד איך.

בדקה ה-11 הכניס ז'ונינו כדור עומק מופלא לפרד, שהשאיר את פאביו קנבארו חסר אונים מאחוריו. מול קסיאס הברזילאי המצוין הסתפק בנגיעה קלילה, שסידרה כדור קשתי שהכניע את השוער הספרדי. 0:1 לצרפתים. 10 דקות מאוחר יותר חילופי מסירות בין שחקני ליון, ממש על סף הרחבה של ריאל, הסתיימו במסירה גדולה של גובו לתיאגו, שהכניע את קסיאס בגלישה קדימה מקרוב, 0:2.

עד סיום המחצית הראשונה ראינו את קסיאס, את השופט (שהתעלם מעבירה של קנאברו ברחבה) ואת המשקוף מצילים את מדריד מתבוסה בקנה מידה היסטורי עוד לפני ההפסקה. המחצית השנייה הייתה לפרוטוקול בלבד, וכך לפחות שמר קאפלו על הכבוד שלו כשהצרפתים נמנעו מלחיצה על הדוושה. השאלה היא איך הוא יצליח לאחד את השורות אחרי הטראומה הגדולה.

דינמו קייב - סטיאווה בוקרשט 4:1

שתי הקטנות של הבית אמורות להיאבק על המקום השלישי, אבל לאור היכולת העלובה של האימפריה הספרדית ולאור ניצחון החוץ הענק של הרומנים, יכול להיות שעוד יהיו כאן התפתחויות מעניינות. קלמי סבן קיבל את המקום בהרכב, היה שותף להצגה הגדולה, ואף הציל שער כשהרחיק כדור מהקו במחצית הראשונה.

סטיאווה עלתה ליתרון כבר בדקה ה-3. וסיליקה קריטוצ'אה העלה כדור קרן וסורין גיונאה הקדים את שחקני דינמו ואת השוער אולכסנדר שובקובסקי, ונגח פנימה. בדקה ה-16 דינמו קייב השוותה, כשרברוב בעט בחוזקה פנימה אחרי חילופי מסירות עם חברו לקבוצה דייגו רינקון. רברוב מיהר לקחת את הכדור לעיגול האמצע כדי לחדש את המשחק במהירות, כנראה כי לא ידע מה מצפה לו.

ולנטין בדאה החזיר בדקה ה-24 את היתרון לאורחים מבוקרשט בנגיחה, וקבע 1:2. בדקה ה-43 קבוצתו של סבן עלתה ליתרון 1:3 מדהים, אחרי בעיטה חופשית מוצלחת של דיקה. בדקה ה-79 דיקה השלים צמד הניצחון הפך לתבוסה. דיקה ניצל את העורף המופקר לחלוטין והקפיץ באלגנטיות את ה-1:4.

בית ו': הסקוטי גבר על הסקוטי

מנצ'סטר יונייטד - סלטיק 2:3

כדור ארוך של בורוץ' בדקה ה-21 מצא את ונחור אוף הסלינק, שבעט חזק ושטוח לפינה הימנית של ואן דר סאר הבלתי מוכן, והעלה את הסקוטים ליתרון 0:1 מפתיע באולד טראפורד, במשחק הראשון אי פעם בין סלטיק ומנצ'סטר יונייטד. בדקה ה-30 גיגס נפל ברחבה אחרי ששופשף על ידי שוער סלטיק בורוץ'. לואיס סאהה השווה למנצ'סטר יונייטד ל-1:1 מהנקודה הלבנה.

בדקה ה-40 הכניע סאהה את השוער הסקוטי והעלה את מנצ'סטר ליתרון 1:2 עם שערו השני במשחק, אחרי בישול מצוין של פול סקולס. סלטיק לא נתנה לאנגלים לשמוח יותר מדי זמן, וכבר כעבור שלוש דקות השוותה את התוצאה. נקאמורה שלח בעיטה חופשית מ-20 מטר לפינה השמאלית הנמוכה של ואן דר סאר, והמחצית הסתיימה בשוויון 2:2.

בדקה ה-47 הבקיע אולה גונאר סולשיאר את מנצ'סטר את שער הניצחון. בורוץ' הדף כדור של סאהה וסולשיאר הוותיק המשיך מקרוב בשערו הראשון באירופה מזה שלוש עונות. כדאי גם לזכור שבעונה שעברה הבקיעו השדים האדומים שלושה שערים בלבד בצ'מפיונס, והשיגו רק ניצחון בודד, בדיוק התפוקה מהמשחק הבודד הזה.

בנוסף למאבק על הכבוד והיוקרה שתמיד קיים במשחקים של קבוצות אנגליות נגד קבוצות סקוטיות, להתמודדות הזו הייתה גם פן אישי. גורדון סטראכן, מאמנה של סלטיק ומנג'ר היונייטד אלכס פרגוסון עברו כמה דברים ביחד בכדורגל ואין להם יותר מדי מילים טובות להגיד אחד על השני. מבין השניים, פרגי יהיה זה שירדם הלילה עם חיוך.


פ.צ. קופנהאגן - בנפיקה 0:0

האלופה הדנית, שהדהימה את אייאקס במוקדמות, הוגרלה לבית קשה עם שלוש אלופות אירופה לשעבר, וכנראה תסתפק בעצם ההגעה לשלב הבתים המכובד. בטח לאחר שלא הצליחה להשיג שלוש נקודות בבית מול בנפיקה, שהגיעה בעונה שעברה לרבע גמר האלופות. המאמן החדש פרננדו סאנטוס מאא"ק אתונה, שאימן בעבר את ספורטינג ליסבון ואת פורטו, קיווה להתחיל את הקדנציה שלו בקבוצה ברגל ימין, יסתפק בנקודת חוץ. עד היום המאזן של בנפיקה מול קבוצות דניות עומד על תשעה נצחונות ושתי תוצאות תיקו.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קק"ל מעודדת לימודי אקלים באמצעות מלגות לסטודנטים צעירים

בשיתוף קק"ל

בית ז'

המבורג - ארסנל 2:1

התותחנים השיגו את ניצחון החוץ הראשון שלהם על אדמת גרמניה, אחרי ארבעה הפסדים ותיקו אחד בשש השנים האחרונות, ועוד עשו זאת ללא תיירי הנרי. יריבתה, המבורג, איכזבה בהופעתה השנייה בלבד במפעל, אבל יהיו לה לא מעט טענות כלפי השיפוט.

בדקה העשירית חלף רובין ואן פרסי על פני שוער המבורג סשה קירשטיין, וצלל ללא בושה. השופט השתכנע, שרק לפנדל והשאיר את המארחים בעשרה שחקנים. ז'ילברטו סילבה הבקיע את ה-0:1. בדקה ה-53 החליט תומאס רוזיצקי להותיר את חותמו על המשחק, כששלח בעיטה אדירה מ-30 מטר, והכניע את השוער המחליף שטפן ואכטר. סאנוגו הבקיע שער שנפסל לקראת הסיום, ובדקה ה-90 הוא הבקיע עוד אחד, הפעם שער שנחשב, אבל לא נחשב יותר מדי, כי התוצאה נותרה 1:2 לקבוצה הלונדונית.


פורטו - צסק"א מוסקבה 0:0

הפורטוגלים, אלופי אירופה ב-2004 למי ששכח, רצו לרשום ניצחון ביתי שיסייע להם להשיג מקדמה בדרך לשמינית הגמר. בצסק"א ישמחו לחזור לרוסיה עם נקודה בכיס, בטח בהתחשב במה שעשתה ספרטק ביום שלישי.

בית ח'

מילאן - אא"ק אתונה 0:3

עונש הפחתת 9 הנקודות שספגה מילאן בעקבות פרשת הטיית המשחקים יקשה על הרוסונרי לזכות העונה באליפות, והחלפתו של אנדריי שבצ'נקו בריקארדו אוליביירה לא יקל עליה את המלאכה. אי לכך ובהתאם לזאת נראה שליגת האלופות הוא התואר המשמעותי היחיד שנותר העונה לקאקה וחבריו.

בדקה ה-17 התכבד פיליפו אינזגי הוותיק בכיבוש השער הראשון של מילאן בשלב הבתים של ליגת האלופות העונה. הקפטן מאלדיני הגביה כדור רוחב מאגף שמאל ואינזגי כבש בנגיחה מצוינת שהעלתה את האיטלקים ליתרון 0:1. בדקה ה-41 הגיעה עוד נגיחה, הפעם מהגבהה מצד שמאל. גורקוף, הרכש בן ה-20 של המילאנזים מראן הצרפתית, שמכונה "זידאן הקטן", נגח פנימה מאסיסט של קאקה. קאקה השלים את תוצאת המשחק עם םנדל בדקה ה-77, אחרי שאינזאגי חטף התקף אפילפטי ברחבה והשופט הצביע על הנקודה הלבנה.

אא"ק אתונה, בהנהגת המאמן הספרדי סיירה לורנצו פרר, לא הצליחה להרשים בהופעתה השלישית בחמש השנים האחרונות בצ'מפיונס.


אנדרלכט - ליל 1:1

שתי הקבוצות שכבשו את כמות השערים הקטנה ביותר במפעל בשנה שעברה, שער אחד בלבד לכל קבוצה, פתחו את הקמפיין הנוכחי בתקווה להצלחה רבה יותר. אחרי שקטעו 12 הפסדים רצופים בעונה שעברה מול בטיס, האריכה אנדרלכט לשניים את רצף המשחקים שלה ללא הפסד במפעל. ניקולאס פארייה (41) העלה הבלגים ליתרון, אבל פאובראנ השווה 10 דקות לסיום.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully