וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הכהנים הוחזרו. בינתיים

12.9.2006 / 18:07

אלי כהן, שלא רוצה את לירן ותמיר כהן במכבי ת"א, לא איפשר להם להתאמן בבוקר, אך מאוחר יותר הם חזרו. הצהובים רוצים את ברוכיאן

הולך ומעמיק הקרע בין תמיר ולירן כהן לבין מכבי ת"א. השניים לא הורשו לקחת חלק באימון הכושר שערכו הצהובים הבוקר (שלישי) בהדר יוסף וזומנו לשיחה בשעות אחר הצהריים עם המאמן אלי כהן, שהתקיימה טרם אימון הערב.

בשיחה הבהיר להם המאמן שהוא לא מרוצה מיכולתם, ושהם מוזמנים לחפש קבוצה. השניים ימשיכו להתאמן עם הקבוצה, וזאת על מנת לשמור אותם בכושר משחק וכדי שהערך שלהם יישמר. בכיוון של תמיר כהן החלו כבר לגשש בני יהודה ומכבי פ"ת. הכח עמידר ר"ג ומכבי הרצליה מתעניינות בלירן כהן.

בכסף שיתפנה מכבי מקווה להביא קשר זר, אבל במקביל היא עושה מאמצים להתחזק בחומר מהשוק המקומי. לוואלה! ספורט נודע כי מכבי כבר פנתה לבית"ר ירושלים בנוגע לאבירם ברוכיאן, שלא זוכה להרבה דקות משחק העונה.

כזכור, במשחק האימון שערכה מכבי ביום ראשון מול בני לוד (2:2) פתחו לירן ותמיר כהן בהרכב אך הוחלפו לאחר מספר דקות, מאחר ואלי כהן היה סבור כי הקשרים שיחקו "נטולי חשק ורצון", כהגדרת גורם במועדון. "אם תמיר ולירן רוצים להישאר במכבי", הוסיף הגורם, "כדאי שיתחילו להתנהג כמו מקצוענים ויפסיקו לשחק בהיעלבויות ובברוגזים".

עדכון ראשון: 12.9.06, 12:09
עדכון ראשון: 12.9.06, 18:07

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully