וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דניאל יאמר מיישב סכסוכים

רומן רוזנבלט

12.9.2006 / 21:52

בעלי מכבי נתניה ערך שיחות שלום בין קבוצתו לבית"ר טוברוק אחרי שנים של מתח. יאמר: "ביקשתי מהם להתרכז בעיר נתניה"

ראשי קבוצת מכבי נתניה ומועדון בית"ר נס טוברוק ישבו אמש (שני) וליבנו את ענייניהם. בין הקבוצות עמד סכסוך ארוך, ולאחר הפגישה הוחלט לפתוח דף חדש. המתיחות בין המועדונים החלה לפני מספר שנים, שבמהלכן נפגשו נציגיהם מספר פעמים, התפייסו והסתכסכו שוב. מאז רכישתו של דניאל יאמר דובר על דף חדש, לאחר שבתקופת אשר אלון החליפו הוא ואריק איזיקוביץ' "מחמאות". איזיקוביץ' אף הצהיר כי כל עוד אלון בקבוצה, הוא לא ישתף פעולה. עם תחילת עידן יאמר הופשרו היחסים, כששי בירוק הועבר למכבי נתניה כחלק מהעידן החדש.

יאמר אמר: "מבחינתי, מלחמה לא יכולה להיות בכדורגל, עבורי לכדורגל יש משמעות אחרת. המטרה הראשונה שלי הייתה לשים את שני הצדדים בחדר אחד ולתת להם לצעוק ולהוציא כעסים על מה שקרה בתקופה האחרונה. ביקשתי מהם להתרכז בעיר נתניה ולא על אגואיזם".

יאמר טס היום לגרמניה לרגל עסקיו וצפוי לחזור ביום שישי ולהיות נוכח במשחק מול מכבי תל אביב בשבת. בגלל הביקוש הרב למשחק בשבת תתקיים מכירה מוקדמת של כרטיסים החל ממחר.

מואמדובה קמארה שוחרר

הקשר הגינאי, מואמדובה קמארה, שנבחן בשבועיים האחרונים במכבי נתניה, שוחרר היום מהקבוצה בשל העובדה כי סוכנו הצרפתי שינה את דרישותיו, ובנתניה לא היו מוכנים לענות עליהן. השחקן הציג יכולת טובה באימונים ושמו עלה כמועמד להחליף את אדריאן פיטו במידה וזה ישוחרר.

יאמר התייחס לסוגיית שחרורו של קמארה:"כאשר לוחצים את ידי לגבי חוזה מבחינתי יש עסקה. זו דרכי וכך אני נוהג. במקרה זה המספרים והסיכומים שונו ולכן העסקה נגמרה. אין לנו כל עסק עם השחקן וסוכניו. אני מאחל לו בהצלחה, אבל לא בנתניה".

היום החל להתאמן בקבוצה החלוץ המכסיקני רודריגו פרייטרו בן ה-23, שלפני כשבוע היה דניאל יאמר היה אמור לרכוש את כרטיסו ולהשאילו להרצליה. בסופו של דבר הענייו התפוצץ בגלל דרישות השחקן אבל לאחרונה הצדדים הגיעו להסכם והיום הוא נחת וקיים אימון ראשון בנתניה. פרייטרו לא צפוי לשחק העונה בנתניה בכל מקרה. אלי גוטמן לא מחפש חלוץ ואם הוא ירכש בסופו של דבר הוא יושאל או ישחק בסנץ, קבוצתו הסלובקית של יאמר.

אורן זיתוני ערך היום אימון ריצה קל אחרי שעבר לפני שבועיים ניתוח בברכו, אבל בכל מקרה הוא לא יהיה כשיר למשחק נגד מכבי תל אביב ביום שבת. אמיר טגה, שנפצע במשחק הליגה האחרון מול הפועל פ"ת, וככל הנראה סובל מקרע בשריר הארבע ראשי לא התאמן ועשוי להיעדר מספר שבועות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully