וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קוקוץ' צפוי להודיע על פרישה

13.9.2006 / 9:11

לאחר שהבין ששיקגו ומילווקי לא רוצות בו, הכריז: "הגיע הזמן ללכת". הרמן חתם בשרלוט, אולווקנדי מתאמן בפיניקס, קואנס מצטרף לפיסטונס

טוני קוקוץ', הפורוורד של מילווקי באקס, צפוי להכריז על פרישה מכדורסל בימים הקרובים. קוקוץ' קיווה לחתום לעונה נוספת במילווקי או לחזור לשיקגו, בה החל את קריירת ה-NBA, אך אף אחת מהקבוצות לא גילתה עניין בשירותיו. "נראה שהגיע הזמן עבורי לפרוש", אמר קוקוץ', 2.11 מטר, ששיחק 13 שנים ב-NBA. "מילווקי הולכת על הרכב צעיר, ושיקגו צריכה מישהו עם מאסה. אז כנראה שזהו".

קוקוץ' אמר כי לא יתגעגע למשחק: "אני יכול לתת עוד 15-20 דקות בערב, אבל זה לא משנה. אני מעדיף לשחק גולף".

חדשות נוספות

* בוסטון האריכה את חוזהו של קנדריק פרקינס. הסנטר הצעיר, 2.09, יישאר בעיר השעועית לעוד מספר עונות. "אנו שמחים שהצלחנו להשאיר במועדון את אחד מהסלעים היציבים שלנו", אמר המנהל המקצועי של הקבוצה, דני איינג'. הסנטר נפצע לקראת תום העונה הקודמת, וייתכן כי לא יהיה כשיר לפתיחת מחנה האימונים בחודש אוקטובר.

* שארלוט החתימה את וולטר הרמן, הפורוורד של נבחרת אלופת ספרד, מלאגה, ונבחרת ארגנטינה, לעונה אחת. הרמן, 2.06 מטר, קלע 9.8 נקודות למשחק ב-47 אחוזים בליגה הספרדית.

* ג'יי ג'יי רדיק, הגארד של אורלנדו, הודה באשמה של נהיגה בשכרות. הוא ירצה 24 שעות של עבודות שירות, לאחר שנתפס בגילופין בדורהאם, צפון קרוליינה, ביוני.

* דרו גודן האריך את חוזהו בקליבלנד באופן רשמי. הפורוורד של הקאבלירס חתם על חוזה לשלוש שנים, בסך 23 מיליון דולר. הוא קלע 10.7 נקודות וקטף 8.4 ריבאונדים למשחק בעונה שעברה.

* דייב קואנס קרוב להצטרף לצוות האימון של הפיסטונס, כך מדווחת התקשורת האמריקאית. מדובר בהול אוף פיימר שעשה את הקריירה שלו כסנטר במדי הסלטיקס, ואימן בהצלחה מסוימת את השארלוט הורנטס (שעברו בינתיים לניו אורלינס), אבל נכשל כמאמן הסלטיקס והגולדן סטייט ווריורס. "שום דבר לא סגור עד שהוא סגור, אבל החלטנו שאנחנו רוצים לשפר את צוות האימון שלנו", אמר המאמן הראשי פליפ סונדרס. "אני מאוד מתלהב להאפשרות לצרף את דייב".

* פיניקס הופכת באופן רשמי לקבוצה שמגיעים אליה כדי להתאושש מירידה בכושר או בניסיון לשפר את שווי המניות כדי להרוויח עוד כמה מיליוני דולרים. לטים תומאס, למשל, זה עזר להשתדרג מחוזה מינימום שהיה מקבל לו היה מסיים את העונה בשיקגו, ל-24 מיליון לחמש שנים שהקליפרס העניקו לו. עכשיו מייקל אולווקנדי, שנבחר ראשון בדראפט של 1998, ואיכזב קשות בשלוש העונות האחרונות כשסנטר של מינסוטה, שילם בעצמו על כל הסידורים הנחוצים, והגיע כדי להתאמן עם הסאנס. אמארה סטודמאייר מתחיל להראות שיפור ביכולתו, וקורט תומאס כבר חזר למשקל שהיה בו טרם הפציעה הקשה שעבר בפברואר, כך שהסיכויים של הקנדימן לשכנע את מייק ד'אנטוני שהוא צריך את הדחליל בגובה 2.13 מטר לא גבוהים מדי.

* מיאמי שיחררה היום (רביעי) את הגארד דרק אנדרסון.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully