וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בייסבול: המארלינס שומרים על מומנטום

12.9.2006 / 7:32

טחנו את המטס 5:16, והתקרבו למרחק 1.5 משחקים מהויילד קארד. מינסוטה בעורף של דטרויט, קונטרראס והוייט סוקס ניצחו באנהיים

פלורידה - ניו יורק מטס 5:16

השאלה הגדולה במיאמי הייתה איך יחזור אניבל סאנצ'ז מהופעת הנו היטר במשחק הקודם. התשובה הייתה שבעה אינינגים ושמונה חשמולים. קודי רוס עם ערב עצום של שלושה הומרים, ודני אוגלה ירה להומר מספר 24, מה שמשווה את שיא ההומרים לרוקי בבסיס השני לעונה. עוד אחד, והוא יחזיק בו לבד. הומר מספר 40 לקרלוס בלטראן.


סט לואיס - יוסטון 0:7

הנגר ניסר וניסר, ולאסטרוס, שממשיכים להתרחק מהפלייאוף, לא הייתה תשובה. כריס קרפנטר הגיש תשעה אינינגים מלאים, טיגן שישה חובטים וזכה לשאט אאוט מספר 12 בקריירה. שתי חבטות וארבעה ריביז לרוני בליארד, כשסט. לואיס מתכוונת לנקום באסטרוס על ההפסד בגמר ה-NL בשנה שעברה ולשים לה חותמת רשמית על ארון העונה.

תוצאות נוספות:

אטלנטה - קאבס 8:3
אריזונה - וושינגטון 7:6
פיטסבורג - מילווקי 3:4

AL: בזכות קונטרראס

איינג'לס - וייט סוקס 3:2

חוזה קונטרראס ידע שלגרביים אסור להפסיד מעכשיו אף משחק, ואת החלק שלו, לפחות, הוא מילא היטב, עם שמונה אינינגים ברוטאליים ושמונה קטילות. בובי ג'נקס שוב זייף, אבל הפעם הצליח לשמור, כששיקגו שומרת על פער 1.5 משחקים ממינסוטה. ג'ון לאקי עם ההפסד למרות שמונה אינינגים יפים משלו.


מינסוטה - אוקלנד 4:9

אבל הטווינס לא מתכוונים לוותר לאף אחד. הם כבר לא מסתכלים על הוייט סוקס שמאחוריהם, אלא על דטרויט שלפניהם. רק 1.5 משחקים מפרידים בין השתיים במרכז. שבעה אינינגים של קרלוס סילבה סייעו לתאומים לעבור את ג'ו בלנטון ואוקלנד, כשמייקל קדאייר יורה להומר ולארבעה ריביז. שמירה לג'ו ניית'ן.


בולטימור - יאנקיז 9:6

בלי מאמץ היאנקיז כבר מחכים לאוקטובר. רובינסון קאנו הכניס שלוש מתוך שש ריצות של הפסים באינינג השביעי, ומספר הקסם של ניו יורק כעת הוא 10. ניצחון מספר 17 העונה ו-280 בקריירה לרנדי ג'ונסון, למרות חמש ריצות שספג. הומר מספר 32 לאלכס רודריגז.

תוצאה נוספת: סיאטל - טורונטו 6:2

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully