וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גם מינסוטה וסן דייגו פתחו עם ניצחון

הוייקינגס הגיעו לוושינגטון ויצאו משם עם 16:19 ענק. הצ'ארג'רס לא התקשו מול אוקלנד. דיון בראנץ' עבר מהפטריוטס לסיאטל

משחקי המחזור הראשון ב-NFL ננעלו הלילה (בין שני לשלישי).

וושינגטון - מינסוטה 19:16

הוייקינגס באו למגרש המאיים בלנדובר ויצאו עם ניצחון מפתיע, לפחות יחסית לציפיות משתי הקבוצות. צ'סטר טיילור, שהגיע מבולטימור, הרגיש טוב באזור הבית הקודם שלו, ורץ ל-88 יארד וטאצ'דאון, כשהוא גם מקבל שלוש מסירות ל-43 יארד. בראד ג'ונסון היה שקט ויעיל כהרגלו, עם 16 מ-30 ל-223 יארד וטאצ'דאון. טיילור העלה את הוייקינגס ליתרון 0:6, כשניסיון המרה לשתי נקודות נכשל. הסקינס הגיבו עם שני שערי שדה של ג'ון הול וטאצ'דאון של קלינטון פורטיס, כדי לעלות ל-6:13. שער שדה של ראיין לונגוול הוריד את הקבוצות להפסקה ביתרון 9:13.

במחצית השניה קיבל מרקוס רובינסון מסירה מג'ונסון וקבע 13:16 לוייקינגס. הול השווה, אבל דקה לסיום בעט לונגוול מ-31 יארד וניצח לוייקינגס את המשחק. 39 יארד וטאצ'דאון לפורטיס, 69 יארדים אוויריים לסנטנה מוס.


אוקלנד - סן דייגו 27:0

הסיפור העצוב של הריידרס בליגה הזאת נמשך. ארט של הגיע לקבוצה והביא איתו קוורטרבק, ארון ברוקס, שנראה כמו בדיחה מהלכת. ברוקס השלים שש מסירות מתוך 14 ל-68 יארד, והוחלף על ידי אנדרו וולטר הצעיר. בצד השני היה פיליפ ריברס יעיל, עם 108 יארד וטאצ'דאון, כשכובד המשקל נישא על כתפיו של לדניאן טומלינסון התותח, עם 131 יארדים קרקעיים וטאצ'דאון משלו. גם הטייט אנד המצוין אנטוניו גייטס התחלק בחגיגה. 47 יארד לרנדי מוס, שהפתיל שלו כלפי החור השחור מתקצר.

מטרה נוחה להאסלבק (עומר סלע)

הסיבוב הראשון של העונה הסדירה הבהיר להרבה קבוצות כמה החיסרון של רסיבר חזק ומשמעותי יכול להיות קריטי. לצד קבוצות עם סגל תופסים מרשים, כמו דאלאס (טרי גלן וטרל אואנס – מה שלא עזר להם לנצח, אבל הבהיר את היכולת הפוטנציאלית ההתקפית המתפוצצת של הקבוצה כשבלדסו יתאפס) או אינדיאנפוליס (מרווין הריסון ורג'י וויין), קבוצות כמו גרין ביי וסיאטל הבינו את הצורך העז להתחזק. מבט הצידה אל השחקנים החופשיים הציג מספר מוגבל של רסיברים פנויים – טוד פינקסטון, ששוחרר על ידי פילדלפיה, הוחתם על ידי מינסוטה ושוחרר שוב, הוא אופציה אחת, דיוויד בוסטון, שהיה בפרו-בול וכבר שנים לא מצליח לחזור לעצמו ונחתך מטמפה-ביי הוא אופציה אחרת. בסיאטל ובגרין ביי חשבו בכיוונים אחרים.

סיאטל הצליחה להניח ידיה על הרסיבר המבוקש ביותר שנותר בשוק – דיון בראנץ' מניו אינגלנד. בראנץ' הוא אחד הרסיברים המוערכים ביותר בליגה, למרות שדעת הקהל עליו היא מינורית, כמו סרט איכות שהמבקרים יותר מכבדים מהצופה הממוצע. ערכו בליגת הפנטזי הוא בינוני ולפרו-בול הוא מעולם לא הגיע. ביל בליצ'ק אמר פעם שערכו הוא גבוה יותר מזה של בריידי. האומנם?

בראנץ' קיבל מניו אינגלנד הצעה מעליבה מאוד להערכת חוזהו, כזו שתציב אותו במעמד הביניים של הרסיברים ב-NFL. ההצעה היתה שכר שמתעצם משנה לשנה – 1.045 מיליון דולר השנה, 1.4 בשנה הבאה, 4.5 בשנה שאחריה ו4.75 בשנה הרביעית. סוכנו של בראנץ' לא הסכים לקבל את ההצעה, משתי סיבות: הסכום הזעום היתה אחת, השניה היתה העובדה שב-NFL שחקן שקבוצתו תסלק אותו במהלך החוזה יקבל רק את מה שעבד תמורתו, כלומר אם אחרי שנתיים ניו אינגלנד ייפטרו מבראנץ', ההפסד ברור. ניו אינגלנד אישרה לבראנץ' לחפש קבוצה בטווח של 6 ימים. מאחר ולא מצא ולא הסכים לשוב לאימונים הקבוצה קנסה אותו ב-14,000 דולר על כל יום של חרם.

סיאטל העבירה לניו אינגלנד את בחירת הדראפט הראשונה של השנה הבאה ובעיר תקווה גדולה שבראנץ' ישפר את סיכוייה לזכות באליפות השנה, אחרי הכישלון בסופר-בול של 2005. המשחק הראשון של העונה הבהיר לסיאטל את הצורך העז בשיפור ההתקפה ובראנץ' מצטרף אל דארל ג'קסון, שמנסה להתאושש מפציעות, בובי איגראם ונייט ברלסון, שהגיע ממינסוטה. עם בראנץ' ההתקפה של סיאטל עשויה לעלות על דרך המלך והקבוצה יכולה להתגבר על משבר 'העונה שאחרי הגמר' הכל כך מקובל.

ניו אינגלנד, מצידה, ויתרה על שני הרסיברים הטובים ביוצר שלה – בראנץ' ודיוויד גיבנס. האמירה היא ברורה – כל מי שישחק עם בריידי יהיה טוב.

קורן רובינסון, הד קייס

התחושות בגרין ביי היו מעורבות כשברט פארב החליט לשוב לעוד עונה. מצד אחד – האיש הוא המלך האולטימטיבי של העיר הקרירה הזו. הוא אליל כל הזמנים, מהקווטרבקים הגדולים בהיסטוריה, גיבור לאומי ואחלה גבר. פארב היום שולט בעיר ובקבוצה. הוא יכול להחליט מה שהוא רוצה - לעזאזל, הוא יכול להחליט מי יהיה בסגל ומי יעוף. אבל הוא כבר לא ילד.

פארב עייף, הרגליים שלו עייפות, הראש שלו עייף והקבוצה שלו כבר שנים לא מגיעה להישגים. זה מעייף יותר מהכל. וכשג'אבון ווקר עזב לדנבר בקיץ, המצב החמיר.

בגרין ביי החליטו ללכת על סיכון. אם זה יצליח הם יכולים ללכת קדימה יפה. אם לא – טוב, יותר גרוע מעכשיו זה לא יכול להיות. קורן רובינסון, זה כבר סיפור מיוחד. כשרון גדול עם בעיות אישיות.

רובינסון הגיע לליגה ב-2002 כבחירה התשיעית בדראפט בידי סיאטל. הסיהוקס התלהבו מרובינסון מייד ובנו עליו לעתיד, אבל אז החלו בעיות השתייה שלו. בשלוש השנים שלו בסיאטל הוא נכנס ויצא ממכוני גמילה בתדירות שטרל אואנס עובר קבוצות, אבל כלום לא עזר. כשהקבוצה שיחררה אותו, מייק הולמגרן המאמן פרץ בבכי. 'אני אתפלל בשבילו בכל יום', הוא אמר, 'אבל הדבר היה חייב להיעשות. הוא קיבל יותר מדי הזדמנויות, חילק יותר מדי התנצלויות והבטחות ומעולם לא עמד בהן'.

גם במינסוטה בנו על קורן - הוא היה אמור לפתוח את העונה כרסיבר הפותח ודמות מובילה בחדר ההלבשה אבל מרדף רכוב מביך עם משטרת מינסוטה, בעודו שיכור, במאה ושישים קילומטר לשעה, ביטל את התכניות. מינסוטה שלחוה אותו הביתה.

בגרין ביי מודעים לכשרון האדיר של רובינסון. השאלה היחידה תהיה אם רובינסון, בחירת פרו-בול בשנה שעברה במחזיר בעיטות הרחקה, יוכל לשמור על פיו יבש ורחוק מהטיפה המרה.

והמעגל נסגר – בראנץ' מחליף את רובינסון בסיאטל ורובינסון מנסה את מזלו ביריבה הגדולה של מינסוטה. במבט ראשוני נראה כאילו שתי הקבוצות יתחזקו מאוד מההחתמות האלו, ובעיניי הרווח של גרין ביי הוא גדול יותר. אם רובינסון יצליח להשתלב עם דונלד דרייבר בהתקפה והידיים שלו יהיו חזקות דיין כדי לתפוס את הפגזים של פארב, הקבוצה עוד עשויה להגיע לפלייאוף בעונה, הכנראה אחרונה (כולנו מקווים), של המלך הגדול. סיאטל? האסלבק ישמח לקבל סיוע והלחץ על ג'קסון ירד. השאלה היא באמת כמה רחוק יוכל ללכת בראנץ' בלי בריידי.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קופת החולים המובילה מציגה: השירותים שיהפכו את החיים שלכם לקלים יותר

בשיתוף כללית

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully