וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

זמן לעשות שולם

משה בוקר

12.9.2006 / 7:01

לראשי ההתאחדות נמאס, וקשטן וגיא לוי קיבלו הוראה להיפגש. לוי כבר השיב בחיוב. פיפ"א עשויה להחליט על החזרת המשחקים לישראל

איצ'ה מנחם, יו"ר ההתאחדות לכדורגל, טילפן לגיא לוי, מאמן הנבחרת האולימפית, ובישר ללוי שהוחלט להפגיש בינו לבין [[דרור קשטן]], מאמן הנבחרת הבוגרת, ולקיים סולחה. לוי, שנענה מיד בחיוב, הבין ממנחם כי הסולחה תתקיים לקראת סוף השבוע עם חזרתם של מנחם וקשטן מאירופה.

אולם מאז שיחת הטלפון חלפו שלושה ימים, ולוי לא קיבל פרטים נוספים בקשר לפגישה. מתברר שקשטן עדיין כועס על לוי, ולכן עוד לא הודיע למנחם שהוא מוכן להיפגש עמו. אלא שהיו"ר וממלא מקומו אבי לוזון, אינם מתכוונים לוותר לקשטן ומבחינתם הפגישה תצא לפועל בכל מקרה.

לוי, שהוריד באחרונה פרופיל בסוגיית הסיכסוך עם קשטן, אמר אתמול בקצרה: "הודיעו לי מההתאחדות שאני צריך להיפגש עם קשטן והשבתי בחיוב. הפגישה יכולה רק לתרום לשתי הנבחרות. אני ממתין לעידכון, מתי ואיפה תתקיים הפגישה".

בעוד מנחם, השוהה בדיוני אופ"א בשווייץ, לקח על עצמו את הטיפול בנושא, מתכוון ממלא מקומו לוזון להיכנס לתמונה, אם קשטן יעמוד בסרובו. בדיוק כמו שפייס לפני כמה שבועות בין קשטן לבלם טל בן חיים.

"לא מדובר כאן ברצון של קשטן או לוי", אמר אתמול לוזון המקורב לשני המאמנים, "אלא בנושא עקרוני וחשוב. ההחלטה על קיום הפגישה היא של ראשי ההתאחדות ושני המאמנים צריכים לכבד אותה. חשוב מאוד ששניהם יעבדו בשיתוף פעולה".

בינתיים בונה מאמן האולימפית גיא לוי על כך שקשטן יסייע לו במשחק ההצלבה החשוב מול צרפת, ב-7 באוקטובר, שיתקיים במקביל למשחק הבוגרת ברוסיה. הכוונה שקשטן ירשה ללוי להשתמש בשלושה שחקנים: שלומי ארבייטמן, טוטו תמוז ודקל קינן.

גם בהתאחדות מעריכים כי קשטן ישחק ברוסיה במערך זהיר יותר, ולכן יוכל לוותר על ארבייטמן ותמוז, ולהשאיר בסגל שלו את החלוצים קולאוטי, גולן ובן שושן. לגבי קינן, הדבר תלוי בכשירותו של תומר בן יוסף.

בעקבות התנצלותו של שופט המשחק ישראל-אנדורה לגבי ההחלטה לשלוף כרטיס צהוב ליוסי בניון, פנתה ההתאחדות לאופ"א לביטול הכרטיס.

בלאטר: אני ידיד שלכם

בינתיים עושה רושם כי אופ"א תחליט בסוף השבוע על החזרת המשחקים לישראל, כך העריך היו"ר מנחם, השוהה בז'נבה, שווייץ, בדיוני אופ"א.

קשטן, השוהה בברלין בכנס לסיכום מונדיאל 2006, התקבל בחמימות על ידי נשיא פיפ"א, ספ בלאטר, שאף אמר למאמן הנבחרת הבוגרת: "אני ידיד של הכדורגל הישראלי".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully