וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"מכבי חיפה לא תעבור אותנו בקלות"

רומן רוזנבלט

12.9.2006 / 8:25

קשרה של ליטקס לובץ, פטר זלטינוב, מאמין שקבוצתו תתגבר על הרכב חסר במשחק מול החיפאים בהולנד. חיפה המריאה ללא אנדרסון

מכבי חיפה המריאה היום (שלישי) למשחק ה"בית" שלה בניימיכן שבהולנד מול ליטקס לובץ הבולגרית. שאבייר אנדרסון אינו נכלל בסגל שיצא להולנד בשל הפציעה בקרסול וכך גם ליאור רפאלוב, שביקש לעזוב את הקבוצה כדי לקבל דקות משחק. ההחלטה לגביו תתקבל ככל הנראה עד תחילת השבוע הבא. גם עדן בן בסט שאינו כשיר במאת האחוזים יישאר בישראל.

אם בחיפה היו בעיות בתחילת הליגה מבחינת התוצאות שהשיגה והיא יוצאת להולנד כשכל שחקניה המרכזיים כשירים למשחק, הרי שבליטקס יש לא מעט כאבי ראש לקראת המשחק מול מכבי חיפה. התקשורת הבולגרית מפרסמת היום (שני), כי המאמן לופקו פטרוביץ' טרם החליט, שלושה ימים לפני ההתמודדות, מי יחליף את השוער הראשון שלו, ויטומיר ווטוב, שיעדר בשל צהובים. כמו כן בחלק התקפי יש לא מעט שחקנים שחוזרים מפציעות ולאחר שנובקוביץ', שהיה החלוץ המוביל של הקבוצה עבר לקלן הגרמנית, מי שעשוי להחליפו הוא שחקן הנבחרת הצעירה של בולגריה, בוריסלב חאזורוב בן ה-21. המאמן יעדיף את השוער הצעיר טודור, שלרשותו עומדות רק שתי הופעות בליגה הבולגרית.

בתקשורת הבולגרית ציינו בנוסף לבעיות בסגל של ליטקס גם את הביקורת שהופיע בתקשורת הישראלית על מכבי חיפה בשל היכולת מול מ.ס. אשדוד. איתי מרדכי, מאמן קבוצת הנערים של מכבי חיפה, שצפה במשחק הליגה בו ניצחה ליטקס 2:0 את בוטב, העביר דו"ח מפורט לרוני לוי וההתרשמות היא כי מדובר בקבוצה מאוד פיזית וחסונה, שלא יהיה קל לשחק נגדה.

אחד משחקני המובילים של ליטקס, הקשר, פטר זלטינוב, התראיין היום לקראת המשחק מול מכבי חיפה באחד מכלי התקשורת בבולגריה ואמר בין היתר, כי הוא מקוה כי הקבוצה תשיג תוצאה טובה ביום חמישי הקרוב שהיא מבחינתו אי ספיגת שערים. כמו כן אמר זלטינוב, כי מבחינתו אין הבדל גדול אם המשחק היה מתקיים בישראל או במגרש נייטרלי. על מכבי חיפה אמר: "השחקנים לא יודעים הרבה כרגע, כי עוד לא עברנו על קלטות המשחק, אך אני בטוח כי עד יום חמישי יכירו את הקבוצה, שכן השמות של שחקני חיפה כרגע לא אומרים כלום לשחקני ליטקס". מה שכן יודעים בבולגריה היא שמכבי חיפה היא אלופת ישראל. כשנשאל לגבי היכולת הטובה של מכבי חיפה מול ליברפול אמר: "אין ספק שמכבי חיפה הציגה יכולת טובה מול ליברפול, אז זה לא אומר שהם יעברו אותנו בקלות. כל משחק הוא משחק חדש". בסיום הראיון הבטיח הקשר הבולגרי, כי במידה וקבוצתו תעפיל לשלב הבתים, היא תוכיח בשחור ההישג של שנה שעברה, כי הוא לא היה מקרי.

עדכון ראשון: 11.9.06, 22:35
עדכון אחרון: 12.9.06, 8:25

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully