וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הקנאה העבירה את קול על דעתו - ולצ'לסי

יניב בינו

11.9.2006 / 15:17

אשלי קול, מגינה החדש של הכחולים, גילה כי קינא בתיירי הנרי על היחס המועדף שקיבל בארסנל, בעוד הוא לא זכה לטעום מטעם האהבה

אשלי קול, מגינה הבינלאומי של נבחרת אנגליה וקבוצת צ'לסי, חשף היום (שני) את הסיבה האמיתית למעברו לכחולים ועזיבתו את ארסנל. הגורם העיקרי, לפיו, הוא הקנאה בתיירי הנרי. המגן בז לאהדה העצומה לה זכה החלוץ הצרפתי מקברניטי המועדון, בעוד הוא הושאר מחוץ לאור הזרקורים.

קול, שהיה מבוקש על ידי המיליונרים של המיליארדר רומן אברמוביץ', עבר לבסוף כפסע מתום מועד ההעברות. הוא הואשם בכך שנהה אחרי הכסף, אך התגונן בסוף השבוע האחרון ואמר כי הסיבה העיקרית למעבר היא הרצון לזכות בתארים עם צ'לסי,

היום (שני) הוא חשף גורם מרכזי נוסף: "המועדון גרם לתיירי להרגיש מיוחד ורצוי, אהבו אותו, כיבדו אותו, סעדו עימו, דיברו עליו ברבים וכמה שהם רוצים שהוא יישאר, נהו אחרי הקסם ההתקפי שלו. ומה איתי? לא נפגשו איתי, לא קיבלתי אפילו טלפון אחד. אני לא אומר זאת מעצבות, זו האמת המרה. המועדון לא עשה כלום במהלך העונה כדי להשאיר אותי".

עוד המשיך וירה המגן: "הפחד הגדול ביותר שלי התאמת כאשר אחרי שריקת הסיום של העונה, כשהתכנסו כל שחקני הקבוצה בדשא בהייבורי, שמו של תיירי הנרי נוגן, אבל שמי לא הוזכר אחרי כל התרומה שלי לקבוצה".

עוד חשף המגן השמאלי המדוכדך את השיחה הנוקבת שניהל עם מאמן הכושר של הקבוצה, שחשד שקול פיברק פציעה: "הוא אמר לי: 'אתה אומר שאתה בסדר ואתה מגיע לכאן כאילו ירו בך. תהיה כן עימי. האם אתה מחמיר את פציעתך רק כדי להתרכז בגביע העולמי?'". זה היה הקש ששבר את גב הגמל מבחינת השחקן ההמום שענה: "אני צריך לשחק בקבוצה כדי להגיע לגביע העולמי, איך אתה יכול להאשים אותי בדבר כזה? אתה מעליב אותי".

כעת יוכל קול להתרכז בקבוצתו החדשה, צ'לסי, אך אם הוא קינא בתיירי הנרי על האהדה שהוא קיבל מלוא החופן, מעניין לראות כיצד הוא יתמודד עם האהבה שרוחשים בסטאמפורד ברידג' לטרי, דרוגבה, שבצ'נקו, באלאק ועוד.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully