וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לבונזי אין סוכן ואין קבוצה

11.9.2006 / 14:17

השחקן, שלבש את מדי הקינגס בעונה שעברה, פיטר את סוכנו לאחר שלא השיג לו חוזה. מארבורי הבריז ממשחק צדקה. מיאמי מחפשת רכז

בונזי וולס, ששיחק בעונה האחרונה בסקרמנטו קינגס, פיטר את סוכנו, וויליאם פיליפס, אחרי שזה לא עשה את עבודתו ומצא לו קבוצה לחתום בה.

וולס, שנחשב לאחד השחקנים החופשיים המבוקשים ביותר בשוק, לא הסתפק בהצעתה של קבוצתו לשעבר, סקרמנטו קינגס, שהסתכמה ב-36 מיליון דולר לחמש עונות ודחה אותה. לוולס היו מגעים עם שש קבוצות ב-NBA, אך אף חוזה לא נחתם ובינתיים בונזי בלי קבוצה.

מארבורי לא הופיע למשחק צדקה

סטפון מארבורי, שחקן הניו יורק ניקס, הבריז ממשחק הצדקה, המתקיים זו השנה ה-15 במדיסון סקוור גארדן שבניו יורק. לניו-יורקר היו עיסוקים חשובים יותר, כמו השקת קו נעליים 'סוציאליסטיות' ב-15 דולר לזוג, בחוף המערבי של ארה"ב וזאת כדי לשפר את תדמיתו הפצועה, אחרי עונת הנפל המהדהדת בגארדן.

שחקן נוסף שנעדר מהאירוע הוא כריס פול. לשחקנה של ניו אורלינס היה תירוץ טוב יותר, בדמות חזרה לא מכבר מאליפות העולם שהתקיימה ביפן.

האנק קרטר, מארגן משחק הצדקה אמר: "חבל שמארבורי לא יכל להגיע, אבל הוא תרם במשך השנים. הדבר המצער שאנשים הגיעו לראות אותו בפעולה, אך אני יכול להבין את עיסוקיו. הוא מנסה לעזור לצעירים ילדים עם נעליים".

שחקן אחר שתרם מזמנו והפציע לאירוע החשוב הוא רון ארטסט. לגארד של הקינגס היה זמן פנוי בקיץ, אחרי שלא הוזמן לנבחרת ארה"ב. בסוף המשחק אמר ארטסט: "האנק (מארגן האירוע), עזר לי ומשך אותי מהצרות ומהרחובות לכן אני תמיד מנסה לעזור לו" .

מיאמי מחפשת רכז

מיאמי היט, אלופת ה-NBA, מעוניינת להחתים רכז, חרף חידוש החוזה עם גארי פייטון. על מנת לעשות כן רוצה הקבוצה להשתמש בשחקנה, דרק אנדרסון, לביצוע טרייד.

אנדרסון, שרשם בעונה שעברה 23 הופעות במדי האלופה ועוד 20 משחקים ביוסטון עם ממוצע של 5.8 נקודות למשחק ו-3.4 ריב', מחזיק בחוזה של 2.5 מיליון דולר.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

לראשונה טיפלו בסיבה בגללה חליתי בפיברומיאלגיה ולא בסימפטום

בשיתוף מרכז איריס גייר לטיפול דרך אבחון בגלגל העין

תיאו רטליף מבטיח הבטחות

תיאו רטליף, שחקנה של הבוסטון סלטיקס, אולי לא שמע על הפתגם 'הנבואה ניתנה לשוטים' כשיצא בהצהרות לקראת העונה הבאה ואמר: "אין לי בעיות. הגוף שלי בכושר מעולה, אין לי מיחושים ואין לי כאבים".

השחקן בן ה-33 הוסיף: "אנשים יהיו מופתעים מכך שאני יכול לשחק השנה. יש לנו צוות מצוין ואני נהנה לעבוד איתם, עד תחילת העונה אני אהיה יותר ממוכן".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully