וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ברזיל: אינטרנאסיונל זכתה מן ההפקר

יניב בינו

11.9.2006 / 11:00

ניצחה 0:2 את פראננשה וניצלה איבוד נקודות של יריבותיה לצמרת. סנטוס וקורינתיאנס, בעידן שאחרי טבז ומסצ'ראנו, סיימו ב-0:0

ליגת הבריזלראו מתקדמת וממשיכה לספק תוצאות מעניינות. המחזור ה-23 הפגיש למפגש מסקרן את סאו פאולו וקורינתיאנס שאכזבו ונפרדו בתיקו 0:0. סנטוס של לושמבורגו, ממשיכה לרדוף אחרי המוליכה, אך לא צמצמה את הפער אחרי שגם סיימה בתיקו 1:1.


סאו פאולו - קורינתיאנס 0:0

המוליכה ערב המחזור, סאו פאולו, לה משחק חסר נגד אינטרנאסיונל, פגשה למפגש מסקרן את קורינתיאנס במשחק שתמיד מושך את אור הזרקורים, למרות שהאורחים ממוקמים השנה בתחתית הליגה. קוריניתיאנס, אחרי עזיבתם של טבז את מסצ'ראנו, הצליחה לסחוט תיקו ללא שערים, אך ניצחה במורחקים כשסזאר בדקה הרביעית ואדוארדו בדקה ה-27 הורחקו משורות הקבוצה.

פורטאלזה - סנטוס 1:1

השנייה בטבלה ערב המחזור, סנטוס, שדרסה בשבוע שעבר 1:5 את פלמייראס, לא השכילה לנצל את איבוד הנקודות של המוליכה וסיימה אף היא בתיקו נגד הלפני אחרונה. דניס העניק את היתרון לאורחים בדקה ה-38, כשרינאלדו השווה בדקה ה-58. סנטוס, המודרכת על ידי וונדרלי לושמברגו, ירדה למקום השלישי בעקבות התיקו.

אינטרנאסיונל - אתלטיקו פראננשה 0:2

המארחים, עם עונה מצויינת, ניצלו את מעידות יריבותיהן לצמרת ועלו למקום השני. אדריאנו בדקה החמישית ואלר, שש דקות לאחר פתיחת המחצית השנייה, השיגו לאינטרנאסיונל את שלוש הנקודות, שצמצמו את הפער מסאו פאולו ל-3 נקודות. ויוכלו אף להשוות את מספר הנקודות לסאו פאולו במשחק החסר שיש להם נגדם.

ואשקו דה גמא - גרמיו 1:1

גרמיו המפתיעה רצתה להמשיך את מסע הצלחותיה, אך נעצרה הפעם נגד ואשקו. ההתחלה דווקא הייתה טובה אחרי שלוקאס העלה את האורחים ליתרון בדקה ה-31, אנדראדה צינן את התלהבות האורחים 9 דקות לאחר מכן. חרף התיקו, ממוקמת גרמיו במקום הרביעי, כשהיא רחוקה 8 נקודות מסאו פאולו.


תוצאות נוספות:

פונטה פרטה - סנטה קרוז 0:2
לפונטה: דנילו 20, טוטו 90.

פלמייראס - סאו קיטאנו 1:3
לפלמייראס: דניאל 7, באייר 19, אדמונדו 32. לסאו קיטאנו: מרסליניו 2

פיגוארנשה - גויאש 2:2
לפיגוארנשה: דייגו 73, סוארז 80. לגויאש: סוזה 54, אלדו 86.

חובנטוד - קרוזיירו 0:2
לחובנטוד: כריסטיאן 15, 44.

פראנה - פלומיננזה 0:1
לפראנה: כריסטיאנו 7

בוטאפוגו - פלמנגו 2:0
לפלמנגו: לואיזאו 21, סילבה 30.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully