וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בייסבול: מינסוטה על הגל

11.9.2006 / 9:18

דטרויט לא יכלה גם לסנטנה, הפסידה 12:1, והפער במרכז שוב קטן. הפסד לוייט סוקס, ניצחון משכנע לדודג'רס על המטס ולפאדרס

מינסוטה - דטרויט 1:12

זה היה אמור להיות דואל בין שני אסים, יוהאן סנטנה ממינסוטה וג'רמי בונדרמן מדטרויט, אבל בפועל זו הייתה הצגה של איש אחד. מר סיי יאנג, סנטנה, הגיש 6.1 אינינגים וטיגן 11 חובטים, בדרך לניצחון גדול. בונדרמן העלה את ה-ERA שלו ל-4.18, לא בדיוק מה שהטייגרס היו רוצים ממנו. הטווינס צימקו את הפער בצמרת המרכז לשני משחקים, ונראה שזה יהיה צמוד עד הסוף.


וייט סוקס - קליבלנד 5:2

תקלה חמורה לגרביים, שהרשו שלוש ריצות באינינג האחרון ואיבדו קרקע בישורת האחרונה. סי סי סבאתיה היה מזוהם עם תשעה ותשעה, ונותר בלתי מנוצח נגד הוייט סוקס העונה - 0:3. שבעה ועשרה לא הספיקו לחאווייר ואסקז, שהיה מעולה בשיקגו. הומר של ויקטור מרטינז באינינג התשיעי שבר את השיוויון.


איינג'לס - טורונטו 3:4

רוי האלאדיי, האס של טורונטו, שוב נפצע, ויצא כבר באינינג הראשון. בלעדיו המשיך ג'רד וויבר לניצחון ה-11 שלו העונה, כשמייק נאפולי מסייע לו עם הומר. פרנקי רודריגז המכונה סגר בפעם ה-41 העונה, והאיינג'לס מנסים לשמור על הסיכוי הקלוש שלהם לפלייאוף.


טמפה ביי - אוקלנד 9:7

אלא שהסיכוי הזה יתפוגג מאוד בקרוב, כשאוקלנד תבטיח את אליפות הבית. האייז לא מרחמים, וחזרו מההפסד לדוויל רייז עם ניצחון. ההגשה ממשיכה להדאיג שם, אבל פרנק תומאס חווה עונת רנסנס, ומשמש ככדור הרגעה. הביג הרט ירה הומר מספר 35 העונה, וסייע לג'ו קנדי להשיג ניצחון, אחרי ששבר שמירה לבארי זיטו. שמירה מספר 31 ליוסטון סטריט.


תוצאות נוספות:

בוסטון - קנזס סיטי 3:9
בולטימור - יאנקיז 9:4
סיאטל - טקסס 4:2

NL: 2.5 משחקים לסן דייגו במרוץ הויילד קארד

סן פרנסיסקו - סן דייגו 10:2

וודי וויליאמס עשה את שלו בעבודת ההגשה, עם שישה ושלושה, וזכה בניצחון. אבל הוא היה יעיל מאוד גם על הצלחת, כשחבט לשיא קריירה של שלוש חבטות, ועזר לקבוצתו לעבור את הג'איינטס. שתי חבטות וארבעה ריביז לבראיין ג'יילס, וסן דייגו שמרה על פער שני המשחקים מהדודג'רס וגם הגדילה את ההפרש מיריבותיה למרוץ הויילד קארד ל-2.5 משחקים.


פלורידה - פילדלפיה 0:3

דונטרל וויליס דפק הופעה עצומה עם תשעה אינינגים, שלוש חבטות בלבד ושיא קריירה של 12 חשמולים. הניצחון של המארלינס משרת בעיקר את סן דייגו, שברחה לפיליז. שלוש חבטות להנלי רמירז מהמארלינס. ראיין הווארד עם שתיים בפילדלפיה.


מילווקי - יוסטון 0:4

האסטרוס, בתקופה של פריחה, קיבלו בראש וחזרו להביט על הפלייאוף מרחוק. דייב בוש היה כיבוי אורות עם תשעה אינינגים ועשרה טיגונים, כשהוא מאפשר חמש חבטות בסך הכל לברוורס. הומרים לטוני גרפאנינו ולמייק ריברה. הפסד לוונדי (???) רודריגז.


סינסינטי - פיטסבורג 2:4

הרדס עדיין במאמץ מסוים להשתחל פנימה, ונשארו על פער של 3.5 משחקים מסן דייגו. ברונסון ארויו כיכב עם שמונה אינינגים ושבעה טיגונים, כשסקוט שונווייס אמון על מלאכת השמירה. ההפסד לשיין יומן.


מטס - דודג'רס 9:1

לוס אנג'לס בפורמה. אריק סטאלץ היה הרוקי השני העונה שמשבית את המטס, שהראש שלהם כבר בפלייאוף. נומאר גארסיהפארה עם הומר מספר 17 העונה, ולוס אנג'לס שומרת על יתרון שני המשחקים מסן דייגו, ערב הסדרה עם הקאבס.


אריזונה - סט. לואיס 7:9

לדיבאקס הניצחון לא משנה הרבה, אבל הקרדינלס, אם לא ייזהרו, עלולים להסתבך בתמונת המרכז (אם כי על פי מד הפראייריות של הרדס, זה לא יקרה כל כך מהר). טוני קלארק חבט להומר ועזר לאריזונה לעקוף את הקרדינלס, שכבר הובילו 4:7 באינינג השביעי. כריס דאנקן, אלברט פוחולס וסקוט ספיזיו עם הומרים לקרדינלס.


במשחקים נוספים:

קולורדו - וושינגטון 9:13
אטלנטה - קאבס 1:2

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully