וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שי בירוק נעצר על נהיגה ללא רשיון

רומן רוזנבלט

11.9.2006 / 11:12

קשר מכבי נתניה הובא לתחנת המשטרה, ונבדק חשד כי גם היה שיכור. שוחרר בערבות על ידי מנכ"ל טוברוק וקיבל עונש חינוכי מנתניה

שחקן מכבי נתניה, שי בירוק, נעצר הלילה בשעה 2 וחצי כשהוא נוהג למרות שרשיונו נשלל לפני כחצי שנה. חברו שישב לצידו באוטו היה שיכור, וכרגע נבדק חשד כי גם בירוק עצמו נהג בשיכרות. השחקן טוען כי הוא לא שתה, וכי נאלץ לנהוג ברכב של חברו מכיוון שזה היה שתוי.

מנכ"ל בית"ר נס טוברוק המחזיקה בכרטיס של השחקן, ירון גולן, הגיע לתחנת המשטרה כדי לשחרר את בירוק בערבות. גולן אמר: "נפנה למכבי נתניה כדי שיקחו לשי את האוטו, ומצידנו שייסע לאימונים באוטובוסים. הוא עשה טעות. הוא היה צריך לקחת מונית ולא מגיע לו פרס על העבירה שהוא עשה". ממכבי נתניה נמסר בתגובה: "העניין נמצא בבדיקה ובטיפול".

במכבי נתניה ערכו לבירוק וועדת משמעת, בסיומה החליטו להשאיר את השחקן בקבוצה. כעונש חינוכי, הוחלט להפגיש בין בירוק לבין משפחה שאיבדה את בנה בגלל נהג שנסע תחת השפעת אלכוהול. בירוק אמר בסיום וועדת המשמעת: "אני מצטער על כל מה שקרה, אני מקווה שבעתיד אני אשנה את התדמית הרעה שנוצרה לי על המגרש ומחוצה לו".

הקריירה הקצרה של בירוק הייתה סוערת. כשהוא שיחק בחיפה הוא הבריז מכמה אימונים, וכמו כן באותה תקופה הוגדר כעריק מהצבא ונכלא בכלא הצבאי. הקיץ אמור היה בירוק לחתום במ.ס אשדוד אך גם שם לא הגיע לאימונים, ובסופו של דבר הגיע לנתניה. לפני מספר חודשים הוא נחשד באונס, אבל בנושא זו לא חלו התפתחויות.

מכבי נתניה תחזור להתאמן מחר (שלישי) לקראת המשחק מול מכבי תל אביב בשבת. לבקשת הקבוצה המשחק נדחה לשעה 19:30, בין היתר כדי לאפשר לאוהדים דתיים לראות את המשחק. אורן זיתוני שמתאושש אחרי ניתוח האורתרוסקופיה, עשוי לחזור לשחק בעוד כשבועיים. אמיר טגה יעבור הערב בדיקת אולטראסאונד כדי לקבוע אם מדובר במתיחה או בקרע בשריר הארבע ראשי, כאשר התוצאות צפויות להתקבל מחר. במידה ומדובר במתיחה, יתכן ויוכל להיות כשיר למשחק מול מכבי תל אביב. מאמן הקבוצה אלי גוטמן קיים אמש שיחה עם הקשר אדריאן פיטו, שלא היטיב לשחק בשני משחקי הליגה ומפגין יכולת לא טובה. לאחר השיחה שניתן להגדירה כשיחת הרגעה, נראה כי גוטמן טרם קיבל החלטה סופית לגביו והוא ישחק ככל הנראה גם מול מכבי תל אביב.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully