וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

משחקה של בוקה הופסק

יניב בינו

11.9.2006 / 11:08

עקב איומים על השופט מצד ראשי הקבוצה המארחת, חימנסיה, שהובילה 0:1. אינדפנדיינטה, ריבר וסן לורנצו צמצמו את הפער מבוקה

משחקה של בוקה ג'וניורס, האלופה, בחוץ נגד חימנסיה לה פלאטה, במסגרת המחזור השישי בליגת האפרטורה, הופסק אמש (ראשון) במצב של 0:1 לחימנסיה לאחר ששופט המשחק, דניאל חימנז, טען לאיומים על חייו מצד ראשי הקבוצה המארחת בהפסקה. למרות שחימנסיה הובילה 0:1 מפנדל שנשרק בדקה ה-29 ונכבש על ידי סנטיאגו סילבה, איים נשיא חימנסיה וחבר מרעיו על השופט, כך לפי דבריו, מה שגרם לסיומו.

בוקה, שניצחה ביום שישי את סאו פאולו 1:2 במפגש הראשון בגביע הרקופה, ממשיכה להוליך את הליגה עם מאזן מושלם של חמישה ניצחונות לפני יריבותיה.

היריבות לצמרת צמצמו את הפער

לאנוס - אינדפנדיינטה 4:2

אינדפנדיינטה, השנייה בטבלה ערב המחזור, ניצלה את הפסקת המשחק של בוקה וצמצמה פערים מהמוליכה אחרי שניצחה בחוץ, במשחק רב שערים את לאנוס. גסטון (34) ודניס (49) נתנו יתרון לאורחים, אך לאנוס ב-10 שחקנים מהדקה ה-18, השוותה תוך 5 דקות משעריהם של גראף ורומרו בדקות 68 ו-73. שוב היה זה גאסטון שהשיב את היתרון לאינדפנדיינטה בדקה ה-79 ומאתאו חתם את התוצאה בדקה ה-83.

ריבר פלייט - קילמס 1:2

האדומים לבנים סגרו אף הם את הפער מיריבתם השנואה, בוקה, אחרי שניצחו את קילמס. היגויאן, ארבע דקות לפני המחצית העלה את הביתיים ליתרון אך שאטרוק הישווה בדקה ה-62. פאבלו פרארי העלה את ריבר ליתרון שני בדקה ה-74, שנשמר עד סוף המשחק והשאיר את הנקודות במונומנטאל. בין לבין הורחקו זאפאטה מריבר (57) ובורדון מקילמס (70). קילמס במקום האחרון עם נקודה מ-6 משחקים.

סן לורנצו - רוסאריו סנטראל 1:3

המארחים לא הצליחו לכבוש את שער היריבה עד ההפסקה, אך בוטינלי שלוש דקות בתוך המחצית השנייה וסילברה בצמד בדקות ה-76 ו-88 העניקו לסן לורנצו את הניצחון. מרכוס רובן הישווה זמנית בדקה ה-57. סן לורנצו, שנרמסה על ידי בוקה במחזור הרביעי 7:1, סוגרת גם היא את הפער מהמוליכה ואף משפרת את יחס השערים שלה.

ראסינג קלאב - ארגניטנוס ג'וניורס 3:2

האורחים, שפתחו את העונה לא טוב משתפרים אט אט. הפעם הם עשו ניצחון חוץ מרשים על ראסינג קלאב. את הניצחון לאורחים הביא ליונל נונייז במו רגליו אחרי שלושער אישי בדקות 36, 40 ו-75. המארחים עוד ניסו לתקן את הנזק וצימקו בדקות ה-80, ברגסיו ו-82, רומרו, אך לא עשו יותר מזה. 3 הנקודות קידמו את האורחים שלושה מקומות במעלה הטבלה.


במשחקים נוספים:

גודוי קרוז - בלגראנו 1:1
לגודוי: פרז 6. לבגלראנו : קומפודוניקו 36.

ולז סרספילד - חימנסיה חוחוי 0:2
לולז: זאראטה 30, ברוגי 74.

ניואלס אולד בבויס - ארסנאל 2:2
לניואלס: גרמן ריברה 55, קארדוסו 69.
לארסנאל: מאורו אובולו 35, קאסטליון 63.

נואבה שיקאגו - קולון סנטה פה 0:1
לשיקאגו: היגויאן: 42.

אסוטדיאנטס - באנפילד 0:0

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully