וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"נשאיר את האליפות בחיפה"

רומן רוזנבלט

10.9.2006 / 22:57

יעקב שחר שמר על רוח מצויין בטקס חניכת מתקן האימונים של מכבי חיפה. שחקניו שקיבלו מכוניות חדשות, מחוייבים להצהרה

מכבי חיפה קיימה הערב (ראשון) טקס חגיגי לחניכת מתקן האימונים החדיש והמפנק בכפר גלים. הבעלים יעקב שחר, ניצל את המעמד כדי לחלק לשחקניו מכוניות חדשות מדגם "הונדה".

בטרם חתך את הסרט שחנך את המתקן, אמר שחר: "השקענו המון מחשבה במתקן הזה. אנחנו לא מתרגשים מכך שאופ"א שלחה אותנו לשחק בסוף העולם. בליגה אנחנו משחקים בקרית אליעזר ואנחנו נשאיר את האליפות בחיפה". יש לנו את המאמן הכי טוב, השחקנים הכי טובים. אנחנו בחזרה בבית אחרי המלחמה ונתחיל ביחד עונה נוספת. אנחנו ניתן לאיתמר לסמן את כוכב השנה. מגיע לקבוצה שלנו כל הכבוד".

מאמן הקבוצה רוני לוי: "התנאים שנותנים לנו כאן, גורמים למחויבות גדולה עוד יותר למועדון מצד השחקנים והצוות המקצועי. בכלל, אם רוצים לשפר את הספורט בכלל ואת הכדורגל בפרט בארץ, יש צורך לשדרג את מתקני האימון והמשחק בארץ. אחרי מה שקיבלנו אנחנו צריכים להחזיר בחזרה".


רוב שחקני הקבוצה שמחו לומר מילים טובות על מתקני האימון וכמעט כולם חזרו על אותם תיאורי ההתפעלות מהמתקן המשודרג בכפר גלים, שללא ספק עומד בסטנדרטים אירופאים, שלא נראו בארץ. מצב הרוח הטוב השתלט גם על שלומי ארבייטמן שהחליט לראיין עבור אנשי התקשורת את דקל קינן, שמצידו אמר: "אחרי מה שראינו פה היום, באמת נצטרך להשקיע עוד יותר. אין עוד מתקנים כאלה בשום מקום בארץ". המגן אייל משומר התייחס גם לקבוצת האם שלו: "מצד אחד אני שמח עבור קבוצת האם שלי שהם מצליחים, אך מצד שני הם המתחרים שלנו בליגה. עברו רק שני מחזורים ואני מאמין שאנחנו נעשה את שלנו. לגבי המכוניות, בגלל שהצטרפתי מאוחר יותר, אני אקבל את שלי בסוף החודש".

בסיום ערב ההשקה, הצטלמו שחקני הקבוצה עם מכוניות ההונדה החדשות, כאשר לכל שחקן לוחיות זיהוי עם המספר של החולצה שלו. הקשר, גוסטבו בוקולי גנב את ההצגה בשלב זה, כאשר הכריז כי הוא נכנס לנעליו של ג'ימס בונד האגדי, כמובן בגלל המספר 007 שהתנוסס על הרכב. בפן המקצועי, שאבייר אנדרסון אינו כשיר למשחק מול ליטקס לובץ ביום חמישי ומקבל טיפולים בקרסולו, ומי שצפוי להחליפו בהרכב הוא רביד גזל, שגילה יכולת טובה מול מ.ס אשדוד. אלן מסודי צפוי לחזור גם הוא להרכב הקבוצה מול הבולגרים. הקבוצה תמריא ביום שלישי ב-7 בבוקר להולנד. משחק החוץ של הקבוצה מול מכבי פתח תקוה נדחה ליום ראשון הקרוב.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully