וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שלושער לואן ניסטלרוי, ריאל מדריד בחיים

10.9.2006 / 23:59

החלוץ ההולנדי הוביל את ריאל מדריד לניצחון 1:4 על לבאנטה. אוואט ולה קורוניה סיימו ב-0:0 עם מאיורקה, ניצחון נוסף לסביליה

המחזור השני בליגה הספרדית הושלם הערב (ראשון) ובריאל מדריד יכולים סוף סוף לנשום לרווחה. אחרי שהקבוצה סימה בתיקו 0:0 מאכזב במשחק הפתיחה מול ויאריאל, הגיעה הערב הניצחון הראשון בעידן החדש, 1:4 על העולה החדשה לבאנטה. אם זה לא מספיק, הניצחון לווה בשלושת השערים הראשונים של רוד ואן ניסטלרוי בליגה הספרדית וזה עוד אחרי שהוא החמיץ פנדל ופיספס הזדמנות לרביעיה חלומית.

זה התחיל בדקה ה-16 במהלך מבריק. קסיאס שלח כדור לדיארה, שמצא את ההולנדי בקצה הרחבה, ואן ניסטלרוי היה צריך רק נגיעה אחת, כדי לבעוט לצד השמאלי ולהעלות את קבוצתו ל-0:1. 10 דקות מאוחר יותר הגיע השער השני של ריאל. דייויד בקהאם שלח כדור לאנטוניו קסאנו, שפרץ לרחבה וכבש. עברו להן שתי דקות ולבנטה נותרה בעשרה שחקנים בעקבות הרחקתו של פרד דהו, שפגע בואן ניסטלרוי. זה לא מנע מהעולה החדשה לצמק ל-2:1 בדקה ה-36, משער של הצרפתי פליקס אטיין. בדקה ה-57 הגיע השער השני של ואן ניסטלרוי במשחק. רייס שלח כדור רוחב לבקהאם, שנגח לכיוונו של ההולנדי. ואן ניסטלרוי היה צריך רק לשלוח את הרגל, כדי להעלות ל-1:3. הכל כבר נראה גמור, בטח אחרי שרוד החטיא פנדל בדקות הסיום, אבל הולנדי רצה לכפר על ההחמצה, ובדקה ה-90 השלים שלושער חלומי בדרך לניצחון 1:4.

שאר המשחקים

מאיורקה - לה קורניה 0:0
דודו אוואט שמר על רשת נקייה במשחק החוץ הקשה והוביל את קבוצתו החדשה למאזן לא רע בכלל של ארבע נקודות. עבור מאיורקה, זה היה התיקו השני בשני משחקים.

ויאריאל - רקרואטיבו הואלבה 1:0
העולה החדשה ממשיכה להפתיע, הפעם בניצחון חוץ מול הקבוצה שסחטה תיקו בברנבאו לפני שבועיים. סנטי קזורלה כבש את שער הניצחון להואלבה, תשע דקות לסיום.

סביליה - ריאל סוסיאדד 1:3
אחרי הניצחון 0:4 על לבנטה במחזור הראשון, סביליה אירחה את ריאל סוסיאדד, שחיפשה ניצחון ראשון העונה. בדקה השביעית, ההגנה של סוסיאדד כשלה בהרחקת כדור קרן ומי שקיבל את המתנה בשתי ידיים היה רנאטו, שהעלה את סביליה ל-0:1. פרדי קאנוטה כבש את השני לסביליה בדקה ה-75 וקאפי סגר עניין בדקה ה-83. קריו הספיק רק לצמק את התוצאה בדקה ה-90.

סראגוסה - אספניול 0:3

גם סראגוסה חגגה ניצחון ראשון העונה, למרות שהייתה בנחיתות מספרית מהדקה ה-31 בעקבות הרחקתו של דניאל פונזיו. 6 דקות לאחר מכן, פבלו איימאר כבש את הראשון. אדוארדו קושטה מאספניול הורחק בדקה ה-68, מה שהקל על החיים של סראגוסה, שהגיבה בשני שערים נוספים של דייגו מיליטו (82) ואוסקר (83).

ריאל בטיס - אתלטיק בילבאו 0:3
לבטיס: חואניטו (19), לואיס אדו (39), חסוס קאפי (81).

חטאפה - סנטאנדר 0:1
לחטאפה: דניאל גונזאלס (59)

חימנסטיק - סלטה ויגו 2:1
לויגו: פרננדו באייאנו (48), ננה (74). לחימנסטיק: חאבייר פורטילו (65).

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully