וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

זאבי ייעדר מאליפות העולם לאומות בג'ודו

10.9.2006 / 18:57

הג'ודוקא הישראלי הבכיר סובל ככל הנראה משבר באצבע יד ימין ורוב הסיכויים שלא יטוס לפאריז. זאבי: "הנטייה היא שלא אסתכן"

הג'ודוקא הישראלי הבכיר, אריק זאבי, ייעדר ככל הנראה מאליפות העולם לנבחרות בג'ודו, שתתקיים ביום ראשון הבא בפאריז. זאבי סובל ממספר פציעות טורדניות מהשבועות האחרונים. בעקבות בדיקת רנטגן לפני כשבועיים, אובחן לג'ודוקא שבר באחת מאצבעות כף רגל שמאל. פציעה נוספת באחת מאצבעות יד ימין מחייבת בדיקה אורטופדית אותה יעבור זאבי מחר (יום ב') במרכז לרפואת ספורט בוינגייט. למרות רצונו הרב של זאבי להשתתף בטורניר, הוא ייאלץ ככל הנראה להישאר בארץ לצורך החלמה. אם יישאר זאבי בישראל, תצא נבחרת הג'ודו ביום חמישי הקרוב לפאריז ללא שלושת הג'ודוקאים הבכירים שלה: זאבי, יואל רזבוזוב (שסובל מקרע בשריר הירך) ואדריאן קורדון המחלים מניתוח בכתפו.

הנבחרת שתשתתף באליפות תכלול 8 ג'ודוקאים: גל יקותיאל (עד 60 ק"ג),צביקה שפרן (עד 66 ק"ג), יוני וולף וגיא וסרדם (עד 73 ק"ג), אבישר שיינמן (עד 81 ק"ג), אלון ששון וויקטור פישמן (עד 90 ק"ג) שישתתפו בתחרויות ה- 90 וה- 100 ק"ג, ורוסטיק ליס(100+). 5 מהג'ודוקאים (יקותיאל, שפרן, שיינמן, ששון, וליס) היו שותפים לזכייה הקבוצתית של נבחרת ישראל באליפות אירופה לאומות בבודפשט 2005 .

אריק זאבי מסר היום: "מדובר בפציעות לא רציניות, רק העובדה שכולן קרו בו זמנית מעמידה את היציאה שלי לאליפות העולם בספק. אני מאוד רוצה להשתתף בתחרות הקבוצתית ולסייע לנבחרת, אבל הנטייה של הצוות המקצועי היא שלא אסתכן ואתגבר על הפציעות הטורדניות על מנת שאהיה כשיר לעונה הבאה, שהיא קריטית להשגת הקריטריון לאולימפיאדת בייגי'ן 2008".

שוקי קואז, מאמן נבחרת ישראל, הגיב על הפציעה של זאבי : "זה יהיה חבל מאוד אם אריק לא ישתתף באליפות. אריק הוא כוח ובלעדיו הסיכויים פוחתים. למרות שיהיה קשה מאוד, ננסה להסתדר גם ללא שלושת הג'ודוקאים הבכירים עם נבחרת צעירה יותר ופחות מנוסה. הבמה עוברת לצעירים ואני מקווה שנוכל לתת הופעה מכובדת."

נבחרת הגברים של ישראל תשתתף ביום א' בפאריז לראשונה כקבוצה באליפות העולם לאומות בעקבות זכייתה בשנה שעברה באליפות אירופה לקבוצות שנערכה בבודפשט. בין הנבחרות הטובות בעולם שישתתפו בתחרות: יפן, רוסיה, צרפת, קוריאה, גרוזיה, הולנד, אוקראינה, קובה וברזיל.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully