וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכללות: הצהרת כוונות של אוהיו סטייט

יובל גפן

10.9.2006 / 18:27

יצאה מטקסס עם ניצחון 7:24 על האלופה, הלונגהורנס, עם משחק ענק של טרוי סמית'. גם נוטר דאם, פלורידה ומישיגן סטייט במנצחות

מכללת אוהיו סטייט הוכיחה שזו לא יד המקרה שדירגה אותם ראשונים ערב תחילת העונה. הבאקאייז הגיעו להר הגעש בטקסס ויצאו משם עם נצחון מתוק מתוק 7:24, שללא ספק יתן להם פוש רציני להמשך הדרך.

הייתה זו הפעם הראשונה מאז 1996 שהמדורגות 1 ו-2 נפגשות במהלך העונה הסדירה. האוירה באוסטין, טקסס הייתה מדהימה. על כר הדשא היו כל המי ומי, אם היו אלה הרקדן אמית סמית', השחקן מתיו מקונהי או אפילו ותיקים כמו כריס סמית' אדי, ג'ורג' ועוד כהנה וכהנה.

אבל הסיפור של המשחק היה קור הרוח של קווטרבק הבאקאייז, טרוי סמית', והדומיננטיות של ההגנה שלו. סמית' הוכיח שוב שהוא וינר אמיתי, כשהשלים 17 מסירות מ-26 בדרך ל-269 יארד ושני טאצ'דאונים. למעשה סמית' נמצא עכשיו במאזן 1:7 בתור פותח במשחקים נגד קבוצות מדורגות, מאזן מאוד מרשים שיתן לו גם הרבה נקודות בקרב על פרס ההייזמן. שני התופסים שלו, אנטוני גונזלס וטדי-גין, היו נהדרים כרגיל. גונזלס תפס 8 כדורים ל-142 יארד וטאצ'דאון אחד, וגין ג'וניור הוסיף 5 תפיסות ל-97 יארד וטאצ'דאון. מייקל פיטמן רץ 16 פעמים ל-74 יארד וטאצ'דאון.

ההגנה של אוהיו סטייט השאירה כאמור את ההתקפה של טקסס רק על 7 נקודות. הם קטעו רצף של 12 משחקים של למעלה מארבעים נקודות מצד טקסס. הם גם קטעו רצף של 21 נצחונות (הארוך במדינה) ועוד רצף של 9 נצחונות נגד קבוצות מדורגות מצידם של ארוכי הקרניים. כל זה נעשה, כאמור, אחרי שאוהיו סטייט איבדו לא פחות מתשעה שחקני הגנה לטובת המקצוענים, מרשים מאוד.

בטקסס, הקווטרבק קולט מק'קוי היה סולידי לאחר שמסר 19 מסירות מוצלחות מתוך 32 נסיונות בדרך ל-154 יארד, טאצ'דאון אחד אבל גם איבוד כדור קריטי. סלווין יאנג האול-אראונדר היה עוד פעם המטרה המועדפת עליו. הוא רץ 11 פעמים ל-94 יארד, והוסיף לזה 6 תפיסות ל-41 יארד.

גם נוטר דאם חזק בעניינים

המדורגת 4, נוטר-דאם, נתנה גם היא הצהרה משלה, לאחר שהביסה את פן-סטייט 17:41. בריידי קווין היה נהדר, עם 25 מסירות מוצלחות מ-36 נסיונות, בדרך ל-287 יארד ושלושה טאצ'דאונים. דריוס ווקר היה המטרה העיקרית שלו, לאחר שרץ 20 פעמים ל-56 יארד ותפס 7 תפיסות ל-72 יארד עם טאצ'דאון אחד. מלבד ווקר, קווין חילק את המסירות שלו בצורה יפה, כשג'ון קרלסון הטייט-אנד תופס 6 תפיסות ל-98 יארד, ג'ף סאמרג'דיה 6 תפיסות ל-56 יארד וטאצ'דאון, וראהמה מקנייט מוסיף 5 תפיסות ל-59 יארד וטאצ'דאון.

נוטר-דאם עברו שתי משוכות מאוד קשות בדרך הקשה למשחק האליפות. למעשה, עד סוף העונה יהיו להם שני מכשולים שבמידה ויצליחו לעבור אותם בשלום הם אכן יגיעו למשחק המיוחל, מישיגן בשבוע הבא, ודרום קליפורניה במחזור האחרון. במידה ונוטר-דאם יגיעו לקולוסאום בדרום קליפורניה ללא הפסד זה יהיה אחד המשחקים הכי גדולים, מותחים, ואגרסיבים שאתם תראו, אפשר כבר להתחיל לפנטז על זה. אני כבר התחלתי.

המדורגת (בצוותא) 4 אובורן, ריסקה את מיסיסיפי סטייט 0:34. הקווטרבק שלהם, ברנדון קוקס, היה טוב עם 18 מ-27, בדרך ל-249 יארד ושני טאצ'דאונים. קני איירון, הכוכב הגדול שלהם, היה בינוני כשרץ 21 פעמים ל-69 יארד. דווקא הרץ השני שלהם, ברד לסטר, היה טוב עם 5 ריצות בלבד ל-40 יארד ושני טאצ'דאונים. מיסיסיפי סטייט אמנם לא שווה הרבה, אבל אין ספק שאובורן מתפקדים נהדר עד כה.

המדורגת 6, ווסט וירג'יניה, ריסקה את הקבוצה הגרועה של איסטרן וושינגטון 3:52. סטיב סלאטון האדיר שיחק רק מחצית אחת ויצא לנוח במחצית השניה. זה לא הפריע לו לסיים עם 105 יארד ושני טאצ'דאונים וכל זה ב-8 נשיאות בלבד. מתגבשת כאן יוזמה בוואלה! להריץ אותו להייזמן. סלאטון הוא היום השחקן הכי אתלטי והכי כיף לצפיה בקולג'ים, מפחיד לחשוב איזה מפלצת הוא יכול להיות עם כבר בשנתו השניה הוא מגיע לרמות כאלו. אנחנו נמשיך לעקוב, כבר בסוף השבוע הזה גם אתם (כולכם) תוכלו לראות אותו כאן בישראל ברשת ESPN שתשדר את המשחק נגד מרילנד.

הקרוקודילים טורפים

המדורגת 7, פלורידה גייטורס, ריסקה גם היא, הפעם את UCF בתוצאה 0:42. כריס לייק, הקוורטרבק הנהדר של הגייטורס, השלים 19 מסירות מ-29 נסיונות בדרך לשיא קריירה של 352 יארד וארבעה טאצ'דאונים.

המדורגת 8, לואיזיאנה סטייט, הוכיחה שחטיבת SEC גדולה על הפאק-10 בכמה רמות אחרי שהביסה את אריזונה 3:45. אף אחד בהתקפה שלהם לא היה גדול, הייתה זו ההגנה שעשתה את ההבדל. אין ספק שללואיזיאנה סטייט יש היום את אחת מההגנות הכי חזקות בקולג'ים. בשני המשחקים הראשונים של העונה היא ספגה רק 6 נקודות. נכון, היו אלו רק אריזונה, ולואיזיאנה לאפייט אבל עדיין צריך להוריד את הכובע בפניהם. בשבוע הבא הם יפגשו עם ההתקפה האימתנית של אובורן לקרב אול-SEC, ושם נראה אם הם על באמת.

מספר 9, פלורידה סטייט, ניצחה בשיניים את הטרוג'אנס. הסירו דאגה מלבכם, הייתה זו מכללת טרוי המכונה גם היא טרוג'אנס, ולא המכללה המפוארת של דרום קליפורניה. למעשה המשחק היה כל כך צמוד שפלורידה נזקקה לחטיפה של בסטר דיוויס כשעל השעון נשארו 1:56 לסיום המשחק. בסוף המהלך הזה ג'ו סוראט השלים טאצ'דאון שסגר את המשחק. מדהים איך הסמינולס כל כך הזיעו מול טרוי אחרי שניצחו את מיאמי בשבוע שעבר.

מספר 10, מישיגן, לא התקשתה מול האין-קבוצה של סנטרל מישיגן. היא ניצחה 17:41, ולמעשה צריכה לבוא בטענות קשות לעצמה אחרי שהצליחה לספוג 17 נקודות שלמות מהצ'יפאווז החלשים. מייק הארט היה נהדר במישיגן לאחר שרץ 19 פעמים ל-116 יארד ושלושה טאצ'דאונים. בשבוע הבא מלחמת עולם. מישיגן מגיעה לנוטר-דאם, לאחד המשחקים המעניינים והקשים ביותר שלה העונה. יהיה פיצוץ.

המדורגת 11, טנסי, ניצחה בשיניים את אייר-פורס (חיל האוויר) 30:31רק בגלל החלטה שערורייתית של מאמן אייר-פורס פישר דאברי הותיק. ומקרה שהיה כך היה - 1:35 לסוף המשחק, כשטנסי מובילה 24:31 ראיין ויליאמס נכנס לאנדזון וצימק ל-30:31, הבעיה הייתה שפישר התמהוני רצה לצאת גדול והורה על מהלך ריצה של שתי נקודות במקום בעיטה בטוחה של נקודה אחת. כמובן שהניסיון כשל וטנסי יצאו מהמשחק בנס, הם צריכים להגיד היום תודה לדאברי.

יתר המשחקים

ג'ורג'יה (12) שיתקה את דרום קרוליינה 0:18
לואיוויל (13), ללא מייקל בוש ריסקה את האין-קבוצה של טמפל 0:62
איווה (14) מאוד התקשתה מול סירקיוז אבל בסוף ניצחה 13:20
אוקלהומה (15) ניצחה את וושינגטון 20:37, עם 165 יארד ושני טאצ'דאונים של אדריאן פיטרסון
וירג'יניה –טק ניצחה את נורת' קרולינה 10:35

מיאמי (17) תפרה את פלורידה איי אנד אם - 10:51
קלמסון (18) הפסידה בהארכה לבוסטון קולג' 34:33
אורגון (20) התקשו מול פרזנו סטייט אבל ניצחו בסוף 24:31
נברסקה (21) הביסו את ניקולס סטייט 7:56 עם חלוקת נקודות יפה, 14 נקודות בכל רבע
קליפורניה (22) התאוששו מההפסד לטנסי בשבוע שעבר והביסו את מינסוטה 17:42. אחד המועמדים לזכייה בהייזמן, הרץ שלהם מרשואן לינץ', היה טוב עם 139 יארד ושני טאצ'דאונים

TCU, המדורגת 23, הביסה את קליפורניה סטייט דיוייס 13:46
טקסס-טק (24) עברו בקושי את UTEP בתוצאה 35:38
אריזונה סטייט (25) שברה את נבדה 21:52. הקווטרבק של הסאן-דבילס רודי קרפנטר, מסר (מול עינו של יקיר המדור, החבר אריאל גרייזס) ל-333 יארד ולא פחות מחמישה טאצ'דאונים.

את תואר כוכב המחזור מקבלים בצוותא סטיב סלאטון מווסט וירג'יניה, וכריס לייק, הקוורטרבק של פלורידה גייטורס. למכללת דרום- קליפורניה (למקרה שתהיתם) היה שבוע חופשי, זה לא סתם שלא דיברנו עליהם היום. נתראה בסוף השבוע.

sheen-shitof

פתרון עוצמתי לכאב

טכנולוגיה מהפכנית לטיפול בכאבים אושרה ע"י ה-FDA לשימוש ביתי

בשיתוף Solio

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully