וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בופון מסתגל לחיים הקשיים בליגה השנייה

10.9.2006 / 15:49

שוער יובנטוס, תקף את גישת חבריו והסביר שכדי לקום, צריך ליפול. מאמן רומא מגבש את חניכיו גם במחיר של הצטננות ואינטר רוצה את קייטה

ג'ינאלוג'י בופון, שוער יובנטוס, מסתגל לחיים הלא קלים בסרייה B, הליגה השנייה באיטליה, לאחר שאמש (שבת), סיימה קבוצתו בתיקו 1:1 עם קבוצת רימיני. "באנו עם גישה לא נכונה. זו לא הגישה שאפיינה אותנו כשהתמודדנו בסרייה A".

השוער, שספג ביום רביעי האחרון שלישייה, בהפסד נבחרתו לצרפת במסגרת מוקדמות אליפות אירופה 2008 הוסיף: "ההחלטה שלי להישאר הייתה כדי להחזיר את יובה למקומה הטבעי, אבל אנחנו בני אדם, וכדי לטפס חזרה למעלה אנחנו צריכים קודם ליפול. זה מה שעשה ההפסד 3:1 לצרפת לנבחרתנו ואני מקווה שכך יהיה גם כאן".

בופון, שלא נטש את הספינה הטובעת של יובה ונשאר יחד עם דל פיירו, טרזגה, קמוראנסי ואחרים אמר: "אם אתה רוצה להציב מטרה לעצמך, אתה צריך לשכוח כל מה שהשגת עד כה ולצלול לתוך ההרפתקה החדשה. אף אחד לא מבטיח לנו כלום בסרייה B, וזה לא מקום שבו אפשר להראות את הטריקים שלך".

מלבד השוער גם בעלי הקבוצה, משפחת אניילי, לא היו מרוצים מהתיקו ואמרו: "הכוכבים חייבים להתעורר. הם חייבים לעשות מאמץ גדול יותר כדי להבין שהם נמצאים בליגה השנייה. הקבוצה צריכה לעשות מקלחת קרה ולצאת למלחמה כי זו ליגה קשה וכל משחק חייבים לנצח".

ספאלטי כועס על פיזארו, זאקרוני מונה בטורינו

ברומא מרוצים מהניצחון במחזור הפתיחה 0:2 על ליבורנו, אך המאמן לוצ'יאנו ספאלטי לא אהב את התנהגות שחקן הקבוצה, דויד פיזארו. הקשר הצי'לאני, שהוחלף במהלך המשחק, התעצבן וירד ישר לחדרי ההלבשה.

ספלאטי: "המחליפים שלנו חייבים להיות על הספסל עם חבריהם לקבוצה, גם אם יש מינוס 15 מעלות. אם מישהו חושב שהוא יותר טוב מהאחרים זו בעיה שלו. פיזארו עוד לא למד את החוקים שלנו כאן ברומא", חתם המאמן הכעוס.

חרף זאת, חלק ספאלטי מחמאה לפרנצ'סקו טוטי: "היום הוא הגן על הכדור כמו שהוא לא עשה הרבה זמן".


* אלברטו זאקרוני מונה ביום חמישי האחרון למאמן טורינו. הנהלת הקבוצה, חרצה את גורל המאמן הקודם, ג'יאני די-ביאסי עוד לפני משחקה הראשון של הקבוצה בעונה. למרות המינוי ישבו השניים זה לצד זה במשחק הבית של הקבוצה נגד פארמה.

המאמן הנכנס אמר: "היה לי מעט זמן להתכונן, לפיכך לא אערוך שינויים משמעותיים ואמשיך במערך הקודם". זאקרוני שאימן בעבר את מילאן הוסיף: "אני מכיר 2 סוגים של קבוצות. כאלו שמתחרות על הסקודטו וכאלו שעושות צרות לקבוצות הגדולות, טורינו היא מהזן השני".


* אינטר מעוניינת לרכוש את עבדול קאדר קייטה, חלוצה של קבוצת ליל. קייטה, שחקן נבחרת חוף השנהב, היה מבוקש הקיץ גם באלופה הצרפתית, ליון, אך ליל העדיפה לא לחזק את יריבתה ולהשאיר אותו אצלה. באינטר לעומת זאת מאמינים שבקיץ הבא הם יוכלו לשים ידם עליו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully