וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בייסבול: סבוך סבוך

10.9.2006 / 15:14

סן פרנסיסקו ניצחה במערב את סן דייגו, והתקרבה לדודג'רס. הומר 731 לבונדס. מינסוטה רק שלושה משחקים מדטרויט, שיקגו נושפת

סן פרנסיסקו - סן דייגו 4:5

אחרי 11 אינינגים הכניס ריי דורהאם את מארק סוויני לבסיס הבית, וסיבך קשות את תמונת הפלייאוף. ההפסד של הדודג'רס למטס הופך את המערב לצמוד ביותר, כשלוס אנג'לס מובילה ב-1.5 משחקים על הפאדרס ובשלושה על הג'איינטס. בארי בונדס רשם הומר מספר 31, כשהג'איינטס כבר הובילו 1:4. אבל פליפה אלו החליט להשאיר את ג'ייסון שמידט (שבעה אינינגים ועשרה חשמולים), לאינינג השמיני, מה שעלה בשוויון טרמל סלדג' ובראיין ג'יילס עם הומרים לפאדרס.


מטס - דודג'רס 2:3

ניצחון לאורלנדו הרננדז, שעם שבעה אינינגים ושש קטילות הסתייע בסינגל של דייויד רייט, שסייע להפוך באינינג השישי פיגור של 2:1 ליתרון, עד לשמירה של בילי וגנר. המטס, עם ההפסד של פילדלפיה, הקטינו את מספר הקסם לעלייה לפלייאוף ל-5. קרלוס דלגאדו עם הומר. גרג מדוקס, שהתעמת עם הרננדז בסדרת הגמר של 1999 במדי אטלנטה (אל דוקה היה ביאנקיז) רשם את ההפסד.


אריזונה - סט. לואיס 0:3

ברנדון ווב הולך על הסיי יאנג, והוא בטח לא יוותר עליו בקלות. ווב טיגן חמישה חובטים בתשעה אינינגים, הרשה חבטה אחת והציב את ה-ERA שלו על 3 ואת מאזן הנצחונות על 15. זו הייתה ההשתקה השלישית העונה של המגיש המוכשר. מהצד השני ג'ייסון מארקי עם שבעה וארבעה, וגם עם ההפסד.


מילווקי - יוסטון 10:4

כהרגלם בקודש, האסטרוס נותנים ספטמבר טוב, ועם סיום חזק אולי ימצאו את עצמם בפלייאוף עונה שלישית ברציפות. לאנס ברקמן ירה לשני הומרים ולארבעה ריביז, ג'ייסון הירש הגיש שישה אינינגים סולידיים והאסטרוס עקפו את סינסינטי במקום השני במרכז, עם פיגור של שלושה משחקים בלבד מסן דייגו, המוליכה את דירוג הויילד קארד. הומרים גם ללוק סקוט ולאדם אוורט, כשלברוורס היה זה הפסד מספר 13 ב-15 משחקיהם האחרונים.


פלורידה - פילדלפיה 3:4

קודי רוס הכניס הביתה את אריק ריד באינינג העשירי, והמארלינס החזירו לעצמם קצת אוויר, לאחר שהפסידו את שני המשחקים הראשונים בסדרה. דני אוגלה חבט להומר והכניס שלושה ריביז, וכריס רזופ זכה בניצחון אחרי שבירת שמירה של ג'ו בורובסקי. שני הומרים של צ'ייז אטלי הלוהט לא הספיקו לפיליז.


תוצאות נוספות:

וושינגטון - קולורדו 5:9 (הומר מספר 45 לאלפונסו סוריאנו)
אטלנטה - קאבס 3:7
סינסינטי - פיטסבורג 7:4


תמונת מצב ב-NL:

1. ניו יורק מטס 53:88 (מספר קסם 5)
2. סט. לואיס 66:75 (מספר קסם 17, 12 משחקים מאחור)
3. דודג'רס 67:75 (מספר קסם 20, 12.5 משחקים מאחור)
4. סן דייגו 68:73 (15 משחקים מאחור)
------------------------
5. פילדלפיה 70:72 (מרחק מהויילד קארד - 1.5 משחקים)
6. סן פרנסיסקו 70:72 (1.5)
7. פלורידה 71:71 (2.5)
4. יוסטון 71:70 (3)

AL: הקרב על ראשות המרכז נפתח

מינסוטה - דטרויט 1:2

הדבר הכי גרוע שיכול לקרות לטייגרס הוא למצוא את עצמם מחוץ לפלייאוף. אחרי ששלטו בבית הזה לאורך העונה, התסריט הזה נראה פתאום ריאלי. לדטרויט יתרון של שלושה משחקים בלבד על פני מינסוטה ו-3.5 על הוייט סוקס. בוף בונסר ונייט רוברטסון ירו שבעה וטיגנו חמישה, אבל בונסר יצא עם ידו על העליונה, כששתי ריצות שרשמו הטייגרס באינינג השני הספיקו. שמירה לג'ו ניית'ן, והמצב שם חם חם.


וייט סוקס - קליבלנד 8:10

הגרביים שומרים בשיניים על המרחק המינימלי, וזה לא היה קל. האינדיאנס פיגור 10:1, וכשנראה היה שג'ון גארלנד יזכה בנקל בניצחון 17 העונה, התחילו הקוביות ליפול. בון לוגאן, ברנדון מקארתי ודסטין הרמנסון הרשו שבע ריצות באינינג השביעי, ורק מייק מקדוגאל ומאט ת'ורנטון עצרו את הדימום. פול קונרקו חבט לשני הומרים, ג'רמיין דיי עם הומר 41 העונה. הומר גם לקווין קוזמאנוף בקליבלנד.


בולטימור - יאנקיז 3:2

היאנקיז ממשיכים לטייל לפלייאוף, כשצ'ין מינג וונג הכריש שוב לא עושה עבודת חשמלאים נאמנה (רק טיגון אחד), אבל עם כל מיני חבטות לקרקע עושה את העבודה. ניצחון 17 למגיש היציב, כשקייל פרנסוורת' דואג לשמירה. היאנקיז עם יתרון בן עשרה משחקים על הרד סוקס. שבעה ושישה לאדם לואן המפסיד.


איינג'לס - טורונטו 2:1

הנצחונות של מינסוטה והוייט סוקס מרחיקים את האיינג'לס מהפלייאוף, מה עוד שלא ניצלו הפסד של אוקלנד כדי להתחיל במיני מהפך (הראלי מאנקי עוד שם?) בבית המערב. גוסטבו צ'אסין הגיש שבעה ושלושה, ובי ג'יי ראיין סגר עם שני אינינגים. האקס בלו ג'יי, קלווים אסקובר, עם ההפסד.


טמפה ביי - אוקלנד 6:9

אסטבאן לואייזה הגיע בתקופה טובה וחטף בראש. הוא ספג שמונה ריצות ב-5.1 אינינגים, ולמרות שחשמל שבעה הייתה הופעתו מזוויעה בעליל. גרג נורטון עם הומר לרייז, דני מיסלי עם הניצחון וסת' "בחור טוב" מקלונג עם השמירה.


תוצאות נוספות:

בוסטון - קנזס סיטי 10:4 (שש ריצות של הרויאלס באינינג התשיעי)
סיאטל - טקסס 3:2


תמונת מצב ב-AL:

1. דטרויט 57:86 (מספר קסם 18)
2. יאנקיז 56:84 (מספר קסם 13, מרחק 0.5 מהטייגרס)
3. אוקלנד 60:81 (מספר קסם 17, 4)
4. מינסוטה 59:82 (3)
-----------------------
5. שיקגו וייט סוקס 60:82 (חצי משחק מהויילד קארד)
6. איינג'לס 66:76 (6.5)

בימים הקרובים יעלו סיקורים מלאים, אם כי ייתכן שבשעות מאוחרות יותר. עימכם הסליחה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully