וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אוחנה מצא בית חדש ואולי גם חוזה ארוך טווח

10.9.2006 / 22:01

בעקבות ההצלחה, שוקלת הנהלת הפועל כפ"ס להציע לסמל של בית"ר חוזה ל-5 שנים. אוחנה מרוצה: "זה מועדון מספיק גדול בשבילי"

בעקבות ההצלחה של הפועל כפר סבא במחזורי הפתיחה והניצחון הגדול 0:2 על מכבי תל אביב אתמול (שבת) הנהלת הפועל כפר סבא מעונינת להאריך כבר עכשיו את חוזהו של מאמנה, אלי אוחנה, ולהחתים אותו לחמש שנים, כך נודע הבוקר לוואלה! ספורט.

בקבוצה סיפרו השבוע, כי העובדה שהמאמן השאיר את הקבוצה בעונה שעברה בליגת העל, נוסף על ההצלחה היחסית בשני המחזורים הראשונים של הליגה, מחזקת את הרצון להחתים את אוחנה על חוזה ארוך טווח."אנחנו חושבים להפוך את הפועל כפר סבא לקבוצת צמרת, לכן הבאנו את אוחנה לכאן", אמר הבוקר המנכ"ל גבי קצרה. "אני סמוך ובטוח שאם יגיעו הצעות אחרות אלי יסרב להן, אלא אם כן אני והבעלים אלי טביב נקבל החלטה אחרת".

על ההצעה שעלתה להחתים את המאמן לחמש שנים ענה קצרה: "אלי יהיה איתנו עוד הרבה שנים. הוא מתבטא בכל הזדמנות שהוא רוצה להאריך את החוזה ואנחנו לא שללנו זאת מעולם. החשיבה להאריך לו את החוזה נולדה ביום הראשון שהוא הגיע לכאן".

על ההצלחה של המאמן ענה המנכ"ל: "אין פה הצלחה אישית של מאמן אלא הצלחה של קבוצה, מעמדת הבעלים ועד האפסנאי. אלי מוכיח שמספרים לא עושים שחקנים טובים יותר. אם זנדברג הרוויח בחיפה 180 אלף, והיום הוא מרוויח 400 אלף בבית"ר, הוא עדיין אותו שחקן. לאלי יש עוד הרבה משחקים. הניצחונות מעניקים לנו ביטחון אבל אנחנו לא ממליכים שופטים או ממליכים מאמנים לאחר שעברו שני מחזורים".

ראש עיריית כפר סבא, יהודה בן חמו, ייפגש בימים הקרובים עם נציגי משטרת כפר סבא. הסיבה: לקראת המשחק מול בית"ר ירושלים שייערך בסוף השבוע, ינסה בן חמו לשכנע את המשטרה לאכלס את אוהדי הקבוצה ביציע המרכזי. במגרש, כידוע, שלושה יציעים. היציע המרכזי מאכלס שני שערים, 3 ו-4, והוא מכיל 3,300 מקומות ישיבה. היציע המשני, מספר 2, מאכלס 1,700 מקומות ישיבה. את הפגישה עם המשטרה, יש לציין, יזם מנכ"ל הקבוצה, גבי קצרה, שיתלווה לבן חמו. במשטרה טוענים כי הקהל הירושלמי יכיל את רוב האוהדים במגרש, ולכן יש לאכלס אותם ביציע המרכזי. אוהדי כפר סבא טוענים כי לאור ההצלחה של הקבוצה צפויים להגיע יותר אוהדים מאשר במשחק ממוצע.

יש לציין כי ביום רביעי האחרון נפגש קצרה עם אוהדי הקבוצה. קצרה הסביר לאוהדים כי הוא יעשה כל שביכולתו על מנת שהם יאוכלסו ביציע המרכזי. האוהדים הבטיחו שלא להתערב בנושא עד אשר תתקיים הפגישה בין ההנהלה והמשטרה. הפגישה, אגב, צפויה להתקיים ביום שלישי או רביעי.

אוחנה: "הייתי ונשארתי אותו מאמן"

במועדון מספרים שההצלחה של אוחנה הגיעה בזכות מימד אחר: השקט התעשייתי במועדון והמסר החד משמעי שהועבר לשחקנים על ידי ההנהלה, לפיו לא משנה מה הקבוצה עושה על המגרש, מעמדו של אוחנה איתן. אוחנה, מצידו, לא מבין את ההד התקשורתי שנוצר בעקבות ההצלחה בשני המחזורים האחרונים. "אצלנו בכדורגל ממנים ומפטרים מאמנים אחרי מחזור אחד. העבודה הטובה שלי בכפר סבא התחילה עוד בעונה שעברה ולא עכשיו. מבחינתי, הייתי ונשארתי אותו מאמן. כותבים ואומרים עלי דברים אחרים, אבל הפסקתי להתייחס לפרשנים. אני לא צריך להוכיח שום דבר לאף אחד. יש לנו תקציב מהנמוכים בליגה ואנחנו עושים דברים יפים".

אתה כועס על התקשורת?

"אצלנו יש קיצוניות מדהימה, אחרי שני מחזורים רוצים לפטר ששה מאמנים. התקשורת ממנה ומפטרת מאמנים, אבל צריך קצת סבלנות".

אמרת שהמטרה היא לסיים במקומות 1 עד 6. אחד זה אומר אליפות.

"אמרתי 1 עד 6, אבל אנחנו לא באמת הולכים על אליפות. אם נגיע למקום החמישי אהיה מרוצה, ואם נגיע ליותר מכך אהיה מאושר".

ההנהלה שוקלת להאריך לך את החוזה. תסכים להצעה?

"אני מאוד מרוצה בכפר סבא ורוצה להמשיך שם תקופה ארוכה. אני מרוצה מאלי טביב, שבלעדי התמיכה הכספית והמוראלית שלו לא היינו מצליחים. הוא מעניק לי מטריה וזה עוזר לי. נותנים לי שקט".

אתה לא רוצה לעבור למועדון גדול יותר?

"אמרתי לא פעם שאני נהנה כאן ולא אכפת לי לחתום לעוד חמש שנים בכפר סבא. כפר סבא זה מועדון מספיק גדול בשבילי. אני רוצה לאמן כאן עוד הרבה שנים".

עדכון ראשון: 10.9.06, 14.00

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully