וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

זהבי ישנה את פני הכדורגל העולמי?

10.9.2006 / 11:19

סוכן השחקנים מנסה לגבש קבוצת אנשי עסקים להקמת קרן של כ-100 מיליון פאונד, שתוביל בשוק השחקנים. אלרדייס מחמיא לעידן טל

פיני זהבי, סוכן השחקנים הישראלי המצליח, מתכנן להקים קרן של כ-100 מיליון פאונד לרכישת שחקנים. הקרן המתוכננת לקום ולכלול מספר אנשי עסקים, תקרא "קרן הגיבור". מטרתה תהיה לזהות שחקני כדורגל צעירים בעלי פוטנציאל ולרכוש אותם.

זהבי אישר את הידיעה ואמר: "התוכנית עדיין לא הושלמה, אך אנו מתכננים לגייס כ-100 מיליון פאונד על מנת לרכוש נתחים של שחקנים". לגבי השמועות כי מקור הקרן מגיע מרוסיה אמר זהבי: "הקרן חוקית למהדרין. כל אנשיה מגיעים מלונדון". עוד הוסיף הסוכן: "80% מכרטיסי השחקן של שחקנים בדרום אמריקה שייכים כיום לאנשי עסקים בשיתוף עם קבוצותיהם".

אם תוכנית זו תקרום עור וגידים, היא תשנה את פני הכדורגל העולמי, כאשר סוכנים ייקבעו לאן שחקנים יצורפו ובאיזה קבוצה ישחקו.

אלרדייס: "עידן טל השיג לנו את הנקודות"

מנג'ר בולטון, סם אלרדייס והתקשורת האנגלית חלקו אמש (שבת) שבחים לעידן טל, שחקן הקבוצה, לאחר שהשיג פנדל בתוספת הזמן שהוביל לניצחון 0:1 על ווטפורד. בתקשורת ציינו את טל כאיש שהוביל למהפך במשחק של בולטון, אחרי שהישראלי החליף בדקה ה-70 את ניקולאס אנלקה.

אלרדייס, שהיה מאושר מהניצחון הדחוק, הילל את הקשר הישראלי: "הריצה של עידן (שהובילה לפנדל) הייתה המהלך הטוב ביותר במשחק. מהלך זה הביא לנו את שלוש הנקודות".

המנג'ר שיבח גם את בועט הפנדל, גארי ספיד: "גארי לקח על עצמו את האחריות כשבעט את הפנדל. אני שמח שאל חאג'י דיוף לא היה על המגרש באותה עת כי הוא החטיא בעיטת 11 נגד צ'רלטון".

עוד הוסיף המנג'ר: "ציפיתי למשחק קשה, אך חשבתי שנתמודד עימו טוב יותר. ווטפורד היו מצויינים במה שהם עשו ולא צריכים לשנות דרכיהם".

פרשת שחיתות בכדורגל האנגלי

רשת ה-BBC מאיימת לחשוף פרשיית שחיתות, בה מעורבים שלושה מועדונים וסוכן שחקנים. לטענת הרשת, מצויה בידה קלטת, בה חושפת דמות מרכזית לכתב מוסווה של התחנה, כי היא והבוס שלה הסכימו לקבל שוחד. לפי התחקיר, 10 קבוצות ו-5 מנג'רים לקחו שוחד על העברת שחקנים.

בין יתר המעורבים בפרשה, נחשד גם מנג'ר פורטסמות', הארי רדנאפ, שנטען כי הוקלט בחשאי. את הבוס של הפומפי לא מפסיקות לרדוף הצרות, לאחר שנחשד לפני זמן מה בהימורים בלתי חוקיים.

רדנאפ מצידו מכחיש: "לא הוצע לי לקבל שוחד אף פעם בחיי". כשנשאל מה אמר לאותו כתב: "למען האמת אין לי מושג מה אמרתי לפני שישה חודשים".

ווסטהאם מעוניינת בבקהאם, ארון לנון נפצע, מוריניו בוטח בלמפארד

בקבוצת ווסטהאם הלונדונית לא מסתפקים בצירופם של קרלוס טבז וחאבייר מסצ'ראנו הארגנטינאים. כעת הפטישים מעוניינים להחתים גם את דיוויד בקהאם, בחלון ההעברות שייפתח מחדש בינואר.

עיתון ה'סאנדיי אקספרס' פרסם היום (ראשון) כי אלן פארדיו, מנג'ר הקבוצה, סבור שהקשר האנגלי, שהופרש מהנבחרת לאחרונה, הוא השחקן שישלים את הפאזל המעניין שנבנה העונה באפטון פארק ויהפוך את הקבוצה לכוח עולה בכדורגל האנגלי.

חאבייר מסצ'ראנו, יפתח היום בהרכב, במשחק הקבוצה נגד אסטון וילה באפטון פארק. עמיתו, קרליטוס טבז יישב על הספסל.

* ארון לנון, שחקנה של טוטנהאם הוטספר, נפצע ביום שישי בברכו במהלך אימון הקבוצה וייתכן כי ייעדר מספר שבועות מן המגרשים. במידה ותתממש האבחנה לגבי הקיצוני המהיר, הוא ייעדר ממשחקי נבחרת אנגליה נגד מקדוניה וקרואטיה. "אתה לעולם לא יודע מה יכול לקרות עם פציעה בברך", אמר בנושא מנג'ר התרנגולים, מרטין יול.

* ז'וזה מוריניו, מנג'ר צ'לסי התייצב לימין פרנק למפארד, אחרי שזה החמיץ אמש (שבת) פנדל בניצחון קבוצתו על צ'רלטון 1:2. לקשר האנגלי זוהי החמצה שלישית מתוך ארבעת הפנדלים האחרונים שבעט. למרות זאת היא לא מנעה מהכחולים את הניצחון.

"לעולם לא תחמיץ פנדל אם לא תבעט", החכים אותנו המנג'ר. "בשנתיים האחרונות הוא בועט הפנדלים שלנו וכבש כמה חשובים, כך שאני אמשיך לתת לו את הקרדיט".

מאידך רמז: "אם הפנדל הבא יהיה ברגע מכריע ופרנק יחשוב שעדיף לתת אותו לשחקן עם יותר ביטחון אני אהיה שלם עם זה".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פריצות הדרך, הטיפולים ומה צופן העתיד? כל מה שצריך לדעת על סוכרת

בשיתוף סאנופי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully